#1
Ik vape altijd best wel wat voor het slapen maar heb nooit echt meer moeite gehad met opstaan dan voor ik vapete. Ook nog niet gek geworden.
endor zei:Sublimo zei:endor zei:Gewoon niet slapen..
Dan verlang ik de dag erna nog veel meer naar mijn bed.
Spoil (speed)
endor zei:Hier in Gent word speed vaak spoil genoemd.![]()
Jeller zei:yup allemaal waar wat hier staat, beste is gewoon niet meer blowen paar uur voor dat je slaapt, je kan er weinig aan doen, of mss hasj roken
of beter gewoon niet blowen (behalve vrijdag en zaterdag als je die discipline hebt)
endor zei:Ik heb me ooit horen vertellen dat wiet een fase in je slaap overslaat.
Die fase blijkt essentieel te zijn voor de mentale gezondheid.
Ze hebben dan testen met katten gedaan door ze telkens ze in die fase geraken , hen wakker te maken.
De katten kwamen na bepaalde tijd gek , ze werden echt letterlijk gek.
Ok , ik heb geen bron van deze informatie , maar ik zeg maar wat ik heb gehoord.
gamezz zei:ik dwing mezelf gewoon op te staan.
af en toe blijf ik wel eens te lang liggen maar dan spring ik er snel uit en dan ben ik wel wakker en helder voor de rest van de dag.
Moeite met opstaan? Wanneer je Clocky 'snoozed' rijdt 'ie als een dolle weg. Clocky springt van je nachtkastje en rijdt je kamer rond op zoek naar een plek om zich te verstoppen. Natuurlijk houdt Clocky zich niet stilletjes. Al luid piepend zal hij blijven rondrijden totdat je 'm te pakken hebt. Ga daar maar eens achteraan als je net wakker bent!
KoxBox zei:Moeite met opstaan? Wanneer je Clocky 'snoozed' rijdt 'ie als een dolle weg. Clocky springt van je nachtkastje en rijdt je kamer rond op zoek naar een plek om zich te verstoppen. Natuurlijk houdt Clocky zich niet stilletjes. Al luid piepend zal hij blijven rondrijden totdat je 'm te pakken hebt. Ga daar maar eens achteraan als je net wakker bent!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."