#1
brutus420 zei:raar
leip
of zoals we in Friesland dan zeggeny joint narret my....
![]()
Zelf Fries maar jij bent dus echt een "waldpiek"
Hier bij mijn vriendenkring in Friesland gewoon skaffa of met het K-woord ervoor!
brutus420 zei:raar
leip
of zoals we in Friesland dan zeggeny joint narret my....
![]()

Extisi zei:Skaffa
Appa
En ik zelf zeg altijd: "In hogere sferen."
![]()


Extisi zei:Skaffa
Appa
En ik zelf zeg altijd: "In hogere sferen."
![]()

Volgens mij heb ik dat in vrij duidelijke bewoordingen uiteengezet. Wat snap je er niet aan?Maddo17 zei:@ Dubz. Wat is jouw probleem?
Dubz zei:Volgens mij heb ik dat in vrij duidelijke bewoordingen uiteengezet. Wat snap je er niet aan?Maddo17 zei:@ Dubz. Wat is jouw probleem?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."