#1
Haha in de Pasja stond er gisteren ook een neger en heeft ook geen ID gevraagd, stond daar maar gewoon wat te staren met zen zonnebrilcropp zei:Maar die neger bij de Grass is gewoon dom, da`s echt net een aap...Amateurtje zei:In Tilburg is het geen probleem als je je ID niet hebt.
A4'tje is meer dan voldoende.
