#1
Wat me altijd al een beetje is opgevallen is dat iedereen het over stronken heeft als het gaat om wiet met alchohol. Hoe zit dat met wiet waar je high van wordt als je dat met achohol pakt.. wordt je dan hronken fso
Hoe zit dat eingelijk?
Hoe zit dat eingelijk?
