Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsScholieren onder ons, pas op!

Scholieren onder ons, pas op!

38 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#1
no big deal blowde altijd op school maakt niks uit
pas als je er een big deal van gaat maken ben je de lul
B
BlueGamerLid
01-01-2024, 00:00
#2
POST VERWIJDERD
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat zei de politie eigenlijk?
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#4
Klinkt eigenlijk vrij tot zeer paranoia...
Wat dan als ze het weten...? Dat is even balen, maar de wereld vergaat er niet door.

Mijn ouders weten het, ongeveer iedereen op school weet het, al mijn vrienden weten het, mijn leerkrachten zoiszo ook... and see, I'm still alive.

Ohja, ik ben 15, en ze weten het al van toen ik 14 jaar was.
B
BlueGamerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, maar ik neem aan dat niemand graag geschorsd wil worden en al helemaal geen aantekenig bij de politie wil.
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind het allemaal een zeer overdreven reactie van de school. Ik had op mijn school 'gedreigd' met klacht tegen onbekende/last en eerroof neer te leggen, en poef plots zei mijn onderdirecteur er niets meer over.

En met de politie, over zo iets kleins gaan ze toch niets doen?
B
BlueGamerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja toch wel, ik had dan ook wel 6 joints bij me en ben 14, maar komop ik vond het ook allemaal erg overdreven. :confused:
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ach, na een tijdje kan je makkelijk een jointje rollen zonder iemand het ziet... Kwestie van oefenen :mrgreen: :stoned:
B
BlueGamerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ze vroegen waar ik het gekocht had en wie van mijn vrienden allemaal gebruikte, waarom ik het gebruikte, en hoe slecht het wel niet voor me was.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eigen schuld, dikke bult. Retard.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tja, dat soort praktijken zijn niet handig. Doet me denken aan de keer dat we een joint opstaken in de kleedkamer, tijdens de gymles...nog mee weggekomen ook. :rolleyes:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
BlueGamer zei:
Ja, maar ik neem aan dat niemand graag geschorsd wil worden en al helemaal geen aantekenig bij de politie wil.
Klik om te vergroten...

Een officiele aantekening kunnen ze alleen achter je naam zetten als je veroordeelt bent door de officier van justitie of door halt een werkstraf hebt opgelegd gekregen.

Allemaal bangmakerij.

Even voor de goede orde, er zitten op dit forum niet zo heel gek veel 14 jarige scholieren.
Die er wel zitten weten over het algemeen dat ze niet op school in de kleedkamer een joint kunnen gaan draaien.

Die dat wel doen:

Andrew zei:
Eigen schuld, dikke bult. Retard.
Klik om te vergroten...
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#13
Schorsing prima. Ze moeten toch een voorbeeld stellen dat blowen niet getolereerd wordt op school. En je ouders komen er ook wel overheen. Hetzelfde geldt voor jou.

En voor wat die aantekening bij de politie betreft. Dat gaat natuurlijk nergens over. Blowen is nog steeds 'legaal' in Nederland. Wat PepTalk al zei; pure bangmakerij.

Laat e.e.a. een les voor je zijn :P
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#14
kdacht eigenlijk dat er nu n heel verhaal kwam over hoe vergeetachtig je van wiet word. Dit met resultaat dat je punten kelderen en ga zo maar door.......

maar nee iemand is zo dom geweest om jointjes te draaien in het kleedlokaal ipv buiten in een parkje
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#15
met een beetje logisch nadenken had je dit kunnen voorkomen, het is dat je het zelf zo stoer vond om hem in de kleedkamer te draaien.

ik maak me gelijk zorgen over m'n zusje die ook 14 is! en veel te veel op mij lijkt.... :(
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#16
BlueGamer zei:
Nou, ik hoop dat jullie wat geleerd hebben,
Klik om te vergroten...

Ik hoop vooral dat jij wat geleerd hebt... :rolleyes:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#17
HELEMAAL PARA BRADAAH
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#18
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
BlueGamer zei:
...
zoals bv in het bos
...
Dus nog even kort: Laat het aan niemand zien, liever ook dat zo weinig mogelijk mensen er vanaf weten, en geloof me, als je geen zin hebt om mijn tips aan te nemen zul je er later spijt van hebben als je betrapt wordt! :wave:
Klik om te vergroten...
over een paar jaar weet je wel beter...
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#20
BlueGamer zei:
Je zult later merken dat het veel stoerder is om er niet mee te pronken aangezien anderen gaan merken dat je er niet mee stoer doet en dat is wel het toppunt van stoerheid volgens mij.
Klik om te vergroten...
Nog meer tips stoere knul?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."