#1
Ik ben, helaas, erg pessimistisch...
Enne, ik ga nu ook lekker ontspannen!
Enne, ik ga nu ook lekker ontspannen!


Ze hebben er nog een vriendje bij, maar ik heb ook nog bronnen.Exceptional Insight zei:SittaMan, Chemical en HetEindeVanAlles hebben er een vriendje bij! : Dar_master zei:allereerst wil ik 1 ding recht zetten, je kan geen kanker krijgen van wiet.
Wonderland zei:ar_master zei:allereerst wil ik 1 ding recht zetten, je kan geen kanker krijgen van wiet.
de rook verlamt je trilharen maar zolang de rook niet radioactief is(ja tabaksrook is radioactief) kan et geen kanker veroorzaken.
Bij de verbranding van wiet komt er wel nog steeds koolmonoxide vrij.. Die gaat dus niet op helaas...
ar_master zei:allereerst wil ik 1 ding recht zetten, je kan geen kanker krijgen van wiet.
de rook verlamt je trilharen maar zolang de rook niet radioactief is(ja tabaksrook is radioactief) kan et geen kanker veroorzaken.
en ja je hebt meer kans op psychoses en andere mentale aandoeningen, hoewel ik op 14 ben begonnen en niets heb ondervonden.
PepTalk zei:En iedereen die dagelijks blowt merkt dat hijzelf of zijzelf gewoon veranderd, je persoonlijkheid vervaagd. Wie hier geen last van heeft, is zich niet bewust van zichzelf.
Asitis zei:PepTalk zei:En iedereen die dagelijks blowt merkt dat hijzelf of zijzelf gewoon veranderd, je persoonlijkheid vervaagd. Wie hier geen last van heeft, is zich niet bewust van zichzelf.
Hm, is dat wel zo?
Asitis zei:De meditatie en filosofie dragen daar zeker aan bij, het blowen ook wel ja. Net als elk ander druggebruik. Maar dat komt omdat ik er actief mee bezig ben, als je dat niet bent en je blowt wil volgens mij niet meteen zeggen dat je persoon veranderd.
cropp zei:ik herken mezelf wel een beetje in jou verhaal(ik ben intussen 19), ik zou minder gaan blowen als ik jou was, ik merk namelijk aan mezelf dat ik sinds ik dagelijks ben gaan blowen ik nergens meer geld voor heb, je geen enkele ruzie(met jou ouders) uitpraat, nooit meer een normaal gesprek voert(met je ouders) en ik heb sinds dien ook echte vriendin meer gehad...
ik zag veel minder mensen, ging nooit meer naar de kroeg en ik maakte niets vets mee omdat ik altijd buiten op een bankje aan het blowen was...
blowen is relax, maar 10 keer zo relax als je op vrijdagavond een week lang niet gesmoked hebt en dan een dikke joint draait, als dat je op vrijdagavond geen wiet meer hebt omdat je salaris in een week op is...
Ben jij serieus 17?MoNsTeR zei:Ik ben zelf 17 en begin steeds meer te blowen, maar dan wel in het weekend en niet elke dag en zo.
En nu wij same soms gaan blowen en dat is zo rilax, voor al omdat het niet elke dag is of elke week.
Arthur King zei:Ben jij serieus 17?MoNsTeR zei:Ik ben zelf 17 en begin steeds meer te blowen, maar dan wel in het weekend en niet elke dag en zo.
En nu wij same soms gaan blowen en dat is zo rilax, voor al omdat het niet elke dag is of elke week.
Ik moet even bijkomen.
Winehouse zei:ar_master zei:allereerst wil ik 1 ding recht zetten, je kan geen kanker krijgen van wiet.
de rook verlamt je trilharen maar zolang de rook niet radioactief is(ja tabaksrook is radioactief) kan et geen kanker veroorzaken.
en ja je hebt meer kans op psychoses en andere mentale aandoeningen, hoewel ik op 14 ben begonnen en niets heb ondervonden.
Chips is ook radioactief..
Dat word namelijk bestraald zodat het langer houdbaar blijft.
Hellraiser_[NL] zei:Ik zelf ben pas begonnen met blowen op mijn 17e dit puur voor de ondwikeling.
zie om mij heen veel vrienden die al sinds hun 13e blowen achol drinken en roken.
veel van hun zullen hier ook last van krijg met school
zou als jou was voor je meisje gaan en lekker het blowen een paar jaartjes vergeeten
en stop met roken je adem gaat daarvan stinken
NorthernLightBE zei:Minder gaan blowen. Ik heb in iedere geval spijt dat ik zoveel blowde zo vroeg. Ik draag er dagelijks de gevolgen van -> enorm onderpresteren, jaren ouder dan klasgenoten, en vooral, Ik zal ook niet weten hoe mijn leven eruit gezien hebben zonder teveel te blowen, en vooral hoe ik zou geweest zijn zonder blowen. Maar, het is jouw keuze! Denk hieraan, bijna elke vriend waarmee ik ben beginnen blowen toen 14 jaar is helemaal anders uitgedraaid dan de rest van de jongens van die leeftijd, bijna allemaal onder toezicht van de jeugdrechter, kut schoolresultaten, 'blijven steken' ( letterlijk blijven hoe je bent voor je begon te blowen en amper 'upgraden'), kut relatie met de ouders. Ik zeg niet dat dat altijd zo gaat met veel ( +4joints /dag) blowen op 14 jaar, maar het heeft veel meer nadelen dan voordelen. Buiten de tamme gedemotiveerde zak dat je sowieso wordt als je teveel blowt, weet je nooit hoe je ECHT bent zou zijn zonder al dat blowen. Nu blow ik 1x per 2 dagen gemiddelde, maximum 2 per dag en dat gaat echt al veel beter. Ik zeg: voor je 18de hou het bij maximum 1-2 jointjes per week dan zal je niet te veel veranderen..
san am zei:en stop met roken je adem gaat daarvan stinken
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."