Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswelke shag ?

welke shag ?

130 antwoorden
46 weergaven
18-5-2026
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#1
idd, ik ook met chesterfield of met shag, licht er aan wat ik bij de hand heb :grin: maar ik vind de joint cker beter smaken met sigaret :mrgreen:
maar ieder zijn ding hea :stoned:

:wave:
P
PotHeadLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik gebruik altijd halfzware van Nelle, met Black Devil peuken is ook heerlijk om te doen want die smaken naar vanille.
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik gebruik altij lichte tabak; tigra of anders belgam 20-21...
met zware tabak zoals van nelle of drum vintek eiglik mijn joint niet lekker meer smaken, de smaak van de tabak komt er te hard door dan imo...
en filtersafkes vintek ooknie zo lekekr tussen een joint, dan is hij te rap op heb ik te indruk :)
p
pjotskyLid
01-01-2024, 00:00
#4
altijd een filtersigaret(marlboro of L&M) erindraaien ,beetje moeilijker om te rollen maar smaakt beter
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#5
pjotsky zei:
altijd een filtersigaret(marlboro of L&M) erindraaien ,beetje moeilijker om te rollen maar smaakt beter
Klik om te vergroten...
als je met filtersigaretten gaat rollen, kunde er beter voor zorgen dat uw tipje niet te dun of klein is. anders rolt em helemaal niet tegoei.

Btw, Tigra is toch zware zooi ..
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#6
Belgam 20 is mijn favoriet merk, daarna Camel en dan.. maakt het me niet uit. :)
Ik gebruik nu wel filterhulzen dus ja.. :P
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Marlboro. Ik vind met shag eigenlijk smerig.
d
ditch1989Lid
01-01-2024, 00:00
#8
echt mensen serrieus,

Voor een Joint kan je beter gewoon peuken gebruiken,
maar als je dan toch shag wilt gebruik dat ''samson bright blend''
(bruin-geel pakje), echt aanrader, doordat de shag heel licht is van smaak proef je de wiet beter,
( moetje wel lekkere wiet hebben,

GrDitch««
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik draai eigenlijks altijd met van nelle halfzwaar
en soms 3/4 javaanse jongens.
Sigaretten vind ik niet lekker roken en draaien.
En zeker geen black devil sigaretten :kots:
L
LambikLid
01-01-2024, 00:00
#10
silver shag , het heeft iets wat je niet kan omschrijven!
en camel , eigelijk standaard camel :mrgreen:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drum :smoke:
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Lambik zei:
silver shag , het heeft iets wat je niet kan omschrijven!
quote]

het ik goedkoop maar wel lekker in joints :)
Klik om te vergroten...
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#13
De kunst zit hem niet in sjag of peuken, de kunst zit het in de joint zo puur mogelijk laten smaken.

Ik draai altijd met halfzware Van Nelle en met Bob Marley pure hemp papers. Deze draai ik binnenste buiten, en daarnaast zit er altijd een lekkere hoeveelhijd cristal in..

Ik heb al meerdere keren complimenten gekregen dat die van mij echt goed zijn en niet zo zwaar hard op je keel. Lekker zacht, maar wel een sterk genoege pure hasj smaak :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik rook men joints met shag, en dan altijd weinig shag, afwisselend drum mild of samson met minder nicotine. Altijd de lichtere shag met 0,7 mg nicoine erin. Ik rook niet, en nog lichtere shag smaakt walgelijk en ikw il ook niet te veel nicotine binnenkrijgen.
Het voordeel van die shag van samson (de lichte); is dat die nauwelijks smaak heeft.
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#15
90% van de tijd Van Nelle halfzwaar en als ik zin heb in wat "speciaals" pak ik Black Devil of Menthols van Marlboro geeft toch net dat beetje extra's aan die fakkel
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb een pot met tabak, voot lege fuilterhulsjes, een stuk goedkoper.

T gaat mij niet om de smaak, maar meer om t effect :)
D
DreamyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bijna altijd gewoon L&M sigaret.
En anders half zware shag VaNelle. :smoke:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#18
halfzware vannelle, of lucky strike fireleaf voor dat lekkere smaakje :grin: :stoned:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#19
Altijd drum, maar op zich maakt het me niet zo super veel uit, zolang het maar shag is. Ik vind peuken echt enorm ranzig om mee te draaien :( Ik draai alleen met peuken als ik geen shag meer heb en het is laat. Dan kun je nog wel sigaretten uit de automaat trekken maar geen shag.
B
Beautiful_SkunkLid
01-01-2024, 00:00
#20
jointjes fixxe doe ik t liefst met javaanse jongens 3/4 zwaar.. smaakt altijd nog 't best naar mijn mening! of met Black Devil sigarette =)..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."