Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstronken maar hoe zit dat dan bij high

stronken maar hoe zit dat dan bij high

37 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Spoiler:






high bestaat niet :wink: alleen stoned, hoerestoned en kankerstoned
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dreuge zei:
Spoiler:






high bestaat niet :wink: alleen stoned, hoerestoned en kankerstoned
Klik om te vergroten...

Je bent knetter vergeten.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#3
high is vergelijkbaar met nietstoned
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dreuge zei:
high is vergelijkbaar met nietstoned
Klik om te vergroten...

Nee high is vergelijkbaar met psychedelica, stoned met alcohol.

High = geestverruimend, (kan) leerzaam (zijn), je blijft productief.
Stoned = Geestafstompend, niets doen, niet nadenken, dom zijn.

Maar beide zijn fijn :)

Als jij high zijn hetzelfde vind als niet stoned, dan blijf je toch een halve pak sigaretten bij je jointjes roken. Iedereen blij :wave:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: High maar hoe zit dat dan bij stronten?

Aalpoepert zei:
Eerder in dit topic zeg ik iets waar geen knoop aan vast te binden valt. Ik ben benieuwd of jkutter daar iets op te zeggen heeft
Klik om te vergroten...

Ik in ieder geval wel, en ik begrijp het ook.
Misschien beide een zieke geest?

Toch is het echt een parafilie, bijvoorkeur voor dode mensen is namelijk geen sekse betrokken.
Wat bij seksuele voorkeur ( en dus geaardheid) wel het geval is.

Maar als het geen parafilie is, hoort het misschien gewoon thuis onder de noemer : ''Hobby''? :rolleyes: Of bezigheidstherapie :openmouth:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
PepTalk zei:
Dreuge zei:
high is vergelijkbaar met nietstoned
Klik om te vergroten...

Nee high is vergelijkbaar met psychedelica, stoned met alcohol.

High = geestverruimend, (kan) leerzaam (zijn), je blijft productief.
Stoned = Geestafstompend, niets doen, niet nadenken, dom zijn.
Klik om te vergroten...
Dit is echt jóu mening, als ik een dikke joint met goed veel shag rook ga ik echt niet voor pampes op de bank liggen, ik ga juist bij wiet om me heen kijken en geintjes uithalen en zo...

Van de meeste wiet kun je wel high worden, moet je het gewoon in een pijp of in een bong roken, of met hash, het verschil met een joint is dat ik bij een pijp meer energie overhoud en meer ga kutten, maar energie heb ik toch wel...
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#7
PepTalk zei:
Nee high is vergelijkbaar met psychedelica, stoned met alcohol.

High = geestverruimend, (kan) leerzaam (zijn), je blijft productief.
Stoned = Geestafstompend, niets doen, niet nadenken, dom zijn.
Klik om te vergroten...

Dan denk ik dat ik nog nooit high geweest ben :tongueout:
Toch vreemd ik rook altijd hasj maar zou het werken om een keer puur te roken?
Dus uit een pijpje of een bong ipv met tabak een joint draaien? :wave:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
cropp zei:
maar energie heb ik toch wel...
Klik om te vergroten...

Dat noemen ze tolerantie.

S0s_90 zei:
Dan denk ik dat ik nog nooit high geweest ben :tongueout:
Toch vreemd ik rook altijd hasj maar zou het werken om een keer puur te roken?
Dus uit een pijpje of een bong ipv met tabak een joint draaien? :wave:
Klik om te vergroten...

Dat zal zeer waarschijnlijk helpen, ja.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Nathaniel zei:
Oeliewoeliebliepklets...
Klik om te vergroten...

Techno :sunglasses:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
Chris Pontius zei:
cropp zei:
maar energie heb ik toch wel...
Klik om te vergroten...

Dat noemen ze tolerantie.
Klik om te vergroten...
Of adhd, ik hou het op ubermensch...
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb ook ADHD en een licht superieur gevoel.
Maar toch ben ik rete bank hangerig als ik stoned ben..

Maar inderdaad je hebt gelijk, of je productief blijft is erg subjectief.

S0s_90 zei:
Dan denk ik dat ik nog nooit high geweest ben :tongueout:
Toch vreemd ik rook altijd hasj maar zou het werken om een keer puur te roken?
Dus uit een pijpje of een bong ipv met tabak een joint draaien? :wave:
Klik om te vergroten...

Van alle hasj die ik ooit in een coffeeshop hebt gekocht ben ik nog nooit high of stoned geweest.
Misschien een lichte buzz. Mijn eigen hasj geeft gewoon een duidelijk wiet high/stoned.
En ja voor mij is het heel belangrijk puur te roken wil ik high worden.

Probeer eens een paar (bong)hits wiet, zomaar 0,1-0,2 gram en waarschijnlijk ben je (afhankelijk van set, setting en verwachting) dan wel high.
H
HakvleesLid
01-01-2024, 00:00
#12
als ik dronken ben en dan flink aan de waterpijp ga hijsen voel ik me net The Hulk. Gewoon enorm van de kaart maar toch vol energie.
d
drunkenmonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Alles hangt af van de situatie , en of je zelf actief wil zijn of je liever laat hangen en met je kop naar beneden blijft wegdromen.
Op een fuif beweegt iedereen (dansen) , van zodra je op een fuif binnenkomt moet je gewoon losgaan !Dit natuurlijk als je hebt geblowed hé , dan drink je nog wat en krijg je dus een nieuw gevoel.Helemaal uit de bol gaan op wiet & alcohol -> leunt aan bij high zijn ( maar door alcohol wat wazig )


Maar ben je nu iemand die liever niet beweegt op fuiven , stel je voor : je hebt geblowed & komt binnen op de fuif en blijft gewoon staan ter plaatste met wat bier . Dan zal je gevoel gewoon stoned blijven omdat je dan dus bijna niets doet ..


Het is wat omslachtig uitgelegd , maar wat ik nu zei is echt van toepassing op MIJN LICHAAM.
Ik weet niet of het bij jullie ook zo is , maar dat kan je dus enkel weten door het te testen..



Wat ook een grote rol speelt :

Wat je eerst doet , drinken of blowen.
Meestal begin ik dus met blowen , hier kan mijn lichaam beter tegen en hierdoor moet ik minder snel barfen.Wanneer de sigaar op is kan je al beginnen met drinken ( of tijdens ).Zolang je maar eerst het effect krijgt van het wietje.In het begin ben je nog perfect controleerbaar.Maar als er al 'enkele' pintjes zijn geledigd kan je je al eens anders voelen :grin: .
Als je nu weer eens blowt , zal het minder hard aankomen omdat je dus bv een uurtje of 2 ervoor al hebt geblowed.(ik zeg opnieuw , dit geldt bij mij)

Zo kan het , maar het kan ook zo :

Eerst drinken en dan blowen.

Hier heb ik al veel moeten door barfen(=overgeven). Je gaat naar een fuif , drinkt te veel en krijgt zin in een joint.Als je dus al zat bent van de drank en dan een joint dampt zal je het plots HEEL HARD voelen.Veel vrienden van mij zijn zo ook al gesneuveld :wink:


Maar hetgene wat ik allemaal zo speciaal vind aan het blowen.Dat het voor iedereen anders is :hearteyes: Het enige wat je kan doen om dingen te weten te komen ... is het te proberen :stoned:
S
SjaakTLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eerst wat weg blowen en daarna drinken.. Heerlijk wazig gevoel geeft dat, zalig :hearteyes:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Eerst klem zuipen en dan een dikke roken, heerlijke mokerslag geeft dat :P
A
Arjan`Lid
01-01-2024, 00:00
#16
eerst gewoon de hele avond zuipen en dan als het feest afgelopen is nog even na-chillen en joints roken dat is voor mij de leukste combinatie. Ook merk ik dat mijn drankkater minder erg is als ik eerst nog even ergens ga chillen dan waneer ik gelijk dronken ga slapen.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Je wordt gewoon wazig.

Ik merk geen verschil.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#18
Necrofilie is een sexuele voorkeur en geen parafilie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."