Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet roken en slapen

Wiet roken en slapen

24 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
M
MerijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
@Badtripbob

een vriendin van me, Ashley heeft dit ook. Als ze stoned in bed ligt kan je er lekker naast r gaan zitten en soms een beetje met r praten, maar meestal lukt dat niet, en kan je luisteren naar verhalen over onder andere chocola en liefde, en dingen die ze random uit haar leven pikt, personen ed.
Ofzo, het is altijd wel erg grappig.

En blowen voordat je slaapt?
Bij ons is het traditie dat als er iemand in slaap valt hij even aangetikt wordt en een noseshotje krijgt. Dat gaat altijd heerlijk weg met de muziek.

En ik droom altijd erg als ik stoned slaap, ik onthoud het ook alleen maar dan, iemand ook wat mee?
Verder droom ik teveel over drugs. Topicidee?!
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga is proberen stoppen met blowen voordat ik ga slapen. Niets is slechter dan dat. Eens ge zonder wiet zit of ge stopt met wiet roken kunt ge toch bijna amper slapen. 2 uur woelen in je bed.

Nah, de volgende joint die ik ga aansteken en de laatste op die ene dag gaat niet voor het slapen zijn. Wat ben ik dat kotsbeu. Maja, ben dan ook een beetje uitgekeken uit wiet. Ongelooflijk wat het met sommige mensen kan doen na 3 jaar. (lees dan ook: SOMMIGE)

Helaas ben ik dan ook niet het ideale persoon om elke dag weed mee te roken, dat kan niet voor mijn lichaam, mentaal en fysiek. Want van wiet wordt ik meer depri dan anders. (niet dat ik depri wordt hé .. bedoel, de uren nadien als de stonedheid is uitgewerkt) :)
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat is ieder voor zich, dat jij stoppen wilt; prima :wink:

Ik slaap heerlijk met een joint op, word wel wat duf/suf wakker maar ben toch nooit iemand geweest die opstaat met een lach (nouja, tenzij die dag een paddo-trip ofzo op de planning staat :grin: ). Lichamenlijk niks aan de hand, geestelijk; hooguit wat licht geprikkeld.
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#4
lucht je slaapkamer dagelijks, geen tv kijken 2 uurvoor je gaat pitten , en geen suiker in je thee,,,

doe een wandeling voor je laatste joint van de dag( negatief geladen ionen van buitenlucht helpen ontspannen.)

nachtrust is net als pc in de slaapmodus: smorgens tref je pc aan zoals je em achterliet
als jij kut wakker wordt ,ben jij kkut op bed gegaan de nacht ervoor.

bewust worden van jezelf, en problemen nooit uit de weg gaan, is de beste tip die ik blower zoals jij wil geven
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Exceptional Insight zei:
Niks aan te doen, hoort erbij. Ik kan dan ook gewoon de hele dag in bed blijven en nog steeds moe zijn. Nog een reden waarom ik de laatste tijd een beetje ben uitgekeken op blowen.
Klik om te vergroten...
Ja als ik niks ga doen die dag en in de avond spacend naar bed ga kan woor ik pas rond 3e wakker en blijf ik tot 5e in me bed en ben ik nog steeds moe als ik eruit stap
En ja oud topic weet het maar moest gewoon reageren

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."