Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMarijuana, marijuana op het balkon, en de wet.

Marijuana, marijuana op het balkon, en de wet.

24 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
Damien0124 zei:
cropp zei:
Cooper zei:
Nouja, dat weet ik dus niet. Een vriend beweert dat het niet mag,
ik weet het niet. Als ze het kunnen ruiken en ze zijn gereformeerd,
kunnen ze me dan een gore zet leveren?
Klik om te vergroten...
er moet heel wat geblowt worden willen de buren uberhoubt merken dat jij op je balkon aan het blowen bent...

al ga je in groningen midden op de markt een joint staan roken, dan is het nog geen probleem...
Klik om te vergroten...

Het ligt er ook aan waar je blowt. Ik blowde vorig jaar december in Brabant Park in Breda, waar dus allemaal politie rondloopt. Toen ze me zagen blowen was ik wel mooi alles kwijt (ookal waren het maar 2 jointjes).
Klik om te vergroten...
ik heb ook wel eens gehad dat ik midden in het centrum een joint aan het draaien was(wel s`nachts), en dat er een agent aan kwam, vroeg wat ik deed, dan zei ik dat ik net klaar was met werken en nog even een jointje wilde roken voor het slapengaan...

geen enkel probleem...
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik groei, mijn balkon deze keer helemaal vol met Hennep-struiken,, /
uit principe, >
Jullie mijn, en mijn mamma volgestopt met amalgaam en fluoride, ,
ikke de boel volzetten met Hennep,,
jullie zeiken,, >
Dan ikke verzet me tot de laaste zucht en snik , tegen deze wegwerp-afval-maatschappij.,
Fok joe,,. kick me der uit, uit dit chemische huis van steen,,
ik wil een natuurlijk huis van Hennepvezel, met een Zonnepaneel op het dak,,
en een kippenhok , voor me eigen eieren, en planten om me eigen brood te maken,,

Fok je Balkon, ik ga elke nacht huilen als een wolf op me balkon, net zolang totdat ik gefokt word ,, en dan gaan de poppetjes dansen ,,
Hop marjanneke Strop, marjanneke ,, laat de poppetjes dansen ,, in mijn hoofd zit een konijn , dat doet heel errrug veel pijn.

Veel dieren zijn mentaal en fysiek gebroken al, voor hun leven echt begint.,
Mensen zien ze als werktuig .
En zorg ervoor dat jullie Onze aarde niet uit-putten ,,
Met geld kan je helemaal niks ,
Binnenkort stort deze maatschappij in , zullen we in de rij staan voor voedselbonnen,,,,

maar ikke niet ,, ik heb me eigen land ,, eigen dieren en eigen planten , en eigen voedsel
Mijn Rastafarie-land ,,
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#3
vogel zei:
Ik groei, mijn balkon deze keer helemaal vol met Hennep-struiken,, /
uit principe, >
Jullie mijn, en mijn mamma volgestopt met amalgaam en fluoride, ,
ikke de boel volzetten met Hennep,,
jullie zeiken,, >
Dan ikke verzet me tot de laaste zucht en snik , tegen deze wegwerp-afval-maatschappij.,
Fok joe,,. kick me der uit, uit dit chemische huis van steen,,
ik wil een natuurlijk huis van Hennepvezel, met een Zonnepaneel op het dak,,
en een kippenhok , voor me eigen eieren, en planten om me eigen brood te maken,,

Fok je Balkon, ik ga elke nacht huilen als een wolf op me balkon, net zolang totdat ik gefokt word ,, en dan gaan de poppetjes dansen ,,
Hop marjanneke Strop, marjanneke ,, laat de poppetjes dansen ,, in mijn hoofd zit een konijn , dat doet heel errrug veel pijn.

Veel dieren zijn mentaal en fysiek gebroken al, voor hun leven echt begint.,
Mensen zien ze als werktuig .
En zorg ervoor dat jullie Onze aarde niet uit-putten ,,
Met geld kan je helemaal niks ,
Binnenkort stort deze maatschappij in , zullen we in de rij staan voor voedselbonnen,,,,

maar ikke niet ,, ik heb me eigen land ,, eigen dieren en eigen planten , en eigen voedsel
Mijn Rastafarie-land ,,
Klik om te vergroten...

Dan wil je zeker ook geen medicijnen als je een keer doodziek in een ziekenhuisbed ligt?
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik val als een doode vogel uit de boom..
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Amalgaam, Amalgaam in mijn kies, en de wet

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."