#1
Mwah, op zich begrijp ik het wel. Fransen gedragen zich vaak kut (in België ook) en Belgen ook, als ze naar een ander land gaan. Toeristen gedragen zich zowiezo vaak irritant. Met bepaalde Nederlanders is dat in België even goed.
In Breda is het niet zooo erg vind ik, maar in Maastricht enz. zijn er wel veel toeristen. Ik vind het alleen jammer dat die mensen er altijd zo'n show/gedoe/overlast van maken, want ik ben uiteindelijk ook een drugstoerist en wordt hier wel mee benadeeld. :P
Maar kan me niet echt voorstellen dat een nederlandse blower last van mij heeft of andere mensen die gewoon normaal doen en niet denken dat ze op weg zijn naar de fucking kermis oid.
Maar ik vermijd plaatsen zoals Maastricht en Goes liever om wiet te kopen, kan beter elders ![:)]()
Ben ook blij dat er geen shops in Roosendaal zijn want ik reis altijd langs daar.
Goddank. Hoewel die trein op woensdagnamiddag ook vol zit met kutkinderen die zweten van de stress en waarschijnlijk wiet gaan kopen of weet ik wat.
In Breda is het niet zooo erg vind ik, maar in Maastricht enz. zijn er wel veel toeristen. Ik vind het alleen jammer dat die mensen er altijd zo'n show/gedoe/overlast van maken, want ik ben uiteindelijk ook een drugstoerist en wordt hier wel mee benadeeld. :P
Maar kan me niet echt voorstellen dat een nederlandse blower last van mij heeft of andere mensen die gewoon normaal doen en niet denken dat ze op weg zijn naar de fucking kermis oid.
Ben ook blij dat er geen shops in Roosendaal zijn want ik reis altijd langs daar.

