#1
Al word je er minder stoned van, dan is het toch nog steeds niet waard om honger te lijden? Je voelt je toch chiller als je "wat minder stoned" ben maar je buik is gevult dan dat je master stoned bent maar je hebt honger.
Frenzel zei:Na het eten voel ik me meestal minder stoned.
Ook na het pissen.
Vooral bij het gebruik van shrooms voel ik na 1 keer pissen al een stuk minder werking.
Maar ik ben een heeel gevoelig iemand![]()
Direct na het eten blowen maakt mij extra stoned![]()
Haha welnee niet nuchter!Oom Klaas zei:Frenzel zei:Na het eten voel ik me meestal minder stoned.
Ook na het pissen.
Vooral bij het gebruik van shrooms voel ik na 1 keer pissen al een stuk minder werking.
Maar ik ben een heeel gevoelig iemand![]()
Direct na het eten blowen maakt mij extra stoned![]()
Hahaha, pissen maakt je echt niet nuchter hoor![]()

Oom Klaas zei:Wanneer je buiten adem bent lekker een joint opsteken is 1 van de meest verneukeratieve dingen om te doen voor je longen.
Drientje zei:Kanker moet kunnen. Tyfus kan toch ook?Extisi zei:Als je kankerstoned bent, en kanker honger hebt, zorg je dan dat je geen kanker krijgt?
Doe is niet zo grof man.
Allebei geen ziektes die ik wil hebben maar jij scheld toch ook met de pest? Ziektes zijn leuk om mee te schelden.
Drientje zei:Zie begin bericht.
Zie begin bericht.langeman zei:Drientje zei:Kanker moet kunnen. Tyfus kan toch ook?Extisi zei:Als je kankerstoned bent, en kanker honger hebt, zorg je dan dat je geen kanker krijgt?
Doe is niet zo grof man.
Allebei geen ziektes die ik wil hebben maar jij scheld toch ook met de pest? Ziektes zijn leuk om mee te schelden.
Ziektes zijn lekker om mee te schelden, maar in deze situatie wel degelijk ongepast. Tyfus stoned en tyfus honger slaat ook nergens op. Hij is (was) aan het genieten van een heerlijke roes en, als ie slim is, gaat ie heerlijk genieten van wat voor heerlijks hij ook gaat eten. Wat is de reden om te schelden?
het komt gwn van mensen die er zelf nooit mee hebben te maken gekregeKoxBox zei:Ik vraag me toch af waarom dat jullie Nederlanders altijd met ziektes moeten schelden...
Kanker, tyfus, pest, weetikveelwatnogallemaal...
Niet dat ik er tegen ben ofzo, want ik vind het maar belachelijk als je begint te wenen wanneer iemand kanker zegt. Ik vraag me gewoon af vanwaar het komt.
KoxBox zei:Ik vraag me toch af waarom dat jullie Nederlanders altijd met ziektes moeten schelden...
Kanker, tyfus, pest, weetikveelwatnogallemaal...
Niet dat ik er tegen ben ofzo, want ik vind het maar belachelijk als je begint te wenen wanneer iemand kanker zegt. Ik vraag me gewoon af vanwaar het komt.
Eendagsvlieg zei:Chocolade en stoned zijn, is een fucking gift van God.
KoxBox zei:Ik vraag me toch af waarom dat jullie Nederlanders altijd met ziektes moeten schelden...
Kanker, tyfus, pest, weetikveelwatnogallemaal...
Niet dat ik er tegen ben ofzo, want ik vind het maar belachelijk als je begint te wenen wanneer iemand kanker zegt. Ik vraag me gewoon af vanwaar het komt.
Oom Klaas zei:Wij wouden niet nog zo'n land zijn dat met familieleden spot.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."