Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlow jij dagelijks?

Blow jij dagelijks?

58 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#1
N.a.v. enkele andere topics waarin beweerd werd dat 'de meesten hier dagelijks blowen' besloot ik deze poll te openen.

Stem ook op ik blow dagelijks als je het 'bijna' dagelijks doet.

Ik ben benieuwd naar de resultaten.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee, ik zit nog op school en blow eigenlijk nooit (kleine uitzonderingen daargelaten, maar dat komt bijnan ooit voor) door de week. Het gaat al niet zoals ik zou willen op school, als ik dan ook nog elke dag stoned in m'n les zou zitten zou ik beter direct op straat kunnen gaan wonen.
E
EchelonLid
01-01-2024, 00:00
#3
nope... wel jaren gedaan.
maar op een gegeven moment werd ik er zo ziekelijk lethargisch van. kan er op lange termijn gewoon niet fatsoenlijk door functioneren.
kudos voor de mensen die dit wel kunnen hoor
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vroeger echt veel te veel. Ik stond op met wiet en ik ging slapen met wiet. Nu is dit veel minder sinds ik verderstudeer. Het is zo geen gewoonte meer.
Maar ik ben ervan overtuigd dat als ik nu niet naar de unief ging dat ik nog altijd veel zou blowen. Die drang naar een joint is er echter nog altijd.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben net sinds einde kerstvakantie gestopt met elke dag blowen, ik probeer het nu te beperken tot 4 dagen in de week niet, en ZOWIEZO niet overdag meer.

lukt wel aardig, ben na de vakantie, dus begin van deze week begonnen en heb 2 dagen helemaal niet geblowed en één keertje alleen savonds 1 joint.

voelt wel goed dat nuchter zijn :grin:
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb ongeveer 10 jaar iedere dag geblowt en ben er onlangs mee gestopt.
Nee dus.
W
WieIsHetLid
01-01-2024, 00:00
#7
ben weer begonnen.... :stoned:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Amaranth zei:
Nee, ik zit nog op school en blow eigenlijk nooit (kleine uitzonderingen daargelaten, maar dat komt bijnan ooit voor) door de week. Het gaat al niet zoals ik zou willen op school, als ik dan ook nog elke dag stoned in m'n les zou zitten zou ik beter direct op straat kunnen gaan wonen.
Klik om te vergroten...

Amaranth, **** ben jij dit, ik herken jou echt vet in deze post xD. Echt waar, sorry als ik je anders met iemand verwar of zoiets dergelijks XD.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha jup :') Beetje mijn naam lopen roepen hier jij. Zal m'n mond wel houden over de jouwe xD
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik blow zo goed als elke dag, soms een paar weken of zelfs een maandje niet maar verder wel vrijwel dagelijks. Ik ben vermoedelijk ook wel een van de kettingblowers van DF, maar ja, in de afgelopen 4 jaar nog geen problemen mee gehad dus ik heb nog geen haast om iets te veranderen hier aan, bevalt me (op de gezondheid voor de longen na) prima.
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ik geen vakantie heb, alleen in het weekend. :stoned:
Mijn ouders zijn ervan op de hoogte en maken er ook geen probleem van als ik eens een avondje doordeweeks een paar jointjes rook, maar dit gebeurd nietmeer zovaak.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik blowde vroeger dagelijks, nu probeer ik wat dagen over te slaan, en ik merk dat ik beter op kan schieten met mijn moeder, dat ik zin en tijd heb voor dingen, en dat ik savonds nog weet wat ik smorgens heb gedaan

af en toe blowen is echt veel leuker, maarja stoned zijn ook
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik blow zo goed als elke dag, soms een paar weken of zelfs een maandje niet maar verder wel vrijwel dagelijks. Ik ben vermoedelijk ook wel een van de kettingblowers van DF, maar ja, in de afgelopen 4 jaar nog geen problemen mee gehad dus ik heb nog geen haast om iets te veranderen hier aan, bevalt me (op de gezondheid voor de longen na) prima.
Klik om te vergroten...

Voor mij is dit ongeveer hetzelfde.. Ik blow wel alleen 's avonds en ben dus nooit stoned op mijn werk of school en ook blow ik 's avonds dan niet zoveel. Daarom kan ik het ook gewoon goed combineren. Gewoon eerst zorgen dat je aan al je verplichtingen hebt voldaan en dan 's avonds een lekker jointje roken. :stoned:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#14
ImmortalTech zei:
Ik blow zo goed als elke dag, soms een paar weken of zelfs een maandje niet maar verder wel vrijwel dagelijks. Ik ben vermoedelijk ook wel een van de kettingblowers van DF, maar ja, in de afgelopen 4 jaar nog geen problemen mee gehad dus ik heb nog geen haast om iets te veranderen hier aan, bevalt me (op de gezondheid voor de longen na) prima.
Klik om te vergroten...

Voor mij is dit ongeveer hetzelfde.. Ik blow wel alleen 's avonds en ben dus nooit stoned op mijn werk of school en ook blow ik 's avonds dan niet zoveel. Daarom kan ik het ook gewoon goed combineren. Gewoon eerst zorgen dat je aan al je verplichtingen hebt voldaan en dan 's avonds een lekker jointje roken. :stoned:
Klik om te vergroten...

ja dat heb ik nu geleerd, maar daar is eerst anderhalf jaar iedere dag een gram voor nodig geweest
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb het er uit voor je ge-edit :wink:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
Angramar Temenos zei:
Ik heb het er uit voor je ge-edit :wink:
Klik om te vergroten...

vals jullie niet op dat een langere periode van veel wietgebruik na een tijdje gewoon een soort vage herrinnering is geworden, waar je details gewoon kwijt van bent?
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#17
cropp zei:
Angramar Temenos zei:
Ik heb het er uit voor je ge-edit :wink:
Klik om te vergroten...

vals jullie niet op dat een langere periode van veel wietgebruik na een tijdje gewoon een soort vage herrinnering is geworden, waar je details gewoon kwijt van bent?
Klik om te vergroten...
Nee, raar maar ik heb dit nog gehoord van mensen. Ik onthoud goed dingen die een tijd geleden gebeurd zijn. Zo herinner ik me zelfs nog iets van toen ik twee jaar oud was.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#18
buzzrider zei:
cropp zei:
Angramar Temenos zei:
Ik heb het er uit voor je ge-edit :wink:
Klik om te vergroten...

vals jullie niet op dat een langere periode van veel wietgebruik na een tijdje gewoon een soort vage herrinnering is geworden, waar je details gewoon kwijt van bent?
Klik om te vergroten...
Nee, raar maar ik heb dit nog gehoord van mensen. Ik onthoud goed dingen die een tijd geleden gebeurd zijn. Zo herinner ik me zelfs nog iets van toen ik twee jaar oud was.
Klik om te vergroten...

ja maar toen blowde je nog niet :P
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#19
vals jullie niet op dat een langere periode van veel wietgebruik na een tijdje gewoon een soort vage herrinnering is geworden, waar je details gewoon kwijt van bent?
Klik om te vergroten...

Dat heb ik ook wel ja.. Maar ik vraag me dan af of dat per se door het blowen komt of gewoon omdat er in die periode verder niks boeiends te beleven was en dat ik daarom de details ben vergeten.
Ik bedoel welke details zou ik me moeten herinneren over op de bank zitten en films kijken, schaken, kaarten, poolen oid en ondertussen blowen..?

Boeiende herinneringen uit de tijden waarin ik aardig wat blowde (nooit heel veel geblowd) kan ik me nog gewoon goed herinneren
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nee, ik blow meestal alleen vrijdag, zaterdag en zondag. Ik kan gewoon niet goed genoeg functioneren als ik elke dag stoned ben. Heb al ontzettend veel moeite met verplichtingen nakomen en blowen maakt dat alleen nog maar erger. Ook wordt ik er een stuk minder sociaal van en egoïstisch. Dagelijks blowen is dus niet aan mij besteed. (behalve in de vakanties natuurlijk :grin: )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."