Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsScholieren onder ons, pas op!

Scholieren onder ons, pas op!

38 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#1
Of je ziet dat je oud genoeg bent en verantwoordelijk genoeg bent om het op de juiste momenten of gezellig thuis te doen. ( of natuurlijk voor de gevolgen instaat anders, wat meestal niet meer is dan een waarschuwing)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
BlueGamer zei:
Nou,, hopelijk heeft toch iemand er wat van opgestoken:)
Klik om te vergroten...
wel genaait trouwen, hoe oud ben je eig?
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
Te antwerpen is het meer van niks moet en alles mag.

Maar ik rook geen wiet op de schooldagen meer. Heb nu net eentje opgestoken maar dat was ook weer van twee weken geleden :) .

En hooog vliegen!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ga me zo toch een dikke draaien!
s
salviatripjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb zo vaak shit bij me op school, en heel veel mensen bij mij op school ook, maar als we willen draaien of smoken gaan we gwn ff een straatje verderop zitten, te perfect.

en als iemand wat bij heeft of gehaald voor iemand anders(onder de 1:sunglasses: dan gaan wij dat vooral niet zo domweg opvallend geven we geven het gwn snel met onze handen tot een vuistje.

in jouw geval was het gwn pech hebben, maar ik ga echt niet ineens oppassen ofzo want ik doe het altijd al slim, als je wilt opvallen dan krijg je ook resultaat :grin: zoals jij dus, no offense
s
salviatripjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
maiskorrel zei:
BlueGamer zei:
Je zult later merken dat het veel stoerder is om er niet mee te pronken aangezien anderen gaan merken dat je er niet mee stoer doet en dat is wel het toppunt van stoerheid volgens mij.
Klik om te vergroten...
Nog meer tips stoere knul?
Klik om te vergroten...
idd :tearsofjoy: :tearsofjoy:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Nadat ik een gesprek had gehad met de schooldirectie moest ik 4 uur stil zitten in een kamertje wachtend op mijn ouders en de politie waarmee ik vervolgens een gesprek moest houden. Mijn straf: Aantekening bij de politie, anderhalfe dag geschorst, en mijn ouders waren natuurlijk zeer teleurgesteld aangezien die nog niet wisten dat ik wiet rookte
Klik om te vergroten...
Lijkt me sterk dat je 4 uur bent vastgehouden op school. De school heeft hier geen recht toe. Hetzelfde dat ze je niet zomaar mogen fouilleren. Zelfs met reden, dan moet het nog door de politie worden gedaan tenzij je zelf akkoord gaat.

Aantekening bij de politie is bangmakerij . Als ze daadwerkelijk sanctie's zouden nemen zou je naar Bureau Halt 1 of 2 , of naar de rechter moeten. Een aantekening heeft nergens gevolgen op.

Als je het al bij je hebt, pronk er niet mee, doe er niet mee stoer, draai je joints alleen als je alleen thuis bent of doe het als je zeker weet dat je ergens alleen bent zoals bv in het bos. Je zult later merken dat het veel stoerder is om er niet mee te pronken aangezien anderen gaan merken dat je er niet mee stoer doet en dat is wel het toppunt van stoerheid volgens mij.
Klik om te vergroten...
Ik heb een zwaar gevoel dat je zelf een behoorlijk stoere knul bent... als de kust veilig is is de kust veilig en zou je gewoon kunnen draaien. duidelijk dat je zelf niet hebt opgelet en gewoon bent gaan draaien. Dan is het natuurlijk '' eigen schuld, dikke bult''.

als je geen zin hebt om mijn tips aan te nemen zul je er later spijt van hebben
Klik om te vergroten...
Hahhaha, alsof ik mijn eigen moeder quote...

Nou, ik hoop dat jullie wat geleerd hebben, veel plezier met blowen! :wink:
Klik om te vergroten...
Ik vind het zwaar formidabel dat je een drugsforum wat probeert te leren.. je intensies zullen vast goed zijn . Maar met een beetje nadenken was je er wel achter gekomen dat dit basis kennis is . En dat je er zelf met een paranoide saus overheen bent gegaan.

PS Er is natuurlijk helemaal niks mis met blowen, sterker nog als ik blow ervaar ik dat als een van de leukere momenten uit mijn leven :stoned: !
Klik om te vergroten...
Waarom maak je er dan zoiets paranoide van ?

Je probeert via dit verhaal allerlij andere dingen de schuld te geven van dat je gepakt bent. Fout, jij bent schuld. Zelf heb je niet goed opgelet en je veiligheid van rollen daar gelaten. Door je eigen onvoorzichtigheid ben je gepakt.
i
ikgebruikniksLid
01-01-2024, 00:00
#8
moest meneertje stoer doen om een joint te rollen in het kleedlokaal waar iedereen bij was :P

ja ach mij is iets vergelijkbaars gebeurd.. roken in het gymkleedlokaal is ook niet echt slim :rolleyes:
s
salviatripjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heeft die gast nu eigenlijk zelf wel iets geleerd? Hij zegt dat je er niet stoer mee moet doen, maar wrm maakt ie dan zo'n topic aan? NOBODY CARES dat hij is opgepakt en dan zeggen dat WIJ vooral op moeten letten terwijl hij episch faalt zoals niemand hier zou doen :mrgreen:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gewoon niet blowen op school, op school ben je om te leren niet om te blowen.
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Andrew zei:
Gewoon niet blowen op school, op school ben je om te leren niet om te blowen.
Klik om te vergroten...


Jong geleerd is oud gedaan.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
ikgebruikniks zei:
moest meneertje stoer doen om een joint te rollen in het kleedlokaal waar iedereen bij was :P

ja ach mij is iets vergelijkbaars gebeurd.. roken in het gymkleedlokaal is ook niet echt slim :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ik zie het jou zo na doen, aap


ps, deze post is niet bedoelt voor de persoon gebonden aan de hierbovenstaande quote.
R
Real ExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Knulletje, heb je al je vriendjes ook veraden?
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja scholieren onder ons, let op want als je net zo dom bent als de topicstarter kan dit tot grote problemen leiden
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Klaara zei:
met een beetje logisch nadenken had je dit kunnen voorkomen, het is dat je het zelf zo stoer vond om hem in de kleedkamer te draaien.

ik maak me gelijk zorgen over m'n zusje die ook 14 is! en veel te veel op mij lijkt.... :(
Klik om te vergroten...

Daar zou ik ook niet raar van opkijken. Mijn broertje is 13, en die heeft de hollandse groenten ook al ontdekt. :stoned: Best wel vreemd... maar dat is hetzelfde met drinken. Ze zijn 13/14 jaar en krijgen alcohol op schoolfeesten.

OT:
Ben ik het niet mee eens.
B
BlueGamerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Real Explorer zei:
Knulletje, heb je al je vriendjes ook veraden?
Klik om te vergroten...

Tuurlijk niet... :confused:
s
salviatripjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
BlueGamer zei:
Real Explorer zei:
Knulletje, heb je al je vriendjes ook veraden?
Klik om te vergroten...

Tuurlijk niet... :confused:
Klik om te vergroten...
ja ja :tearsofjoy:
S
STRANQERLid
01-01-2024, 00:00
#18
salviatripje zei:
BlueGamer zei:
Real Explorer zei:
Knulletje, heb je al je vriendjes ook veraden?
Klik om te vergroten...

Tuurlijk niet... :confused:
Klik om te vergroten...
ja ja :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

nee kheb ze serieus niet veraden!!! :openmouth:
B
BlueGamerLid
01-01-2024, 00:00
#19
POST VERWIJDERD

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."