#1
Hou het maar gewoon allemaal zoals het is, die grenzen zijn er niet voor niets ![:sunglasses:]()

Andrew zei:Moet je maar Nederlander zijn, Belg.![]()
cropp zei:Wat is precies coffeeshop overlast?
Niet de voorbeeldjes van stoffige ambtenaren maar echte overlast?
Wie heeft daar precies last van dan?spacelord zei:cropp zei:Wat is precies coffeeshop overlast?
Niet de voorbeeldjes van stoffige ambtenaren maar echte overlast?
Buitenlanders die hun parkeerboetes niet betalen en gaan staan op plaatsen waar ze niet mogen![]()
ze willen nog wel eens gaan staan op plaatsen voor vergunninghouders of dergelijke.cropp zei:Wie heeft daar precies last van dan?spacelord zei:cropp zei:Wat is precies coffeeshop overlast?
Niet de voorbeeldjes van stoffige ambtenaren maar echte overlast?
Buitenlanders die hun parkeerboetes niet betalen en gaan staan op plaatsen waar ze niet mogen![]()
cropp zei:Wie heeft daar precies last van dan?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."