#1
NorthernLightBE zei:Minder gaan blowen. Ik heb in iedere geval spijt dat ik zoveel blowde zo vroeg. Ik draag er dagelijks de gevolgen van -> enorm onderpresteren, jaren ouder dan klasgenoten, en vooral, Ik zal ook niet weten hoe mijn leven eruit gezien hebben zonder teveel te blowen, en vooral hoe ik zou geweest zijn zonder blowen. Maar, het is jouw keuze! Denk hieraan, bijna elke vriend waarmee ik ben beginnen blowen toen 14 jaar is helemaal anders uitgedraaid dan de rest van de jongens van die leeftijd, bijna allemaal onder toezicht van de jeugdrechter, kut schoolresultaten, 'blijven steken' ( letterlijk blijven hoe je bent voor je begon te blowen en amper 'upgraden'), kut relatie met de ouders. Ik zeg niet dat dat altijd zo gaat met veel ( +4joints /dag) blowen op 14 jaar, maar het heeft veel meer nadelen dan voordelen. Buiten de tamme gedemotiveerde zak dat je sowieso wordt als je teveel blowt, weet je nooit hoe je ECHT bent zou zijn zonder al dat blowen. Nu blow ik 1x per 2 dagen gemiddelde, maximum 2 per dag en dat gaat echt al veel beter. Ik zeg: voor je 18de hou het bij maximum 1-2 jointjes per week dan zal je niet te veel veranderen..
1 van die beste vrienden van toen zit net vandaag in een psychiatrisch instelling geplaatst...fucked man. Weet waar je aan begint..kankerzooi
) prima met wat karakter, maar ja je merkt dat er wel wat emoties onderdrukt werden. Die eerste twee dagen heb ik ook gewoon veel na moeten denken...
