Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswiet stoned hasj high?

wiet stoned hasj high?

23 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Klopt maar als je een goed hasj heb(marokaanse) zo zachte die je kan oprollen i.p.v brokkelen.
Dan word je ook wel :stoned:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
wiet maakt mij lam, relaxt en creatief
hash maakt mij vrolijk, iritant en geil
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Van wiet wordt je idd stoned. Loom, ontspannen, je kent het wel.
Van hasj wordt je high. Ik vind hasj vaak iets milder qua effect. Je wordt er iets actiever van dan wiet. Alles ziet er nog wat grappiger uit en voor de rest is het op het lome na net als wiet.

Bij sommige hasj merk ik hier weinig van. Dan wordt ik eigenlijk gewoon stoned.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#4
rook je wiet puur, word je ook niet moe etc
s
snoopdokLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik had een vraagje... ik blow al een tijdje zowel hasj als wiet ook verschillende soorten maar ik kan niet zeggen dat het effect anders is, terwijl ik van veel bronnen weet dat je van hasj high wordt en van wiet stoned graag jullie mening hierover :P
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik ook niet ben van hasj alleen sneller nuchter
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja das deels wel waar. Van wiet puur wordt je echt KNETTER high. Maar dan nog zou ik easy in slaap kunnen vallen hoor :P Maar das wel altijd een tip voor mensen die regelmatig blowen, puur roken. Dat vond ik altijd het beste..
p
pwooppwoopLid
01-01-2024, 00:00
#8
van wiet merk ik de effecten redelijk gemakkelijk, als ik hasj rook zie je eigelijk niks abnormaal aan mij, voel ik me alleen super gelukkig :grin:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Noot zei:
van wiet merk ik de effecten redelijk gemakkelijk, als ik hasj rook zie je eigelijk niks abnormaal aan mij, voel ik me alleen super gelukkig :grin:
Klik om te vergroten...

Daarom rook ik ook bijna alleen nog maar hasj, kan nog gewoon skaten rennen wacko zijn... maar wel dikke euforie :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik voel niet zo heel veel verschil tussen wiet en hasj qua effect eigenlijk.
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sativa - High
Indica - Stoned

Hasj van sativa = high tot uphigh
Hasj van indica = stoned
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hmm. Hasj vind ik veel milder eigenlijk. Ik kan de hele dag bolletjes hasj roken en nog best nuchter overkomen, maar na 3 wietjoints ben ik al echt wel lam.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#13
qwa effect vind ik het niet erg verschillen van elkaar.
alleen de smaak van hasj en wiet samen is oooh zoo lekker.
hasj smaakt ook milder,aromatischer. maar dat heb je bij een lekkere haze ook wel vind ik
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#14
Weed: stoned idd
Hasj: meestal niets, anders gwn licht stoned
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#15
buzzrider zei:
Weed: stoned idd
Hasj: meestal niets, anders gwn licht stoned
Klik om te vergroten...

Lol dat ben ik toch zeker niet met je eens. Jij rookt zeker dagelijks aardig wat wiet? Want toen merkte ik eigenlijk ook nooit wat bijzonders van hasj. Als ik nu een hasje rookt, echt relaxt :stoned: Vind qua smaakt en qua effect een jointje goede hasj beter dan wiet..
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ligt ook aan de soort hasj of wiet. Van Haze wordt ik vaak anders stoned dan van northernlight en van Marok ook heel anders dan van Nepal tempelball. Eerst stond er bij de pink (E'hoven) ook bij wat de uitwerking was en daar stond ook dat je van sommige wiet high werd en van sommige hasj stoned.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja das waar.

Van nepal of black bombay werd ik knetterhigh.
Superpolm knetterstoned.

Jackherrer: Knetterstoned
Silverhaze: Knetterhigh
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#18
hodgepodge zei:
Ligt ook aan de soort hasj of wiet. Van Haze wordt ik vaak anders stoned dan van northernlight en van Marok ook heel anders dan van Nepal tempelball. Eerst stond er bij de pink (E'hoven) ook bij wat de uitwerking was en daar stond ook dat je van sommige wiet high werd en van sommige hasj stoned.
Klik om te vergroten...
The pink bestaat niet meer hé :P

Trouwens wat er op die kaarten staat moet je niet op letten, zeker niet in ehv.. Hoevaak heb ik niet haze besteld en krijg ik rotte stinkende white widow..

En hoevaak verkopen ze je de gekste andere namen en krijg je haze.. Bijvoorbeeld The Snooker, edelweis ofzo, zou duits moeten klinken.. ruikt anders naar haze.

De prijzen ook... om te huilen. Gistere is voor de gein een shop in Utrecht bezocht, 4G haze voor 25 euro.. Inc gratis tipboek, vloeiboek, aansteker. Alleen al de 4 gram voor 25 euro hoef je in eindhoven niet te proberen.. The Indian, 5g northemlight, 45 euro. voor haze betaal je als je 5G wil dik 60 euro. 12 euro per gram!
h
high_cityLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als je echt goed maar dan ook ECHT GOED stoned wilt worden
dan is er maar 1

Royaal Hasj van de wall eindhoven
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#20
raging_bull zei:
De prijzen ook... om te huilen. Gistere is voor de gein een shop in Utrecht bezocht, 4G haze voor 25 euro.. Inc gratis tipboek, vloeiboek, aansteker. Alleen al de 4 gram voor 25 euro hoef je in eindhoven niet te proberen.. The Indian, 5g northemlight, 45 euro. voor haze betaal je als je 5G wil dik 60 euro. 12 euro per gram!
Klik om te vergroten...

Zo voor de gein eens... welke shop in utrecht was da? :P Denk dat ik dan ook maar eens naar boven moet gaan ipv naar eindhoven...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."