#1
Bedoel de rode, dan kan je ze ook nog gebruiken om gewoon te roken. Houd niet zo van light sigaretten. ![:wink:]()


vind ik te scherp, ik vind tabak lekker, een mooie invloed op je high en het gaat niet zo verekkes hard met je wiet...sjaak herremans zei:Liever zonder tabak![]()
cropp zei:vind ik te scherp, ik vind tabak lekker, een mooie invloed op je high en het gaat niet zo verekkes hard met je wiet...sjaak herremans zei:Liever zonder tabak![]()
Dreuge zei:Ik gebruik gewoon peuken waarvan ik op dat moment een pakje heb..
ikgebruikniks zei:ja idd marlboro gold heb ik al een keer gebruikt die is ook gewoon ideaal alleen toch is de smaak van camel geel het aller - aller beste!![]()
ImmortalTech zei:Geen ander effect, maar de smaak van de tabak zal dan wat overheersender zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."