#1
Wat ik soms heb is dat ik kilo's aan het lozen ben langs achter, wat na 2 keer denken echt niet zo is, toch blijft het benaarde gevoel ![:grin:]()
somsSjeik el wa-tur-pijp zei:Ik heb het als ik trip..


De Sjeik zei:Ik heb het als ik trip..
nicolai zei:aan het begin had ik dit gevoel ook vaak...gaat vanzelf over, maak je er niet druk om. wiet ontspant je spieren, dus ook je blaas.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."