Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"verkeerd geplaats"
"klopt, alleen het was best erg ik had zelfs een paar gedachtes dat als ik niet zou gaan bewegen dat mijn hart zou stoppen of zou vallen op de grond."
"Ik maak ze niet zelf.. waarom moet je mij ook niet vragen. En het is wel een verschil of je 3 pillen pakt met niks of stuk of 5 met keta en speed erbij."
"Ja er ziten iets van 5 normale pillen in zeg maar, die keta en speed is een beetje om het effect van de mdma te remmen dus ik denk dat de keta en speed samen ongeveer 100/150mg is. Maar dan is het nog steeds wel erg veel :P"
"Beanhead zei: Flyyh zei: Ja er ziten iets van 5 normale pillen in zeg maar, die keta en speed is een beetje om het effect van de mdma te remmen dus ik denk dat de keta en speed samen ongeveer 100/150mg is. Maar dan is het nog steeds wel erg veel :P Klik om te vergroten... Je kan natuurlijk ook de capsule leegmaken en gaan snuiven. 6tal lijntjes lijkt me wel prettig. Klik om te vergroten... Zat ik in het begin ook al aan te denken, en aan de andere kant waarom ook niet. Kan nooit slechter zijn en het gaat toch wel op"
"Lavalamp zei: Of verdeel die gigacap in vier/vijf caps en slik die naar gevoel weg Klik om te vergroten... Zou ook nog kunne ja.. Ze zijn verders wel bettrouwbaar, en ze zijn ook al getest. mijn dealer heeft m ook al gepakt gewoon in 1 keer. Maarja dat doen we volgnede keer dan maar eerst kijken hoe deze uitpakt"
"Ik en een maat van mij hadden nog nooit LSD gedaan, wel andere drugs vaak zat. Nu hadden we dus vorige week voor het eerst LSD gedaan, we hebben echt een super gave avond gehad met veel gelachen maar we hadden eigelijk allebei niet wat we hadden verwacht. Allebij namelijk geen 1 hallucinatie, nog geen kleur verandering .. gewoon niks, het enigste was dat we wat vrolijker waren en veel moesten lachen maar dat zou ook kunne komen door de weet ik veel hoeveel gram wiet :P.. Mijn vraag is nu dus: We willen het echt graag een keer goed doen, zou het vandaag kunnen ? De vorige keer was een week geleden."
"ok Bedankt, lachtruffels zouden dus een betere keuze zijn voor vanavond ?"
"Dat zijn die legale dingen uit de smartshop, soort paddo's maar dan lichter van effect."
"Sneller draaien mischien :P? Veeg je handen aan je broek af en rol hem gewoon in een keer dicht :P"