#1
In de douche lijkt me nogal moeilijk
, maar in bad zou ik 't best wel is willen proberen. Zodra ik een bad heb..
Dat is dus ook al geprobeerd, met zo`n wit tuinstoeltje, en dan een laptop op de wc en lekker sitekoms kijken.langeman zei:Hahaha..., als er een chille bank in die douchepast, dan zou het me mss wel wat lijken.
Fuck you vieze etterbakcropp zei:Of een baan!
![]()

Hashja zei:Ik heb wel al een aantal keer (met en zonder 4-fmp) met een ballon lachgas onder de douche gestaan (fucking briljant overigens). Maar stoned douchen nog niet.


Intoxication zei:
Vanadesse zei:Dit topic doet me nog altijd denken aan die foto van die trippende gast in bad..
Ik kan hm zo snel niet meer vinden, weet dat ik hem wel ergens op mn computer heb staan, die MOEST ik gewoon opslaan![]()
Arjan` zei:Vanadesse zei:Dit topic doet me nog altijd denken aan die foto van die trippende gast in bad..
Ik kan hm zo snel niet meer vinden, weet dat ik hem wel ergens op mn computer heb staan, die MOEST ik gewoon opslaan![]()
![]()
zo geniaal

Dat is idd ook de... ehm.. bom.W.F.L. zei:Of douchend trippen.. Dat is pas de bom. Huh huh!
drain bamage zei:Dat is idd ook de... ehm.. bom.W.F.L. zei:Of douchend trippen.. Dat is pas de bom. Huh huh!![]()
Bier drinken onder de douche is ook chill, dan moet dat biertje wel goed koud zijn!
Altijd maar bier zuipen onder de douche op festivals.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."