Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSteeds iets anders willen doen

Steeds iets anders willen doen

21 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hebben jullie ook dat je onder invloed van hasj of wiet om de minuut iets anders wil doen?
Het ene moment een game, twee minuten later een film, heb de dvd er nog niet in en duik weer achter de computer...om vervolgens deze situatie aan jullie voor te leggen. Dus kortom, zijn jullie juist met een ding bezig, of om de haverklap iets anders zoals ik? Ik heb o,9 gram skuff op, in 3/4 uur ongeveer.

Nu ga ik weer...ik ga foto's zoeken van chicks met brillen!


hit it!

k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#2
meestal wil ik wel vanalles doen maar blijf ik lui zitten naar de tv te staren
A
AgustinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee, rook meer wiet. Mja, bier is ook goed.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee, geen last van. Ik ben hartstikke lui als ik stoned ben.
Alleen wandelen is chill. :smoke:
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nee echt totaal geen last van. Als ik nuchter ben wel, als ik stoned ben kan ik even lekker zitten en staren naar stomme filmpjes :stoned:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Daar ben ik dan meestal te lui voor, en wil ik al die dingen wel doen maar doe ik ze toch niet. Af en toe zit ik dan een uur te denken over alle dingen die ik kan gaan doen maar niet wil doen :beer:

Nog eentje roken met een kop thee erbij, dat wil ik dan wel altijd doen.
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#7
Voordat ik een joint opsteek maak ik soms een plannetje van wat ik ga doen als ik mijn joint opheb, bijvoorbeeld een film kijken, muziek draaien of een stukje lezen. Als ik dan eenmaal mijn portie wiet achter de kiezen heb, dan betrap ik mezelf erop dat ik vaak veel te lang blijf hangen op dumpert.nl, youtube of hier :stoned: Soms is dat wel lastig, omdat je toch wil doen wat je van tevoren in gedachte had (film kijken etc.) maar omdat je zo lang ergens blijft dwalen wordt het eigenlijk ook veel te laat op de avond om nog een film van 2 uur op te zetten.

Aan de andere kant kan ik me er totaal niet druk over maken, dan maar een andere keer die film checken.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ik een joint rook doe ik geen fuck..
Als ik erbij snuif dan komen de plannen meestal wel naar boven.
Ik speel meestal N4S :P dat lukt me altijd prima naar de klote :grin:
n
nederjunkLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb dat dus wel!! Wil ik knetterstoned gaan tekenen en pak ik al mijn spullen dan ben ik t tegen de tijd dat ik kan gaan tekenen alweer beu en begin ik met iets anders Of ik ga tv kijken en zie dr eigelijk niks van omdat ik in mn kop ben blijven hangen bij een of ander opmerkelijk momentje ( kan iets heel dufs zijn zoals een felle trui of een domme opmerking ) Dan ga ik helemaal door op die stomme trui en onderga ik daarover een discursie met mezelf in mn kop ( knettergek )en mis ik verder alles van t programma
na een tijdje went t dat wel
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#10
nederjunk zei:
ik heb dat dus wel!!( knettergek )na een tijdje went t dat wel
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dan stop je toch ook gewoon met blowen lijkt me, als je er knettergek van word...of dat is juist de bedoeling dan.
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oom Klaas zei:
Dan stop je toch ook gewoon met blowen lijkt me, als je er knettergek van word...of dat is juist de bedoeling dan.
Klik om te vergroten...

+1
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Als ik stoned ben luister ik het liefst gewoon muziek of kijk TV, want dan ik heb totaal geen zin om iets te doen. Gewoon lekker ontspannen.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#14
als ik stoned ben wil ik alleen maar praten
n
nederjunkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oom Klaas zei:
Dan stop je toch ook gewoon met blowen lijkt me, als je er knettergek van word...of dat is juist de bedoeling dan.
Klik om te vergroten...

hahahaha eigelijk wel anders ook maar saai :P
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#16
Stonermovies, docu's over drugs/wetenschap, natgeo, lullen tegen medestoners en filosoferen doen het meestal wel goed :)
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik stop niet met praten en eigenlijk word ik ook best actief, heb dan altijd wel zin om ff te voetballen of ergens heen te fietsen ofzo
n
nederjunkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lavalamp zei:
Stonermovies, docu's over drugs/wetenschap, natgeo, lullen tegen medestoners en filosoferen doen het meestal wel goed :)
Klik om te vergroten...
of een stom spelletje net rummicub
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Dreuge zei:
als ik stoned ben wil ik alleen maar praten
Klik om te vergroten...

haha, als ik stoned ben praat ik bijna niet meer en wil het liefst alleen maar zitten of liggen :tongueout:
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Extisi zei:
Nee, geen last van. Ik ben hartstikke lui als ik stoned ben.
Alleen wandelen is chill. :smoke:
Klik om te vergroten...
Vind ik leuk in heel korte mate. Vanaf ze willen dat ik km's moet gaan stappen wordt ik deppresief :angry:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."