Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je kunt weldegelijk lichaamelijke afkickverschijnselen krijgen door te stoppen met smoren . Ik smoor al van men 12de. Toen was het ongeveer 2 gram per dag tegen men 15de zat ik ongeveer aan 10gram per dag ( ik verkocht dus ik had altijd een paar kilo's thuis liggen =s) nu ben ik bijna 19 en ik zat al aan een 25 gram per dag (alleen dan wel samen met mijn maten was het minstens 100gram) echt niet gezond dus ik kon me zelf niet herineren wat er 5 minuten geleden gebeurt was. Ik trok me niets meer aan van niets of niemand sinds men 16 ben ik niet meer naar huis geweest. We hadden een huis gehuurd op naam van een vriend van mij en we woonden daar met 3 we verkochten ook allemaal vanalles het leven was 'mooi' nooit gesnapt geweest. We pakten alles van wiet tot heroine. We deden wat we wouden wanneer we maar wouden we waren zelfs niet bang voor politie. Heb je geld kun je ze omkopen ze zijn toch corrupt net als dit hele systeem. Op een dag werd mijn beste vriend neergeschoten voor men ogen en toen wist ik dat het niet zo door kon gaan toen ben ik beginnen stoppen met alles een voor een eerst hero met methadon daarna coke meer methadon crack nog meer methadon speed nog meer methadon ketamine nooog meer methadon ik kan doorgaan maar ik heb geen zin om alles op te sommen.. Maar uiteindelijk kreeg ik zoveel methadon toegedient samen met valiums dat ik een zombie werd ik sliep 5 dagen aan een stuk om 1 dag wakker te kunnen blijven (eigenlijk niet zo erg) behalve bij hero was ik een week net als een lijk ik bewoog niet at niet ik zat aan een bakster voor eten en drinken een buis rond men lul om te plassen ( gelukkig was het een mooie verpleegster ;p) maar ik sliep gwn alleen maar wat ik graag doe. Maar nu ben ik 10 dagen gestopt met smoren ik zit in een afkickcentrum sinds de eerste dag aan een baxster met valium ik neem ook gellulen diazepam (zelfste of valium maar speciale) die ze speciaal voor mij gefabriceerd hebben van 25mg moet er 3 per dag nemen ik moet nog steeds methadon nemen ik voel me een zombie. Ik ben doodmoe ben depressief zou het liefst een kogel in men hoofd schieten dat komt door de staat waarin ik verkeer. Ondanks al die medicatie heb ik in die 10 dagen nog geen 1dag geslapen. Het is om zot te worden gelukkig heb ik een tv en men sigaretten elke dag vrienden die langskomen maar degene die mij wil zeggen dat wiet enkel geestelijk afkicken is is voor mij een (alvast sorry voor het woordgebruik) fils de put qui'il va nique sa mere et qu'il creve lentement want dit is iets wat ik nog nooit meegemaakt heb ik ben in die 10 dagen 25 kilo vermager ik sterf van de honger maar kan niet eten of niets ik zie er momenteel uit als een skelet met vel. Ik raad mensen aan om er nooit mee te overdrijven zoals ik gedaan heb ik was wat je noemt un bon vivant moest ik uitreken hoeveel geld ik heb opgesmoord met wiet zouden de meeste mensen ko vallen het moet ongeveer iets zijn van een 180.000 euro in 5 jaar en dat alleen ik begon s'ochtens om 6 uur met smoren ik rookte djee's ipv sigaretten en bijna puur tegen de avond altijd puur om te kunnen slapen. Maar mijn advies is hoe erg en oneerlijk het leven ook is wat je ook gezien het begin er gewoon niet aan ik ben wel eem extreem geval maar ik weet er ook alles over en ben al blij dat ik niet zo'n schooier junkie was maar eerlijk gezegd was het beter geweest voor mij dan zou ik nooit zijn waar ik nu ben . Maar zoals tupac al zei weed got me crazy en tis waar. Ik was voor niets of niemand bang ik had alles wat ik wou maar men beste vriend zijn leven kan ik niet terugkopen hij is vermoord uit jaloezie hij heeft mij gered want het was voor mij bedoeld en voor hem ben ik met alles gestopt hij was tegen drugs maar hij was men beste vriend en moest ik naar hem hebben geluisterd was men leven nu helemaal anders geweest maar spijt komt altijd te laat de enige reden dat ik dit hier allemaal vertel nu is ook voor hem ik moest net aan hem denken dus mensen smoor niet neem geen andere drugs of drink geen alcohol want het is niet beter dan drugs ik leef nu als een plant door al die vurte shit en alsje je leven wilt vergooien of je wilt sterven doe maar maar je zult er vroeger of laat spijt van krijgen net als ik ik wenste dat ik opnieuw kon beginnen maar nu is het te laat ik heb niets of niemand meer alleen maten die me hier weg willen zodat ze weer makelijk aan drugs kunne raken maar ze zullen verschieten ... Zelf men familie wil me nooit meer zien door mijn sguld wat me niets kon sgelen door de drugs .. Mijn enige echte familie was mijn Beste vriend maar heb ben ik kwijt door al die fucking drugs die fucking kloteshit en alles begon met een debiel fucking cut djee !!!! Geld is alles wat ik nog heb maar het maakt echt niet gelukkig als je niemand hebt om wie je geeft en die om jou geeft ! Geloof me !! Begin er nooit mee en als je wil stoppen hou dan vol jij moet de drug controleren en niet de drugs jou anders ben je geneukt ! Peace out ! Clems c'est pour toi mon frere jtaime tes pour toujours pans mon couer mec ! Yo"
"Ik vraag ook niemand het te geloven en ik weet dat het men sguld is maar alsje een milieu hebt als het mijne zou je het wel allemaal begrijpen. Ik zeg gwn wat er gebeurt iq mzt mij de rest ligt aan jezelf en btw tis geen fabriek maar een labo en das voor andere gevallen ook zo. Mensen die zwaar aan de alcohol verslaafd zijn en die willen minderen krijgen ook speciale dosisen valiums toegedient. En effe voor de duidelijk 25 gram wiet das echt niets 30 35 djees er zijn er zoveel mss heb jij een normaal milieu of je hebt gwn geen geld maar das echt niets bij ons. Jonge ga es naar matonge en kijk es rond hoeveel mense daar net zo zijn als mij je kent het echte leven niet. Je hebt wss nooit armoede gehad, opgevoed in een milieu waar zelf je ouders geen geld hebbe werkloos zijn en miserie hebben. Maar daar kan je niet aan doen maar kwou dat et anders was men hele leve maar het was dat of ook miserie. Nu zie ik in da et dom was om zelf allemaal ook te neme maarja tleve neem je zoals god het je geeft. Je moet de kansen die je ziet nemen en dat is het wat wil je doen zonder diploma zonder ouders die om je geve die spijt hebbe dat ze he ooit hadde. En je dat in je gezicht zegge omda je hen teveel kost da ze niet kunne toekome. Ik heb broers ook die jonger zijn en ik heb ze met me geld geholpe zodat zei tenmiste een goed leve zoude hebben naar school kunnen gaan en een normaal leven leiden. Men enige fout was om alles te pakken wat ik ook in huis had en kheb daar ook spijt van. En nee niet smoke on smoke, of terug naar normaal en iets zelfstandig beginne en normaal leve hebben das wat ik wil ! Niet voordoen ben niet gestopt om weer te beginne. Jij bent raar hoor kweet nie hoelang jij al smoor maar het verandert je levensviezie en je word er paranoia van. Je voelt je uiteindelijk nerges meer veilig en slaat door. Maja als je ma 2 gram ofzo per dag smoor dan komt dat na mss 20 jaar. Geen idee precies, maar het gaat komen. Af en toe gaat nog maar daar kan ik het niet bij houde hoor dan begin ik te denken en dan moet ik nog meer hebbe. Jij weet niet wat het is om een fucked up leve te hebben maja denk wa je wil ervan he das je eigen probleem, maar het leve is niet makelijk en ik wil alleen maar mense helpen... ."