#1
Of je ziet dat je oud genoeg bent en verantwoordelijk genoeg bent om het op de juiste momenten of gezellig thuis te doen. ( of natuurlijk voor de gevolgen instaat anders, wat meestal niet meer is dan een waarschuwing)
wel genaait trouwen, hoe oud ben je eig?BlueGamer zei:Nou,, hopelijk heeft toch iemand er wat van opgestoken![]()
iddmaiskorrel zei:Nog meer tips stoere knul?BlueGamer zei:Je zult later merken dat het veel stoerder is om er niet mee te pronken aangezien anderen gaan merken dat je er niet mee stoer doet en dat is wel het toppunt van stoerheid volgens mij.
Lijkt me sterk dat je 4 uur bent vastgehouden op school. De school heeft hier geen recht toe. Hetzelfde dat ze je niet zomaar mogen fouilleren. Zelfs met reden, dan moet het nog door de politie worden gedaan tenzij je zelf akkoord gaat.Nadat ik een gesprek had gehad met de schooldirectie moest ik 4 uur stil zitten in een kamertje wachtend op mijn ouders en de politie waarmee ik vervolgens een gesprek moest houden. Mijn straf: Aantekening bij de politie, anderhalfe dag geschorst, en mijn ouders waren natuurlijk zeer teleurgesteld aangezien die nog niet wisten dat ik wiet rookte
Ik heb een zwaar gevoel dat je zelf een behoorlijk stoere knul bent... als de kust veilig is is de kust veilig en zou je gewoon kunnen draaien. duidelijk dat je zelf niet hebt opgelet en gewoon bent gaan draaien. Dan is het natuurlijk '' eigen schuld, dikke bult''.Als je het al bij je hebt, pronk er niet mee, doe er niet mee stoer, draai je joints alleen als je alleen thuis bent of doe het als je zeker weet dat je ergens alleen bent zoals bv in het bos. Je zult later merken dat het veel stoerder is om er niet mee te pronken aangezien anderen gaan merken dat je er niet mee stoer doet en dat is wel het toppunt van stoerheid volgens mij.
Hahhaha, alsof ik mijn eigen moeder quote...als je geen zin hebt om mijn tips aan te nemen zul je er later spijt van hebben
Ik vind het zwaar formidabel dat je een drugsforum wat probeert te leren.. je intensies zullen vast goed zijn . Maar met een beetje nadenken was je er wel achter gekomen dat dit basis kennis is . En dat je er zelf met een paranoide saus overheen bent gegaan.Nou, ik hoop dat jullie wat geleerd hebben, veel plezier met blowen!![]()
Waarom maak je er dan zoiets paranoide van ?PS Er is natuurlijk helemaal niks mis met blowen, sterker nog als ik blow ervaar ik dat als een van de leukere momenten uit mijn leven!


Andrew zei:Gewoon niet blowen op school, op school ben je om te leren niet om te blowen.
ikgebruikniks zei:moest meneertje stoer doen om een joint te rollen in het kleedlokaal waar iedereen bij was :P
ja ach mij is iets vergelijkbaars gebeurd.. roken in het gymkleedlokaal is ook niet echt slim![]()
Klaara zei:met een beetje logisch nadenken had je dit kunnen voorkomen, het is dat je het zelf zo stoer vond om hem in de kleedkamer te draaien.
ik maak me gelijk zorgen over m'n zusje die ook 14 is! en veel te veel op mij lijkt....![]()
Best wel vreemd... maar dat is hetzelfde met drinken. Ze zijn 13/14 jaar en krijgen alcohol op schoolfeesten.Real Explorer zei:Knulletje, heb je al je vriendjes ook veraden?
ja jaBlueGamer zei:Real Explorer zei:Knulletje, heb je al je vriendjes ook veraden?
Tuurlijk niet...![]()
salviatripje zei:ja jaBlueGamer zei:Real Explorer zei:Knulletje, heb je al je vriendjes ook veraden?
Tuurlijk niet...![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."