#1
Hou het maar gewoon allemaal zoals het is, die grenzen zijn er niet voor niets ![:sunglasses:]()

Andrew zei:Moet je maar Nederlander zijn, Belg.![]()
Flameon zei:Vreemd, ik kom vaak in maastricht en zie die drugsrunners ook niet. Hoeft ook niet, wellicht zien ze aan me dat ik geen interesse heb![]()
cropp zei:Dan kunnen we dus ook niet meer als brabanders even in Amsterdam naar de shop?
Dat lijkt me het grootste nadeel...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."