#1
andere soort roken, merk het ook erg, heb nu is anderesoort eghaald en slaap gewoon kut


eliseliselise zei:haha als ik goed stoned in slaap val .. en de volgende ochtend weer wakker word voel ik me nog steeds stoned ..
No trouble zei:Als ik wiet rook in de avond
Vind ik het beter dan in middag , in de avond is het lekker rustig.
Juist probleem is slapen Lukt goed maar slaap Niet goed maar kan het niet zo goed uitleggen ik slaap niet slecht zoals dat ik 3 wakker word in de n8 maar gwn super slecht en de volgende dag ben helemaal sloom ,,
Niet zo fijn dus Weet iemand hier een Tip voor ofzo![]()
Alsjij uitgekeken bent op blowen omdat je altijd moe/sloom bent,ExceptionalInsight zei:Niks aan te doen, hoort erbij. Ik kan dan ook gewoon de hele dag in bed blijven en nog steeds moe zijn. Nog een reden waarom ik de laatste tijd een beetje ben uitgekeken op blowen.
BertHerrer zei:Alsjij uitgekeken bent op blowen omdat je altijd moe/sloom bent,ExceptionalInsight zei:Niks aan te doen, hoort erbij. Ik kan dan ook gewoon de hele dag in bed blijven en nog steeds moe zijn. Nog een reden waarom ik de laatste tijd een beetje ben uitgekeken op blowen.
dan denk ik dat je eens een weedj moet proberen met een hogere kwaliteitsklasse,
wanneer ik namelijk goede weed smoor ben ik happy, hyper en heb ik zin om vanalles tedoen!
Volgens mij is dat daar het hogere gehalte bcd in de weed met minder kwaliteit...
(dit ben ik wel niet zeker)
Snuifdoos zei:BertHerrer zei:Alsjij uitgekeken bent op blowen omdat je altijd moe/sloom bent,ExceptionalInsight zei:Niks aan te doen, hoort erbij. Ik kan dan ook gewoon de hele dag in bed blijven en nog steeds moe zijn. Nog een reden waarom ik de laatste tijd een beetje ben uitgekeken op blowen.
dan denk ik dat je eens een weedj moet proberen met een hogere kwaliteitsklasse,
wanneer ik namelijk goede weed smoor ben ik happy, hyper en heb ik zin om vanalles tedoen!
Volgens mij is dat daar het hogere gehalte bcd in de weed met minder kwaliteit...
(dit ben ik wel niet zeker)
zever hoor. Hoe hoger de kwaliteit, hoe brakker je zal wakkerworden. Het gaat hier niet om de high, maar over brakheid bij wakkerworden.
@ TS: probeer idd wat vroeger die joint te roken +90 minuten voor je gaat slapen.
Dude, eerst research, dan onzin blaten. Toen ik 14 was en net begon met blowen werd ik er ook vrolijk van, maar de laatste jaren werden de negatieve effecten steeds duidelijker. Dat heeft geen flikker met de kwaliteit, des te meer met de kwantiteit te maken.BertHerrer zei:zever
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."