Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"IK hou ook wel van een lijntje keta in een 2cb trip."
"Yo bedankt voor je reactie! Dat kut weer vergeten hahahahahahah uhh oja dat kweken doe ik al daarom lees ik er veel over en videos enzo. En ik weet niet meer precies wat je getypt hebt maar dat ene ga ik denk ik voor een weekje doen over een paar weken als ik een beetje in het schoolritme zit (ivm slapen, heb 't al vaker gedaan en ik doe geen oog dicht (was ook al zo voor wiet)) enzo ofzo hahahahha net weer bong hit, ik dacht huh ik voel er niks van en toen deed ik nog maar 1 en toen ineens boem"
"maxdw1212 zei: eeneend zei: Ik denk dat ik wiet verslaafd ben, ik blow nu nog maar 2(,5) jaar maar sinds ongeveer een jaar echt veel en dagelijks. Ik heb in januari een bong gekocht en toen liep het echt uit de hand. (Dat is een waterpijp speciaal om wiet (of andere kruiden) in te roken, je rookt dan puur dus het effect is anders (je wordt higher ipv stoned) en het effect is (in mijn ogen) zeker 10x steker dan een joint, en dan hoef je er ook maar een beetje in te doen!) *bubbels* WUUUUUUSHH fhhhhhhhhhhhhhh *kuch kuch*, wooooooooooow! Zo gaat het meestal, meerde keren per dag (alleen dat gekuch niet ) . Ik ben nog jong, heb dit jaar examen gedaan (heel erg onder mijn niveau, maar ben zo lui als wat) en zonder iets te doen gehaald. En toen....... 4 maanden vakantie! En ik heb verder dan blowen, letterlijk GEEN hobby's! Alleen wat achter m'n laptopje zitten, en verder alleen smoken met vrienden of nog over wietplanten shit gaan lezen blabla. Dus! Bankrekening stoned 400 euro op en dat was binnen no time al op aan wiet. Toen ben ik een week gestopt omdat ik het niet normaal meer vond hoeveel ik blowde maar daarna weer de oude draad opgepakt. Inmiddels heb ik vorige week (laatste week vakantie) 10 gram bubblegum gekocht en dit was in 4/5 dagen al op (Dat zijn VEEEEL bonghits). Mijn tolerantie is inmiddels aardig hoog, maar ik wil niet een week stoppen om het weer normaal te maken. (Ook omdat school net begonnen is en ik moet eerst nog maar eens in m'n ritme komen). En nu moet ik iets heel doms zeggen, ik ben vergeten wat ik aan het typen was en ik heb geen zin om alles weer opnieuw te typen. Zo is het wel goed, ik weet eigenlijk niet eens waarom ik dit hier op zet...... Klik om te vergroten... 10 gram en daar 4/5 dagen mee doen? Je kan nog makkelijk stoppen. ik zou 10 gram in 2 dagen al op roken toen ik nog blowde. Je bent gewoon een typische wiet roker zoals de meeste. Je begint het loopt uit de hand en uit eindelijk stop je. Je moet niet verwachten dat het vanzelf gaat en wel zelf een eind er aan maken. Het voelt alsof het moeilijk is maar als je 2 weken clean bent word het al bijna geen moeite meer. Stoppen moet je wel echt willen en niet doen als je twijfelt want dan val je toch terug. Misschien is het voor jou ook niet zo makkelijk als dat het voor mij was doordat je misschien iets wil vergeten van je verleden. Je hebt misschien iemand verloren en daar kon je niet mee omgaan en daarom blow je of het is nog wat ernstiger. Als dat zo is stop je niet zomaar en kun je beter hulp zoeken. Klik om te vergroten... Het komt vooral door verveling, hoef niks te vergeten ofzo. Als ik me kut voel blow ik ook gewoon en dan gaat 't wel weg, maar ik blow gewoon omdat ik blow en niet omdat ik me dan kut voel. (En dat is ook bijna nooit zo, ben meestal super vrolijk) En ik wil eigenlijk ook niet stoppen nee. En idd woooow 5 gram per dag? Dat kan ik niet eens betalen.... En ik was (ben) gewoon heel stoned toen ik dit schreef."
"Gewoon erin duwen en een beetje buigen zodat hij wat bol staat (dubbelvouwen als een kruis zegmaar) dan in je bowl duwen en gewoon paar x eruit roken. Door de hitte van het vuur (ik gebruik een jet aansteker) blijft het metaal dan bol staan. Bij mij blijven ze er altijd in plakken door het teer :$."
"Hey, Ik gebruik nu af en toe wel eens 2/3 pilletjes Ritalin die ik van een vriend krijg voor school en dit werkt aardig goed. Maar ik hoorde van iemand dat als je een klein lijntje neemt dat je dan hetzelfde effect krijgt, ik kan veeeeel makkelijker aan speed komen dan aan die Ritalin. Is dit waar en zoja, hoeveel zou ik moeten nemen dan? Bedankt!"
"ik kreeg een vreetkick en ik eet nu boontjes wtf boontjes waarom pakte ik niet iets lekkers nouja het is in ieder geval gezond en natuurlijk hoop ik dan maar"
"hahahah begin blokjes hasj doormidden te drukken en lachkicks en pissen man en microscoop was zoooo mooi wollahhhhhhhhhhhhhh haha echt man"
"Yo, ik ben eeneend en ik heb al 4x getript op lsd, 1x zo erg dat ik iemands ogen in kattenogen heb zien veranderen en een piratenschip in regenboog kleuren zag. Woow, sorry dit moet hier even staan en vanaf nu ga ik niet meer met hoofdletters typen, want zeg zelf... fuck dat je moet steeds op shift drukken terwijl je daar geen zin i hebt en shit maar oke. ik heb net ongeveeer 1,7 zegels gehad van ik meende 140 mics(?) en begin ze al een beetje te voelen. Ik heb hiervoor ook al 2x op truffels getript en beide keren ging ik gewoon goed en lekker en wat het super maar toen ik ging blowen in beide trips ging ik beide keren out. 1x viel ik helemaal van de wereld af en kwam ik op een soort plein met een pilaar heel raar en eng maar toch zoo vet. Dus ik heb nu net ook een bong hit gehad met amnesia haze en die klapt nu zeker aardig ik zeg dat ik al 90% voel hahaha maar omdat lsd dus ook een psychedelica is (mdma + wiet is goddelijk) was ik een beetje bang dat ik hierdoor misschien bad door zou kunnen gaan. Jeetje ik begin nu al een beetje mn kaken op elkaar te doen, en dat van lsd? bij mdma en ritalin had ik dat altijd wel maar bij lsd niet, raar maar misschien doord de wiet. maarja ik ga zo wel updaten enzo denk ik en ik voel me echt super, alles tintelt ik moet plassen terwijl ik niet moet plassen, relaxed. trippt gevoel, alles zit om een groen en paars randje (heb ik altijd met psychedelica), dus peacee"
"ik zeg eerst dat ik niet normaal ga typen en geen spelfouten ga verbeteren daar heb ik nu echt geeeeeeeeeeeeeeeen zin in oke dit is een live trip report ofzo maar ook weer niet denk iik ik heb net 12 ritalin of weet ik veel kunnen er ook 15 zijn geweest genomen, daarna een salviahasj joint gerookt omdat ik salvia in de bong te hard effect vind hebben en toen nog een dikke bong hit hasj en daarna nog wat codeine pillen en wat lorezepam ik heb weet echt niet meer heoveel maar waren er niet heel veel wooow ik liep net naar de lamp knop huh hoe heet dat eigenlijk wow ik typ nu zegmaar mijn gedachten hey een kopje oke wow dit is raar ik hoor mezelf typen in mijn gedachten eigenlijk typ ik wat ik denk en ik denk het niet ik voel het niet in mijn hoofd maar het is nu alsof de laptop mijn brein is en ik typ gewoon en dat gaat echt automatisch en super snel maar ik lipe dus net naar de lampknopschakelaar ( deze moet even hier dan is het zen ) en wow mijn benen voelen echt raar alsof ze 5% een orgasme hebben en van iemand anders zijn ik update zo weer ik ga even met mijn voeten spelen ik ben echt door elkaar"
"heheheeheheh zo'n geluks gevoel en lacherig"