Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"traxjee zei: In A'dam heb je de bull dog €12,50 voor 5gram katana. Klik om te vergroten... Ben ik toch benieuwd welke Bull dog in Amsterdam dat is want dat is wel een hele mooie aanbieding. Ik denk trouwens dat je Ketema hasj bedoelt dit is een Marokkaanse hasj, Alleen ben benieuwd waar je hem voor die prijs kan halen in Amsterdam."
"Hallo, Ik ben al enige tijd bezig met paddo's en heb ze ook al paar keer gebruikt vanuit smartshop. Maar aangezien ik op een boerderij woon leek het me leuk om hier in het land eens zelf paddo's te zoeken en deze op te peuzelen. Nou koop ik in de shop altijd mexicaanse en weet dus hoe deze eruit zien maar die kan ik niet vinden. Echter kom ik alleen 1 soort paddestoel hier tegen en er staan er ongeveer 11 op een paar niet heel ver uit elkaar verschillende plaatsen. Nou vroeg ik me af of deze ook te gebruiken zijn. Ik ben even op internet gaan zoeken en heb toch wel wat foto's er van kunnen vinden. (als je naar me andere post kijkt naar beneden zie je wat foto's die ik heb genomen) Deze: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Zoals je kunt zien lijken ze allemaal op elkaar en zo zien ze er bij mij ook uit. Voor de rest wil ik er alleen nog even duidelijk bij zeggen dat dus de buitenste rand een beetje naar boven loopt zoals je op alle plaatjes ook kunt zien. Ik vraag me dus af of ik deze kan plukken en op eten."
"De foto's komen allemaal van paddo sites af dus ik weet bijna zeker dat het ze zijn. Maar ik vraag me af wat voor een en of ik er wat mee kan dus opeten bedoel ik dan."
"Ik heb nog een oude camera kunnen vinden hier de foto's. Op de terug weg kwam ik ook wat andere rare kleine tegen toch maar even foto genomen. (let niet op de kwaliteit) foto1 foto2 foto3 foto4 foto5 foto6 foto7 Links: http://xs220.xs.to/xs220/07431/camera_0018.jpg http://xs220.xs.to/xs220/07431/camera_0021.jpg http://xs120.xs.to/xs120/07431/camera_0024.jpg http://xs120.xs.to/xs120/07431/camera_0027.jpg http://xs220.xs.to/xs220/07431/camera_0031.jpg http://xs220.xs.to/xs220/07431/camera_0032.jpg"
"Komen die ook in gewonen weilanden voor ? of in wat voor omgeving kan ik die dingen het beste vinden? langs slootkanten ergens bij palen oid ? Er lopen namelijk alleen koeien en paarden Meestal zie ik ze alleen in het bos"
"JJJ zei: De foto's die je zelf hebt gemaakt, zijn van een totaal andere paddestoel dan de foto's in je eerste bericht. In je eerste bericht zie ik foto's van psilocybe cubensis, mexicaanse is ook psilocybe cubensis, maar dan een net iets andere soort. Dat is dus een paddo. De foto's in je laatste bericht zijn van een grote Nederlandse paddestoel, geen idee welke. De enige paddo waarvan je een kans hebt dat je die in Nederland vindt, is de psilocybe semilanceata, het puntig kaalkopje, zie het plaatje hieronder. Die groeit vooral in begraasde weilanden. Mexicaanse, of andere psilocybe cubensis, kunnen in Nederland niet groeien. -PLAATJE- Klik om te vergroten... Oke, Dan ga ik morgen nog even veder in het land kijken anders anders gaan we gewoon weer aan van de week nar de smartshop"
"Mwa die bomen staan hier dus niet. Ik ga wel gewoon kaalkopjes zoeken en anders probeer ik een keer een paar andere bij de smartshop"
"Hier ook keer TRIP-E gekocht zo'n rond doosje met 4 pillen erin. Allebij 2 genomen stond er ook op. MAar niks gevoeld"