Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn laatste jointje was een ...

Mijn laatste jointje was een ...

1608 antwoorden
326 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
mix van zero hasj en gruis ^^ + menthol sigaret tabak :( :grin:
m
mEATLid
01-01-2024, 00:00
#2
silver haze :hearteyes:

BacingsPen zei:
+ menthol sigaret tabak :( :grin:
Klik om te vergroten...

hoe smaakt dat?
wilde ik ook eens doen, toch maar niet gedaan :P
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eigen buitenkweek, op de fiets 's nachts toen ik naar huis fietste om een uur of 3. Hij viel niet zo goed en moest gaan lopen.
S
Smokin046Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Een makona haze jointje 0,5 gram met pall mall shag :stoned:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Morning Glory ofzeau; klonk gay maar smaakt wel aardig.
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#6
pff net cristal gerookt dat gaat hard.
i
ikgebruikniksLid
01-01-2024, 00:00
#7
een normale joint, uit mijn zelf gekweekte amnesia ..
camel orange, met ongeveer 2/3 van een gram :)

heerlijk na het werken echt een aanrader :stoned:
K
KetnoniesmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
massas fake joints... ALWEER!!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Afghaan.
b
bosvosLid
01-01-2024, 00:00
#10
een pure. Lekker simpele. Huis-en tuinwiet van een kennis, geen flauw idee welke soort, maar wel lekker zacht.

Ik heb 'm net op en de postbode duwt een pakje in m'n bus. Blijkt het Heavy Rain voor PS3 te zijn. Mijn eerste keer stoned gamen (en al zo'n sfeervol spel), waarom dacht ik hier niet eerder aan? :hearteyes:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
halve gram amnezia haze binnenstbuiten :hearteyes: ik ben stoned.
M
Mind_blowingLid
01-01-2024, 00:00
#12
hehe, goeie smaak :mrgreen: heavy rain staat misschien niet bovenaan m'n lijst, maar toch zeker wel in de top 10 welke nog gekocht moeten worden :P

Anyway... dat zal een redelijk normale, doch lekkere mix van orange bud en northern light (beide van de grasshopper te eindhoven), met een matige hoeveelheid shag/shagvervanger (het was letterlijk opgebouwd uit de kleinste en laatste restjes van ALLES)
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Damien0124 zei:
Een Ketama hasjjointje gedraaid met Marlboro Light, Smoking Green hennepvloei en een futurola tipje. Mmmmmh :stoned: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ketama... :)

Die mensen daar....All day long... :stoned:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik was er anders aardig high van geworden, en dat mixjointje die ik in de shop deze avond ophad beviel me ook wel. Ik heb niks te klagen. BTW, ik koop soms ook wel eens Nepal of Afghaan. Ligt er gewoon aan waar ik haal en of ik zin heb in duurdere hasj.
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ketama :tearsofjoy: Moet altijd lachen als ik mensen daar mee zie

Please koop echte hasj :tearsofjoy:
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#16
SmokeMe zei:
Ketama :tearsofjoy: Moet altijd lachen als ik mensen daar mee zie

Please koop echte hasj :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Is de hash niet goed dan?

Ik ben er geweest. In mijn hele leven nog nooit zoveel bij elkaar gezien-xD
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Maddo17 zei:
SmokeMe zei:
Ketama :tearsofjoy: Moet altijd lachen als ik mensen daar mee zie

Please koop echte hasj :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Is de hash niet goed dan?

Ik ben er geweest. In mijn hele leven nog nooit zoveel bij elkaar gezien-xD
Klik om te vergroten...

Echte Ketama vanuit Ketama zal misschien wel te roken zijn, wat ze in Nederland als Ketama verkopen is crap
F
FantanLid
01-01-2024, 00:00
#18
een slease haze gecombineerd met cheese..
2 dikke sticks. echt een hele chille combinatie. aan te raden.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
Damien0124 zei:
Ik was er anders aardig high van geworden, en dat mixjointje die ik in de shop deze avond ophad beviel me ook wel. Ik heb niks te klagen. BTW, ik koop soms ook wel eens Nepal of Afghaan. Ligt er gewoon aan waar ik haal en of ik zin heb in duurdere hasj.
Klik om te vergroten...
ketama is goed te roken, hash moet je als een lekker sigaartje zien en niet als een tripmiddel...

ik persoonlijk ben meer van de polm of citral...
S
ShroomLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mijn laatste jointje moet nog gedraait worden :) en ik hoop dat dat heel lang mag duren :tongueout:
Mijn laatst gerookte jointje was nog geen 5 minuten geleden :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5657585960...81
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."