#1
Ok, erg bedankt ![:)]()
Oom Klaas zei:Dan kom je bij een kut shop :P
PepTalk zei:Oom Klaas zei:Dan kom je bij een kut shop :P
Nee juist niet,
De shops die gewoon ongeacht ( tot bepaalde hoogte natuurlijk) gewoon altijd om id vragen zijn juist goed. Door hun kan de overheid niet gaan zeiken over minderjarige die blowen, of een slecht tolerantie beleid.
cropp zei:Als ze je id kaart willen scannen zou ik gewoon naar een andere coffeeshop gaan, ik ben geen crimineel dus wil ik ook niet zo behandeld worden...
daar heb je ook gelijk in, maar als je in Maastricht naar de shop wil heb je weinig keus, van iedere klant moet het ID ingescand worden, ongeacht hoe je eruit ziet enz.cropp zei:Als ze je id kaart willen scannen zou ik gewoon naar een andere coffeeshop gaan, ik ben geen crimineel dus wil ik ook niet zo behandeld worden...
SmokeMe zei:Rijbewijs mag niet, alleen ID![]()
PepTalk zei:Oom Klaas zei:Dan kom je bij een kut shop :P
Nee juist niet,
De shops die gewoon ongeacht ( tot bepaalde hoogte natuurlijk) gewoon altijd om id vragen zijn juist goed. Door hun kan de overheid niet gaan zeiken over minderjarige die blowen, of een slecht tolerantie beleid.
Had een maatje van me ook, maar hij had een bankpas met dezelfde naam en een schoolpas met foto en naam, toen mochten we alleen halen, en niet meer binnen roken...spacelord zei:Hangt van shop tot shop af, mijn maat was zn ID kwijt en ook zon vervangpapier. In de kosbor werd ie geweigerd maar elke andere shop was geen probleem.
Maar die neger bij de Grass is gewoon dom, da`s echt net een aap...Amateurtje zei:In Tilburg is het geen probleem als je je ID niet hebt.
A4'tje is meer dan voldoende.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."