Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstronken maar hoe zit dat dan bij high

stronken maar hoe zit dat dan bij high

37 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je wordt gewoon wazig.

Ik merk geen verschil.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#2
Necrofilie is een sexuele voorkeur en geen parafilie.
S
StunnerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat me altijd al een beetje is opgevallen is dat iedereen het over stronken heeft als het gaat om wiet met alchohol. Hoe zit dat met wiet waar je high van wordt als je dat met achohol pakt.. wordt je dan hronken fso :grin:

Hoe zit dat eingelijk?
S
StunnerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Chris Pontius zei:
Je wordt gewoon wazig.

Ik merk geen verschil.
Klik om te vergroten...

Dus je zegt eigenlijk zowel stoned als high het zelfde stronken gevoel geven?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zoals ik zei; ik merk geen verschil.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik merk gewoon 't zelfde verschil als zonder alcohol.

Stunner zei:
wordt je dan hronken fso
Klik om te vergroten...

Nee dat noem je Oeliewoeliebliepklets... :rolleyes:

Niet zo moeilijk doen, gewoon lekker blowen (en drinken)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb ik nu ....... gewoon happy!
Gewoon thcdronkenfactor
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wanneer je alcohol naast wiet gebruikt, verdwijnen bij mij alle geestverruimende effecten die de wiet mij geeft, en komt er een algemeen vaag en wazig gevoel.

Of ik nu high of stoned was/ben, het ''stronken'' gevoel is bij mij hetzelfde.
De heftigheid ervan is grotendeels afhankelijk van de hoeveelheid alcohol.

Maare, ik hou niet zo van die combi...
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: High maar hoe zit dat dan bij stronten?

Eerder in dit topic zeg ik iets waar geen knoop aan vast te binden valt. Ik ben benieuwd of jkutter daar iets op te zeggen heeft
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vind het alleen chill met mensen erbij. Zoals op een feestje, door de andere mensen blijf ik high, lacherig en gezellig :tongueout: maar ben dan wel vrij vaag/wazig.
In m'n eentje vind ik het veel suffer... Misschien als m'n wiet bijna op is. :wink:
e
eveningLid
01-01-2024, 00:00
#11
drank + wiet = bij mij kneiter high ik heb een keer op de weg gelegen van het lachen en kon echt niet meer stoppen met lachen
S
SpatziLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dronken + high = Dry. Net zoals je tong de volgende morgen... :wink:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spoiler:






high bestaat niet :wink: alleen stoned, hoerestoned en kankerstoned
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Dreuge zei:
Spoiler:






high bestaat niet :wink: alleen stoned, hoerestoned en kankerstoned
Klik om te vergroten...

Je bent knetter vergeten.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#15
high is vergelijkbaar met nietstoned
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dreuge zei:
high is vergelijkbaar met nietstoned
Klik om te vergroten...

Nee high is vergelijkbaar met psychedelica, stoned met alcohol.

High = geestverruimend, (kan) leerzaam (zijn), je blijft productief.
Stoned = Geestafstompend, niets doen, niet nadenken, dom zijn.

Maar beide zijn fijn :)

Als jij high zijn hetzelfde vind als niet stoned, dan blijf je toch een halve pak sigaretten bij je jointjes roken. Iedereen blij :wave:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: High maar hoe zit dat dan bij stronten?

Aalpoepert zei:
Eerder in dit topic zeg ik iets waar geen knoop aan vast te binden valt. Ik ben benieuwd of jkutter daar iets op te zeggen heeft
Klik om te vergroten...

Ik in ieder geval wel, en ik begrijp het ook.
Misschien beide een zieke geest?

Toch is het echt een parafilie, bijvoorkeur voor dode mensen is namelijk geen sekse betrokken.
Wat bij seksuele voorkeur ( en dus geaardheid) wel het geval is.

Maar als het geen parafilie is, hoort het misschien gewoon thuis onder de noemer : ''Hobby''? :rolleyes: Of bezigheidstherapie :openmouth:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#18
PepTalk zei:
Dreuge zei:
high is vergelijkbaar met nietstoned
Klik om te vergroten...

Nee high is vergelijkbaar met psychedelica, stoned met alcohol.

High = geestverruimend, (kan) leerzaam (zijn), je blijft productief.
Stoned = Geestafstompend, niets doen, niet nadenken, dom zijn.
Klik om te vergroten...
Dit is echt jóu mening, als ik een dikke joint met goed veel shag rook ga ik echt niet voor pampes op de bank liggen, ik ga juist bij wiet om me heen kijken en geintjes uithalen en zo...

Van de meeste wiet kun je wel high worden, moet je het gewoon in een pijp of in een bong roken, of met hash, het verschil met een joint is dat ik bij een pijp meer energie overhoud en meer ga kutten, maar energie heb ik toch wel...
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#19
PepTalk zei:
Nee high is vergelijkbaar met psychedelica, stoned met alcohol.

High = geestverruimend, (kan) leerzaam (zijn), je blijft productief.
Stoned = Geestafstompend, niets doen, niet nadenken, dom zijn.
Klik om te vergroten...

Dan denk ik dat ik nog nooit high geweest ben :tongueout:
Toch vreemd ik rook altijd hasj maar zou het werken om een keer puur te roken?
Dus uit een pijpje of een bong ipv met tabak een joint draaien? :wave:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
cropp zei:
maar energie heb ik toch wel...
Klik om te vergroten...

Dat noemen ze tolerantie.

S0s_90 zei:
Dan denk ik dat ik nog nooit high geweest ben :tongueout:
Toch vreemd ik rook altijd hasj maar zou het werken om een keer puur te roken?
Dus uit een pijpje of een bong ipv met tabak een joint draaien? :wave:
Klik om te vergroten...

Dat zal zeer waarschijnlijk helpen, ja.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."