L&M shag, die van 3 euro voor 29 gram, het is niet echt shag maar ook geen peukentabak, als je het gewoon rookt vind ik het niet lekker maar voor jonkos is het perfect omdat je het bijna niet proeft zit vrij weinig nicotine is 0,1 mg dacht ik.
ikgebruikniks zei:dat is trouwens ook de professionele manier hè, gewoon camel orange proberen je word verslaafd aan blowen dat is gegarandeerd![]()
PepTalk zei:ikgebruikniks zei:dat is trouwens ook de professionele manier hè, gewoon camel orange proberen je word verslaafd aan blowen dat is gegarandeerd![]()
Waarom is dat de professionele manier? Smaken verschillen..
Er zijn maar weinig mensen die echt hun geld verdienen door te blowen, dus over professionals kun je niet eens spreken.
En zou je verslaafd aan blowen worden, dan komt dat door de wiet of nicotine.
Ik zelf vind camel gewoon niet te roken, lichte shag voor de smaak en marlboro sigaretten voor het lekkere hijsen.
ikgebruikniks zei:PepTalk zei:ikgebruikniks zei:dat is trouwens ook de professionele manier hè, gewoon camel orange proberen je word verslaafd aan blowen dat is gegarandeerd![]()
Waarom is dat de professionele manier? Smaken verschillen..
Er zijn maar weinig mensen die echt hun geld verdienen door te blowen, dus over professionals kun je niet eens spreken.
En zou je verslaafd aan blowen worden, dan komt dat door de wiet of nicotine.
Ik zelf vind camel gewoon niet te roken, lichte shag voor de smaak en marlboro sigaretten voor het lekkere hijsen.
geen kwestie van smaak het is gewoon een feit sorry![]()
ps ik weet dat het niet zo is maar ik ben zo verslaafd aan camel en iedereen rookt hier camel door mij![]()
ikgebruikniks zei:trots is verkeerd![]()
maar als je toch rookt, dan moet je het goed doen dus camel![]()
ben aan het stoppen, heb al 'n week niet gerookt![]()
Arjan` zei:L&M shag, die van 3 euro voor 29 gram, het is niet echt shag maar ook geen peukentabak, als je het gewoon rookt vind ik het niet lekker maar voor jonkos is het perfect omdat je het bijna niet proeft zit vrij weinig nicotine is 0,1 mg dacht ik.

en dat in je joint? bah bah bah"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."