Oom Klaas zei:
Frenzel zei:
Na het eten voel ik me meestal minder stoned.
Ook na het pissen.
Vooral bij het gebruik van shrooms voel ik na 1 keer pissen al een stuk minder werking.
Maar ik ben een heeel gevoelig iemand
Direct na het eten blowen maakt mij extra stoned
Hahaha, pissen maakt je echt niet nuchter hoor
Haha welnee niet nuchter!
Maar laat ik zeggen dat ik iemand ben die heel snel hoge nood tot zeiken voelt...
en dat ik eten en drinken tijdens freaken meestal zo veel mogelijk probeer te vermijden, omdat het anders te snel uitwerkt.
Bij het stoned zijn, vind ik dat mentale verwarde gevoel het belangrijkste effect. Na een blow houdt dat meestal maar een half uurtje aan, en daarna voel ik me nog zo'n 2 uur in outher space, maar dat is slechts een fysiek gevoel waarbij je je relaxed voelt.
Dat fysieke interesseert me niet zo veel, ik wil dat mentale verstrooide...
en ik heb daar zo mijn methoden voor om dat het best te krijgen.
Bv na het joggen onmiddelijk een blow nemen (terwijl je nog buiten adem bent).
Of als je 's morgens wakker wordt na je ochtendplasje meteen een blow nog vóór het eten en je dan nog een keer omdraaien... pfff dan droom je zo lekker hè
Momenteel ben ik bv een tijdje clean aant blijven en dat doe ik ook allemaal dáárvoor.
Als ik helemaal schoon ben en dan een piep klein pijpje rook, blijf ik wel 6 uur stoned of zo :P
Wat ik ook wel es doe... is als ik tijdens het blowen honger voel opkomen dat ik dan besluit om eerst nog een volgende pijp te roken, dan is de honger weer even weg. Als ie dan terugkomt pas eten en daarna meteen weer een pijp
![:grin:]()