Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe beste vloei

De beste vloei

60 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
S
Scooby-DooLid
01-01-2024, 00:00
#1
King Size Smoking slim, deze vloeitjes zijn iets minder breed, en daar hou ik wel van.
Ik draai ook meestal dunne joints. :stoned:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Lange tijd met JaJa Silver gedraaid. In principe vind ik deze nog steeds het best omdat ik dan gewoon dikke joints kan draaien en binnenstebuiten.

Maar elke is goed hoor. Laatst zelfs met Bob Marley vloei gedraaid, rizzla rood, maar dan gewoon lang, deze was iets minder. (lion of judah, kingsize)
U
UnknownLeprechaunLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb bijna altijd goeie vloei.
Haat alleen die dikke witte kleine vloeitjes,
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#4
smoking zwart of als ik niets heb een stuk uit het telefoonboek......fuck it zolang het maar brand.... :stoned:
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rook eigelijk alleen maar wiet, dus blunt wraps all the waaaaaay :stoned:

Voor een hasje maakt het me niet uit, draai toch inside-out dus is altijd evenveel vloei
m
mercury.31Lid
01-01-2024, 00:00
#6
OCB vloei uit Frankrijk vind ik zelf erg fijn, zijn net als Smoking Gold, maar ze rollen wat makkelijker in. Anders Smoking Black of Jaja vloei
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
boeit niet, vloei is vloei, als ie te breed is naar jou smaak vouw je hem een beetje, lik je er voorzichtig overheen, scheur je het er zo weer af, kind kan de was doen...

mijn voorkeur gaat uit naar smoking gold, maar krijg ik blauw of black dan boeit het me ook geen fluit...
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#8
gewoon vloei waar ik een joint mee kan draaien
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
knolselderij zei:
gewoon vloei waar ik een joint mee kan draaien
Klik om te vergroten...
precies deze, alleen had ik er iets meer woorden voor nodig...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Niet van die dikke meuk, volgens mij is dat rood ofzo, daar kan je ook bijna niet doorheen kijken.
Gewoon normale vloei, dan zit 't wel goed.
b
boeitniieeeetttLid
01-01-2024, 00:00
#11
JaJa Gold
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#12
liefst groen of eco van smoking.
S
STRANQERLid
01-01-2024, 00:00
#13
Euroshopper longvloei :stoned:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#14
hehe, wtf...:grin: Bestaat dat echt?
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vloei.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#16
Meestal neem ik gewoon smoking papers blauw of groen. Handig voor dikke joints, en als ze wat minder dik zijn gewoon binnenstebuiten. Verder vind ik voor niet zulke dikke joints die goude wel chill.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#17
De doorzichtige celluloseblaadjes zijn ongetwijfeld de beste :stoned: Je kan er doorkijken en zo nog mooi zien hoeveel wiet er nog in je joint steekt :grin: plus de vloei bevat minder schadelijke stoffen dan een gewoon vloeitje.
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#18
^ Dat werd eerst wel gedacht, maar blijkt bullshit te zijn



En die shit brandt voor geen meter
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
SmokeMe zei:
^ Dat werd eerst wel gedacht, maar blijkt bullshit te zijn



En die shit brandt voor geen meter
Klik om te vergroten...

Inderdaad, en ik vind het er maar degoutant uitzien. Naar het einde toe ziet heel dat plastieken spel er bruin uit. :kots:
F
FantanLid
01-01-2024, 00:00
#20
smoking papers zijn niet zo chil, gewoon blauwe futurola voor je binnenstebuiten jointje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."