vind ik te scherp, ik vind tabak lekker, een mooie invloed op je high en het gaat niet zo verekkes hard met je wiet...sjaak herremans zei:Liever zonder tabak![]()
vind ik te scherp, ik vind tabak lekker, een mooie invloed op je high en het gaat niet zo verekkes hard met je wiet...sjaak herremans zei:Liever zonder tabak![]()
cropp zei:vind ik te scherp, ik vind tabak lekker, een mooie invloed op je high en het gaat niet zo verekkes hard met je wiet...sjaak herremans zei:Liever zonder tabak![]()
Dreuge zei:Ik gebruik gewoon peuken waarvan ik op dat moment een pakje heb..
ikgebruikniks zei:ja idd marlboro gold heb ik al een keer gebruikt die is ook gewoon ideaal alleen toch is de smaak van camel geel het aller - aller beste!![]()
ImmortalTech zei:Geen ander effect, maar de smaak van de tabak zal dan wat overheersender zijn.
PepTalk zei:ImmortalTech zei:Geen ander effect, maar de smaak van de tabak zal dan wat overheersender zijn.
Aangezien er in zware meer nicotine zit zal je een stoneder effect krijgen ipv. high, of je dit wilt is natuurlijk de vraag.
ImmortalTech zei:Joh.. Merk je dat in de praktijk ook echt? Hoe zwaarder de shag werd, hoe minder lekker ik het vond. Daarom heb ik er ook nooit echt mee geëxperimenteerd.
dat is trouwens ook de professionele manier hè, gewoon camel orange proberen je word verslaafd aan blowen dat is gegarandeerdImmortalTech zei:PepTalk zei:ImmortalTech zei:Joh.. Merk je dat in de praktijk ook echt? Hoe zwaarder de shag werd, hoe minder lekker ik het vond. Daarom heb ik er ook nooit echt mee geëxperimenteerd.
Moet je niet eerst zeggen dat het effect niet verschild
Denk dat vooral niet rokers het verschil goed merken.
Ik vind zelf ook zware shag een absolute afrader voor een joint, maar hier zullen sommige ( nicotine junks, ben er zelf ook 1) een andere mening over hebben.
De paar keren dat ik het heb geprobeerd heb ik geen verschil in effect gemerkt, maar ik had het inderdaad wat minder stellig moeten zeggen. De afgelopen jaren heb ik alleen maar tabak uit sigaretten gebruikt voor mijn joints.
PepTalk zei:ImmortalTech zei:Joh.. Merk je dat in de praktijk ook echt? Hoe zwaarder de shag werd, hoe minder lekker ik het vond. Daarom heb ik er ook nooit echt mee geëxperimenteerd.
Moet je niet eerst zeggen dat het effect niet verschild
Denk dat vooral niet rokers het verschil goed merken.
Ik vind zelf ook zware shag een absolute afrader voor een joint, maar hier zullen sommige ( nicotine junks, ben er zelf ook 1) een andere mening over hebben.
ikgebruikniks zei:dat is trouwens ook de professionele manier hè, gewoon camel orange proberen je word verslaafd aan blowen dat is gegarandeerd![]()
PepTalk zei:ikgebruikniks zei:dat is trouwens ook de professionele manier hè, gewoon camel orange proberen je word verslaafd aan blowen dat is gegarandeerd![]()
Waarom is dat de professionele manier? Smaken verschillen..
Er zijn maar weinig mensen die echt hun geld verdienen door te blowen, dus over professionals kun je niet eens spreken.
En zou je verslaafd aan blowen worden, dan komt dat door de wiet of nicotine.
Ik zelf vind camel gewoon niet te roken, lichte shag voor de smaak en marlboro sigaretten voor het lekkere hijsen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."