#1
ik ben de laatste 3 dagen ziek geweest, eregister een joint gerookt en ik moet zeggen. Ik werd er niet beter op, werd er flink duizelig van. En er zat steeds een negatief kantje aan de roes die ik door de joint kreeg, niet er prettig.
gr
gr