Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat is er beter? Shag, of sigaretten in je jonko

wat is er beter? Shag, of sigaretten in je jonko

39 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bedoel de rode, dan kan je ze ook nog gebruiken om gewoon te roken. Houd niet zo van light sigaretten. :wink:
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga voor light-shag.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Voor de smaak en omdat het een stuk beter te verdelen/draaien is Marlboro Gold.
i
ikgebruikniksLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja idd marlboro gold heb ik al een keer gebruikt die is ook gewoon ideaal alleen toch is de smaak van camel geel het aller - aller beste! :hearteyes:
b
brutus420Lid
01-01-2024, 00:00
#5
beetje zware shag,meer wiet dan shag maar altijd zware :wave:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
drum/fireleaf/javaanse jongens3/4...

het liefst met shag maar met sigaretten kan natuurlijk ook...
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#7
Liever zonder tabak :smoke:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
sjaak herremans zei:
Liever zonder tabak :smoke:
Klik om te vergroten...
vind ik te scherp, ik vind tabak lekker, een mooie invloed op je high en het gaat niet zo verekkes hard met je wiet...
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#9
- Van Nelle halfzwaar *shag*
- Marlboro
- Pall Mall blauw (als ik in geld nood zit, anders heb ik altijd marlboro)
- Kent Menthol, nu denk je vast: BAH, maar dat is best lekker met wiet. :openmouth:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#10
gwn belgam shag.. sigarettentabak=> brand veel te snel vind ik
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Shag, lucky strike halfzwaar.

Brand perfect en geeft een veel rondere smaak dan met sigaret wat het al gauw scherp maakt en de wiet sneller overheerst. Een lekkere zoete wiet komt ook, wanneer gemixt met peuk of shag, het best tot z'n recht met shag. Vind ik.
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#12
cropp zei:
sjaak herremans zei:
Liever zonder tabak :smoke:
Klik om te vergroten...
vind ik te scherp, ik vind tabak lekker, een mooie invloed op je high en het gaat niet zo verekkes hard met je wiet...
Klik om te vergroten...

Rook sinds een paar maantjes alleen nog maar puur en vind het persoonlijk veel chiller zo. Was eigenlijk abrupt gestopt met sigaretten toen ik een longontsteking had en ik vond tabak oppeens gewoon niet echt lekker meer. Van wiet met tabak word ik juist veel slomer en van pure wiet word ik juist heel energiek en ik kan er ook echt goed op spacen. Ik vind de smaak zonder tabak ook veel lekkerder en als je goed brokkelt en draait dan is het ook helemaal niet scherp. Daarbij sinds ik puur rook hoef ik veel minder in mn jointjes te gooien
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ik rook zelf niet blow aleen draai altijd met zoon blauw camel pakje
weet niet wrrm weet niet of lekkerdere peuken zijn

meschien kom hier achter :P

voorderest met shag aleen als er geen pueken zijn
maar dat komt bijna nooit voor hier is altijd wel een sukeltje op straat die peukje geeft
i
ikgebruikniksLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dreuge zei:
Ik gebruik gewoon peuken waarvan ik op dat moment een pakje heb..
Klik om te vergroten...

tactisch inzicht :wink:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik gebruik gewoon peuken waarvan ik op dat moment een pakje heb..
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#16
halfzware drum,

moet wel shag gebruiken want met sigaretten duurt het draaien altijd een jaar bij mij :tearsofjoy:
L
LaunchedLid
01-01-2024, 00:00
#17
ikgebruikniks zei:
ja idd marlboro gold heb ik al een keer gebruikt die is ook gewoon ideaal alleen toch is de smaak van camel geel het aller - aller beste! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

100% mee eens maar camel shag is ook wel prima. en trouwens als iemand anders er andere tabak ingooit heb ik er alsnog geen problemen mee om mee te roken haha.

peace
t
timmieeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
ff een vraagje
heeft zware shag een ander effect op wiet dan half zware ?
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#19
Geen ander effect, maar de smaak van de tabak zal dan wat overheersender zijn.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#20
ImmortalTech zei:
Geen ander effect, maar de smaak van de tabak zal dan wat overheersender zijn.
Klik om te vergroten...

Aangezien er in zware meer nicotine zit zal je een stoneder effect krijgen ipv. high, of je dit wilt is natuurlijk de vraag.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."