#1
Ik denk dat griep + blowen niet écht kwaad kan. Ik vind 't wel fijn om een blowtje te roken met een verstopte neus, want dan is het een kwestie van de rook door je neus uitblazen, je neus snuiten en je neus is open.
Launched zei:Dit kan ik niet onderbouwen ofzo maar volgens mij is het niet goed voor je weerstand, en dan zou het je 'ziek zijn' toch wat verlengen.
Toen ik nog dagelijks blowde blowde ik zo goed als net zo veel als ik ziek was. Duurde dan meestal ook wel een tijdje (week ofzo?) voordat griep over was. Veel schade zal het dus niet doen denk ik.
Peace

Dubz zei:In m'n gehele 'blow-carriere' ben ik in totaal drie keer out gegaan. En dat was alle drie de keer een combinatie van griep/koorst + wiet + alcohol.
Is ook niet te onderbouwen denk ik.
Het enige wat evt. de weerstand zou verlagen is de nicotine in de tabak.
Je jointje delen is zelfs op lange termijn goed voor je weerstand.
Je deelt hem met meerdere mensen die andere virussen ed. bij zich dragen, op het begin word je nog ziek, maar op lange termijn word je weerstand hoger.
Ook drink ik wanneer ik stoned ben het liefste vruchtensappen, waar vitamientjes inzitten en zo dus me weerstand van blowen omhoog gaat!
Wel blow je vaak buiten, waar het nat en koud is en dus slecht voor de weerstand...![]()
PepTalk zei:Wel blow je vaak buiten, waar het nat en koud is en dus slecht voor de weerstand...![]()
acidboy zei:PepTalk zei:Wel blow je vaak buiten, waar het nat en koud is en dus slecht voor de weerstand...![]()
BS
??knolselderij zei:op het moment zelf is het wel lekker maar het is niet goed voor je afweersysteem.
het kan zo zijn dat je langer ziek bent, maar goed ik zou hem gewoon roken
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."