#1
ik heb ook wel eens gehad dat ik midden in het centrum een joint aan het draaien was(wel s`nachts), en dat er een agent aan kwam, vroeg wat ik deed, dan zei ik dat ik net klaar was met werken en nog even een jointje wilde roken voor het slapengaan...Damien0124 zei:cropp zei:er moet heel wat geblowt worden willen de buren uberhoubt merken dat jij op je balkon aan het blowen bent...Cooper zei:Nouja, dat weet ik dus niet. Een vriend beweert dat het niet mag,
ik weet het niet. Als ze het kunnen ruiken en ze zijn gereformeerd,
kunnen ze me dan een gore zet leveren?
al ga je in groningen midden op de markt een joint staan roken, dan is het nog geen probleem...
Het ligt er ook aan waar je blowt. Ik blowde vorig jaar december in Brabant Park in Breda, waar dus allemaal politie rondloopt. Toen ze me zagen blowen was ik wel mooi alles kwijt (ookal waren het maar 2 jointjes).
geen enkel probleem...