Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw 1e keer in de coffeeshop

Jouw 1e keer in de coffeeshop

67 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

ik was al wat stoned toen ik binnen kwam,
en ook nog eens geen 16jr. maar dat maakte destijds niet heel veel uit.
Was nog niet zo streng toen.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

spacelord zei:
Mijn eerste keer was vorig jaar (woon niet in Nederland en wiet kon ik evengoed hier krijgen, ging voor iets anders naar Nederland). Club 69 in Maastricht, dat was toch wel 'waaaw' zo chill. Ik wist alleen niet waar ik de wiet moest bestellen, ging naar de bar en vroeg aan de barman 3 gram skunk die me doorverwees :P Nu ga ik zowat om de 2 maand :) tot dat kl*te pasjessysteem in werking treed :angry:
Klik om te vergroten...

Dan vraag je toch gewoon een pasje aan meneer?
Ook Belgen kunnen dat gewoon!

OT: Mijn eerste keer was ik best zenuwachtig,
Het was DE ochtend dat ik 18 was geworden. De shop opent om 9 uur, en ik was de eerste klant die dag. Best een lange praatje gemaakt met de verkoper ( die onverwachts een bekende bleek te zijn!:)) en weer naar buiten gelopen. Dat vond ik toen het vervelendste moment, ziet iemand me?

Now i just don't care :stoned:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

Mijn eerste keer was vorig jaar (woon niet in Nederland en wiet kon ik evengoed hier krijgen, ging voor iets anders naar Nederland). Club 69 in Maastricht, dat was toch wel 'waaaw' zo chill. Ik wist alleen niet waar ik de wiet moest bestellen, ging naar de bar en vroeg aan de barman 3 gram skunk die me doorverwees :P Nu ga ik zowat om de 2 maand :) tot dat kl*te pasjessysteem in werking treed :angry:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

Ik ging in het begin juist naar de coffeeshop toe om bekenden tegen te komen.
Gewoon na het avondeten in de shop gaan zitten tot je een maat tegen komt en dan samen :grin: wat gaan doen.

De allereerste keer dat ik in de shop stond was op mijn 18e verjaardag, kreeg meteen een gratis joint. Ik had de avond ervoor voor het eerst een joint gerookt.
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

De eerste keer was in het meest gezellige stadje ooit: Roosendaal ... lol

De eerste keer dat ik er stond aan te schuiven in een shop, zat er al 1 of andere bruine gewoon in mijn rugzak te grabbele, terwijl dak die op mijn rug had... Toen dacht ik wel ffe: The FUCK? waar ben ik hier beland... maarja, het was gewoon een deel van roosendaal, ook als je van het station afkwam, minstens 2 marro's die kwamen vragen of ik "een super wietje" moest hebben.. (of coke of van die dinge zijn ook makkelijk daar)..

Maar uiteindelijk ben ik naar roosendaal blijven gaan tot het gesloten was... faggots
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ging naar binnen, moest pasje laten maken. Lukte niet met fake ID dus werd eruit gezet. :rolleyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

Eerste keer was ik 14 of 15, bij de tsjakka in Den Helder.
Paar voorgedraaide gehaald en meteen eentje in de tuin gerookt.
Op een lekkere zondag, mooi zonnetje en ijskoud flesje aa op tafel aan het praten met 1 of andere vage rasta.

Helaas 't begin van een iets te leuke tijd :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

Conclusie: Toch best eng voor vele :grin:
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

soldiermoney zei:
Kut, bij de noorderlight in Etten leur. Heb 1 stap binnengezet, 10 haatvolle blikken van getinte mannen op mijn hoofd voelen branden en een smerige blik van de boze man achter de bar mogen ontvangen.
Was totaal niet zoals ik het verwacht had, kreeg spontaan behoefte aan een rechts kabinet.
Klik om te vergroten...

tss, typisch, en wat denk je dat die dan beter gaan maken? dat bruine manne niet meer gaan kijken :)

get real
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

was niet bijzonder
F
FantanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

Ik werd jarig in de metro en 3 minuten over 12 stond ik voor Prix, shoppa nog een uurtje open dus vers vers 18 naar binnen. ID uiteraard gecheckt en door de beveiliger 4 gappies gefeliciteerd die daar zaten te chillen.
Binnen een lekkere zak s5 haze gekocht, eerst geruikt aan andere wietjes , het was focking chil.

De volgende dag waren we half 10 wakker en half 11 zaten we weer in de coffeeshop. Ook toen trots me ID'tje showen en felicitaties ontvangen.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

Mijn eerste keer was ook in Roosendaal, toen alles nog open was. Ik was destijds 14 en zweette hem behoorlijk. Een lange rij zoals je hem alleen bij Liberty (II) kent (stond soms buiten al te wachten), maar toen ik binnen kwam vond ik het echt zwaar relaxed.

Lekker muziekje op, dikke banken, kranten op tafel, de tv stond aan, het was echt zo'n oud bruin café maar dan met wiet en geen alcohol.

Toen ik zestien was kreeg ik niet meer mee. Veel bekende gingen op jonge leeftijd al shoppen en ook ik wilde niet een sluiting van een shop op mijn geweten hebben dus liet ik daarna maar ouderen shoppen.
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

Morgen 18, dus mijn eerste keer komt heel snel. :grin:
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

2 weken geleden voor het eerst geweest. Ik vond het wel prima, chill interieur, tv erbij, lekker aan een tafeltje een jointje roken, vriendelijk personeel. Ook de mensen die daar zaten stoorden me niet, maar misschien was het omdat het op zondagavond was, en dus niet zo druk.
N
NakzLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

Mijn eerste keer was redelijk beschamend. Het is ongeveer twee jaar geleden toen ik met een vriend naar Maastricht ging. Maar die vriend had niet geslapen de nacht ervoor dus bij onze eerste joint voelde hij zich niet zo goed en ging hij languit in de zetel liggen, na enige tijd werden we aan de deur gezet :tongueout:

Andere waren dan wel heel leuk
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik was veertien, ging naar binnen, vroeg om een grammetje 2K. "Je bedoelt K2?" - Ja, wat zei ik dan? :flushed:

Ook even de gruwelijke taalfouten uit de titel gehaald. Geen dank,
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

cropp zei:
Mijn eerste keer was op mijn 18e verjaardag, nadat alle familie het huis verlaten had, ben ik een kwartier voor sluitingstijd 5 gram haze gaan halen van mijn verjaardagsgeld :rock:
Klik om te vergroten...
omg :P
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

Dreuge zei:
DutchCookie zei:
word er wel altijd een stuk leiper van als ik een dikke in de shop rook ipv buiten.
Klik om te vergroten...

ik ook, ik vind het eigenlijk helemaal niet relaxed om in de shop te chillen
Klik om te vergroten...


wait, what? het is toch juist chiller dat je van dezelfde hoeveelheid harder loopt te spacen? :rock:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Shops zijn sowieso niet zo chil om te zitten vind ik.
Allemaal mensen die er dag in dag uit zitten, de meeste zijn niet verder gekomen dat het voortgezet onderwijs en doen nu ergens een laagbetaald baantje om net aan hun wietgebruik te kunnen betalen. Althans zo is 't in schagen dan.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#20
In de High life in Goes ook een schermpje:)

Mooie 32''' LCD met wel een overzichtelijk menu.
Ze kunnen ook erg actueel en snel de soortjes die ze niet meer hebben er af halen of nieuwe erbij zetten.

Dat er soms mensen werken die niet weten hoe het werkt is een ander verhaal...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."