Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn laatste jointje was een ...

Mijn laatste jointje was een ...

1608 antwoorden
327 weergaven
18-5-2026
A
AsitisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mind_blowing zei:
Een Afghaan-jointje, 3 dunne staafjes afghaan waar nog een extra beetje thc in werd gerold/geperst (afkomstig uit oude zakjes, vergeten grinders en een hoekje van m'n stoners-etui)
Klik om te vergroten...
Heeft het nog een reden dat je 3 losse staafjes gebruikt? 1 dikke geeft toch hetzelfde effect? :P Hoewel ik dat altijd zonde vind van mn hasj, en ik ga met 1 dun staafje ookal hard.
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Met een dikke staaf brandt 9 vd 10 keer de binnenkant niet op.. zonde van je hasj
M
Mind_blowingLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat, en de hasj-kegeltjes kunnen best wel leuke patronen aannemen als de overige as is weggetikt.
Maar inderdaad, de verbranding is zo veel efficiënter, en da's toch wel de main reason.
Daarnaast, over het algemeen voel ik minder van hasj dan van wiet, dus doe ik er zozo een kleine extra bij.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Highway Delight, Snow Crystal, White Widow mix jointje.
A
AsitisLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mind_blowing zei:
Dat, en de hasj-kegeltjes kunnen best wel leuke patronen aannemen als de overige as is weggetikt.
Klik om te vergroten...
Zeg dat wel :P Ik had van de week een staafje hasj die er verast uitviel in de vorm van een vraagteken.
M
Mind_blowingLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hehe, ook leuk :P
Of een DNA-helix tegenkomen, ook grappeg :grin:
A
AsitisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Niet de laatste, maar ik wil m toch ff plaatsen :P
Het resultaat op de foto ziet er minder imponerend uit, maar het zijn 2 tipjes gevouwen als een X-Fighter, de joint was vierkant verder..
En hij rookte als ene dolle.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha echt he :P Vroeger kwamen er ook nog wel is van die tulpen of windmills voorbij. Leuk om keer gedaan te hebben maar doe mij maar een normale..
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Nu moet ik er ook een maken, het ziet er zo vet uit!
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hmm, ik heb nooit zin om zoiets te draaien, en ik rook liever n normale joint
A
AtmosphericLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn laatste J was een White Widow 3/4 met Drum original shag 1/4
En hij was lekkeerr (A)
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#12
Binnenstebuiten White Whidow/Fireleaf.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#13
Super lekkere cocktail joint met wiet (de shop waar ik haal heeft maar 1 soort, weet ook niet hoe hun hem noemen xD), honinghasj en thc verkregen door een thc grinder. :hearteyes:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#14
Binnenstebuiten met shotgun tipje, gevuld met Shiva en American Spirit.
L
LaunchedLid
01-01-2024, 00:00
#15
White widow met drum lichtblauw, binnenstebuiten.
S
Smokin046Lid
01-01-2024, 00:00
#16
een lekker bluntje met 1 gram santa maria ! :stoned:
M
Mind_blowingLid
01-01-2024, 00:00
#17
Een DIKKE white widow-joint, boomstam-model, 1/4 halfzware Pall Mall-shag.
b
bosvosLid
01-01-2024, 00:00
#18
een gedeukte...

m'n moeder kwam hier net binnengestormd nét nu ik voor het eerst een deftige joint heb kunnen rollen, in een poging om alles een beetje uit het zicht te houden ben ik een beetje te wild omgesprongen met de joint... nuja, hij zal wel vrij vlot opraken :grin:
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#19
iSmokex zei:
Super lekkere cocktail joint met wiet (de shop waar ik haal heeft maar 1 soort, weet ook niet hoe hun hem noemen xD), honinghasj en thc verkregen door een thc grinder. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Heerlijk de skuff uit de grinder. Knalt in als een bom! :openmouth:

ot: Mijn laatste joint was een Supersilverhaze joint van de Speak Easy Den Bosch. Echt fijn dat die weer open is. Beste wiet van Den Bosch imo.

Iemand ooit gehoord van royal maroc gold? De eigenaar van de speak vertelde me als je daar 2 hijsjes van pakt dan vlieg je door de deur naar buiten zo sterk is die
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja, 2 hijsjes daarvan en je vliegt door de ruimte met king kong op je rug.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5758596061...81
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."