Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"En hij is gewoon te zien op sziget deze zomer"
"@Badtripbob een vriendin van me, Ashley heeft dit ook. Als ze stoned in bed ligt kan je er lekker naast r gaan zitten en soms een beetje met r praten, maar meestal lukt dat niet, en kan je luisteren naar verhalen over onder andere chocola en liefde, en dingen die ze random uit haar leven pikt, personen ed. Ofzo, het is altijd wel erg grappig. En blowen voordat je slaapt? Bij ons is het traditie dat als er iemand in slaap valt hij even aangetikt wordt en een noseshotje krijgt. Dat gaat altijd heerlijk weg met de muziek. En ik droom altijd erg als ik stoned slaap, ik onthoud het ook alleen maar dan, iemand ook wat mee? Verder droom ik teveel over drugs. Topicidee?!"
"Jeller zei: pieter-b zei: wietverslaving bestaat niet. Klik om te vergroten... dat is bijna hetzelfde als zeggen dat de holocaust niet gebeurd is Klik om te vergroten... is ook zo, holocaust is meer een naam die we geven aan een hele reeks losse gebeurtenissen, net als we dat doen met het woord verslaving."
"Jongens, je bent ook nog eens opgebouwd uit atomen, die ook zon beetje allemaal op heel veel verschillende plekken in dit universum zijn geweest :| Just saying"
"ik zoek grenzen"
"Ik geef toe dat ze gramaticaal gezien niet perfect zijn, maar begrijpelijk zijn ze toch wel?"
"hmhm, klinkt fijn"
"VEEL! wie schaamt zich nou als ie mdma op heeft? en daarna kijk je toch alleen maar terug van wooooow dat was te gek, dat verziekt iemand niet door te zeggen dat je grappig was."
"Ik heb ook 3 jaar dreads gehad, ja, ze controleren je, maar ja, je hebt ook gewoon drugs bij je, dus ze hebben gelijk in dat opzicht. IN verband met de wet uiteraard, het is natuurlijk onzin dat dat wat negatiefs zou zijn..."
"straks weer ff hash"