Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMarijuana, marijuana op het balkon, en de wet.

Marijuana, marijuana op het balkon, en de wet.

24 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hej!

Mijn nieuwe kamer heeft een balkon. :smoke: Maar ik vraag
me af in hoeverre dat riskant kan worden, wettelijk gezien.
Er zijn best wat huizen met balkons op gelijke hoogte
die mij marijuana kunnen zien roken. De (boven)buren
kunnen het misschien zelfs ruiken als het windstil is.
Ik ken mijn nieuwe buren niet.

hoe voorzichtig moet ik zijn?

bedankt
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Alsof je niet mag blowen op je eigen balkon? :confused:
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nouja, dat weet ik dus niet. Een vriend beweert dat het niet mag,
ik weet het niet. Als ze het kunnen ruiken en ze zijn gereformeerd,
kunnen ze me dan een gore zet leveren?
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja, er bestaat zoiets als geuroverlast naar mijn weten.

Maar aangezien je er net woont kun je misschien een kennis gaan maken
met je buren. Kan je zelf inschatten of het wel of niet kan.
T
TiggLid
01-01-2024, 00:00
#5
Volgens mij mag je gewoon roken. Als ze zeggen dat ze er last van hebben kunnen ze dat melden. Als jij dan doorgaat zouden ze in theorie een rechtzaak tegen je aan kunnen spannen, een rechter kan je dan verbieden op je balkon te roken, maar meer dan dat ook niet. (Behalve als je buren zouden kunnen bewijzen dat je schade aan weetikwat hebt aangebracht).
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#6
Toen ik nog niet op mn kamer durfde te blowen deed ik het ook altijd op t balkon, woon op een portiek woning dus overal andere balkonnen eromheen. Nooit last mee gehad, nu moet ik ook wel zeggen dat ik totaal geen lastige buren heb. Wat al is gezegd: Zou idd ff kennis maken met je buren. Je kan het ze misschien ook gewoon vragen of ze er problemen mee hebben?
s
salviatripjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
dude relax, ze moeten je eerst waarschuwen dat ze er last van hebben en dan weet je dat je het niet moet doen :stoned:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
Cooper zei:
Nouja, dat weet ik dus niet. Een vriend beweert dat het niet mag,
ik weet het niet. Als ze het kunnen ruiken en ze zijn gereformeerd,
kunnen ze me dan een gore zet leveren?
Klik om te vergroten...
er moet heel wat geblowt worden willen de buren uberhoubt merken dat jij op je balkon aan het blowen bent...

al ga je in groningen midden op de markt een joint staan roken, dan is het nog geen probleem...
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#9
cropp zei:
Cooper zei:
Nouja, dat weet ik dus niet. Een vriend beweert dat het niet mag,
ik weet het niet. Als ze het kunnen ruiken en ze zijn gereformeerd,
kunnen ze me dan een gore zet leveren?
Klik om te vergroten...
er moet heel wat geblowt worden willen de buren uberhoubt merken dat jij op je balkon aan het blowen bent...

al ga je in groningen midden op de markt een joint staan roken, dan is het nog geen probleem...
Klik om te vergroten...

Het ligt er ook aan waar je blowt. Ik blowde vorig jaar december in Brabant Park in Breda, waar dus allemaal politie rondloopt. Toen ze me zagen blowen was ik wel mooi alles kwijt (ookal waren het maar 2 jointjes).
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ga toch space-koekies bakken ofzo
Stop anders die Wiet in je kont , die is toch al vies en voor afval bestemd,
Houd je longen schoon,, Verdamp het anders,

Roken is vies ,
Je longen belasten met dat verbrandings-afval , omdat je niet het geduld heb om rustig stoned te worden door het op te eten,

Steek een berg denne-naalden in de fik op je balkon, dat geeft altijd van die mooie dikke witte rook-wolken,,
Rook is mooi om te zien, maar te vuil om te inhaleren , vind ik .
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
vogel zei:
Ga toch space-koekies bakken ofzo
Stop anders die Wiet in je kont , die is toch al vies en voor afval bestemd,
Houd je longen schoon,, Verdamp het anders,

Roken is vies ,
Je longen belasten met dat verbrandings-afval , omdat je niet het geduld heb om rustig stoned te worden door het op te eten,

Steek een berg denne-naalden in de fik op je balkon, dat geeft altijd van die mooie dikke witte rook-wolken,,
Rook is mooi om te zien, maar te vuil om te inhaleren , vind ik .
Klik om te vergroten...
Hahaha xD jonges toch
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hij leeft nog :hearteyes: :hearteyes:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
Damien0124 zei:
cropp zei:
Cooper zei:
Nouja, dat weet ik dus niet. Een vriend beweert dat het niet mag,
ik weet het niet. Als ze het kunnen ruiken en ze zijn gereformeerd,
kunnen ze me dan een gore zet leveren?
Klik om te vergroten...
er moet heel wat geblowt worden willen de buren uberhoubt merken dat jij op je balkon aan het blowen bent...

al ga je in groningen midden op de markt een joint staan roken, dan is het nog geen probleem...
Klik om te vergroten...

Het ligt er ook aan waar je blowt. Ik blowde vorig jaar december in Brabant Park in Breda, waar dus allemaal politie rondloopt. Toen ze me zagen blowen was ik wel mooi alles kwijt (ookal waren het maar 2 jointjes).
Klik om te vergroten...
ik heb ook wel eens gehad dat ik midden in het centrum een joint aan het draaien was(wel s`nachts), en dat er een agent aan kwam, vroeg wat ik deed, dan zei ik dat ik net klaar was met werken en nog even een jointje wilde roken voor het slapengaan...

geen enkel probleem...
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik groei, mijn balkon deze keer helemaal vol met Hennep-struiken,, /
uit principe, >
Jullie mijn, en mijn mamma volgestopt met amalgaam en fluoride, ,
ikke de boel volzetten met Hennep,,
jullie zeiken,, >
Dan ikke verzet me tot de laaste zucht en snik , tegen deze wegwerp-afval-maatschappij.,
Fok joe,,. kick me der uit, uit dit chemische huis van steen,,
ik wil een natuurlijk huis van Hennepvezel, met een Zonnepaneel op het dak,,
en een kippenhok , voor me eigen eieren, en planten om me eigen brood te maken,,

Fok je Balkon, ik ga elke nacht huilen als een wolf op me balkon, net zolang totdat ik gefokt word ,, en dan gaan de poppetjes dansen ,,
Hop marjanneke Strop, marjanneke ,, laat de poppetjes dansen ,, in mijn hoofd zit een konijn , dat doet heel errrug veel pijn.

Veel dieren zijn mentaal en fysiek gebroken al, voor hun leven echt begint.,
Mensen zien ze als werktuig .
En zorg ervoor dat jullie Onze aarde niet uit-putten ,,
Met geld kan je helemaal niks ,
Binnenkort stort deze maatschappij in , zullen we in de rij staan voor voedselbonnen,,,,

maar ikke niet ,, ik heb me eigen land ,, eigen dieren en eigen planten , en eigen voedsel
Mijn Rastafarie-land ,,
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#15
vogel zei:
Ik groei, mijn balkon deze keer helemaal vol met Hennep-struiken,, /
uit principe, >
Jullie mijn, en mijn mamma volgestopt met amalgaam en fluoride, ,
ikke de boel volzetten met Hennep,,
jullie zeiken,, >
Dan ikke verzet me tot de laaste zucht en snik , tegen deze wegwerp-afval-maatschappij.,
Fok joe,,. kick me der uit, uit dit chemische huis van steen,,
ik wil een natuurlijk huis van Hennepvezel, met een Zonnepaneel op het dak,,
en een kippenhok , voor me eigen eieren, en planten om me eigen brood te maken,,

Fok je Balkon, ik ga elke nacht huilen als een wolf op me balkon, net zolang totdat ik gefokt word ,, en dan gaan de poppetjes dansen ,,
Hop marjanneke Strop, marjanneke ,, laat de poppetjes dansen ,, in mijn hoofd zit een konijn , dat doet heel errrug veel pijn.

Veel dieren zijn mentaal en fysiek gebroken al, voor hun leven echt begint.,
Mensen zien ze als werktuig .
En zorg ervoor dat jullie Onze aarde niet uit-putten ,,
Met geld kan je helemaal niks ,
Binnenkort stort deze maatschappij in , zullen we in de rij staan voor voedselbonnen,,,,

maar ikke niet ,, ik heb me eigen land ,, eigen dieren en eigen planten , en eigen voedsel
Mijn Rastafarie-land ,,
Klik om te vergroten...

Dan wil je zeker ook geen medicijnen als je een keer doodziek in een ziekenhuisbed ligt?
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gewoon smoken..
In een hotelkamer mag je ook smoken dus. Je ruikt niks. Je bent niemand tot last, totdat het rookalarm afgaat.
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik val als een doode vogel uit de boom..
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#18
Amalgaam, Amalgaam in mijn kies, en de wet
w
wilzonLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik blow zelf ook wel eens op het balkon :stoned: dan kijk ik over de tuin naar de achterburen, een oude bejaarde man die altijd in de schuur bezig is en heel vaak door de tuin loopt en ik ga altijd zwaaien naar hem :wave:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#20
vogel zei:
Ik groei, mijn balkon deze keer helemaal vol met Hennep-struiken,, /
uit principe, >
Jullie mijn, en mijn mamma volgestopt met amalgaam en fluoride, ,
ikke de boel volzetten met Hennep,,
jullie zeiken,, >
Dan ikke verzet me tot de laaste zucht en snik , tegen deze wegwerp-afval-maatschappij.,
Fok joe,,. kick me der uit, uit dit chemische huis van steen,,
ik wil een natuurlijk huis van Hennepvezel, met een Zonnepaneel op het dak,,
en een kippenhok , voor me eigen eieren, en planten om me eigen brood te maken,,

Fok je Balkon, ik ga elke nacht huilen als een wolf op me balkon, net zolang totdat ik gefokt word ,, en dan gaan de poppetjes dansen ,,
Hop marjanneke Strop, marjanneke ,, laat de poppetjes dansen ,, in mijn hoofd zit een konijn , dat doet heel errrug veel pijn.

Veel dieren zijn mentaal en fysiek gebroken al, voor hun leven echt begint.,
Mensen zien ze als werktuig .
En zorg ervoor dat jullie Onze aarde niet uit-putten ,,
Met geld kan je helemaal niks ,
Binnenkort stort deze maatschappij in , zullen we in de rij staan voor voedselbonnen,,,,

maar ikke niet ,, ik heb me eigen land ,, eigen dieren en eigen planten , en eigen voedsel
Mijn Rastafarie-land ,,
Klik om te vergroten...

Wtf had jij gesmoked toen je dit schreef?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."