#1
het enigste wat me nog vermaaken dan is blowen als ik ziek ben
werkt goed bij mijn hooftpijn
werkt goed bij mijn hooftpijn
Dubz zei:In m'n gehele 'blow-carriere' ben ik in totaal drie keer out gegaan. En dat was alle drie de keer een combinatie van griep/koorst + wiet + alcohol.
Is ook niet te onderbouwen denk ik.
Het enige wat evt. de weerstand zou verlagen is de nicotine in de tabak.
Je jointje delen is zelfs op lange termijn goed voor je weerstand.
Je deelt hem met meerdere mensen die andere virussen ed. bij zich dragen, op het begin word je nog ziek, maar op lange termijn word je weerstand hoger.
Ook drink ik wanneer ik stoned ben het liefste vruchtensappen, waar vitamientjes inzitten en zo dus me weerstand van blowen omhoog gaat!
Wel blow je vaak buiten, waar het nat en koud is en dus slecht voor de weerstand...![]()
PepTalk zei:Wel blow je vaak buiten, waar het nat en koud is en dus slecht voor de weerstand...![]()
acidboy zei:PepTalk zei:Wel blow je vaak buiten, waar het nat en koud is en dus slecht voor de weerstand...![]()
BS
??knolselderij zei:op het moment zelf is het wel lekker maar het is niet goed voor je afweersysteem.
het kan zo zijn dat je langer ziek bent, maar goed ik zou hem gewoon roken
knolselderij zei:op het moment zelf is het wel lekker maar het is niet goed voor je afweersysteem.
het kan zo zijn dat je langer ziek bent, maar goed ik zou hem gewoon roken
knolselderij zei:PepTalk zei:knolselderij zei:op het moment zelf is het wel lekker maar het is niet goed voor je afweersysteem.
het kan zo zijn dat je langer ziek bent, maar goed ik zou hem gewoon roken
Dit is bs.
net als sigaretten is dit gewoon slecht voor je weerstand en heb je aardig wat vitamine C nodig om dit op peil te houden, als je gewoon ''gezond'' bent zal je dit niet snel merken. Ben je echter al ziek zul je hier toch last van krijgen
knolselderij zei:net als sigaretten is dit gewoon slecht voor je weerstand en heb je aardig wat vitamine C nodig om dit op peil te houden, als je gewoon ''gezond'' bent zal je dit niet snel merken. Ben je echter al ziek zul je hier toch last van krijgen
spacebilly zei:ik ben de laatste 3 dagen ziek geweest, eregister een joint gerookt en ik moet zeggen. Ik werd er niet beter op, werd er flink duizelig van. En er zat steeds een negatief kantje aan de roes die ik door de joint kreeg, niet er prettig.
gr
spacebilly zei:de eerste dag dat ik ziek werd had ik een joint gerookt. Kan die duizeligheid van de nicotine 1,5 uur later nog steeds voelbaar zijn?
gr
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."