Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ben nieuw hier. Wou even een second opinion over of je Kanna extract, wat eigenlijk om te snuiven is, ook kan vapen. Ik heb zelf een Storm Vaporizer Pen. Iemand die dit ooit heeft geprobeerd? En zo ja, doe je het dan óp de wiet, of gewoon apart vapen?"
"Heb het al gedaan. Ik moest een beetje hoesten, maar ben volgensmij wel een stuk meer stoned dan normaal. Heb dus de kanna en wiet gemixt."
"acht.zes zei: Je hebt speciale extracten voor de vaporizer, die zijn wat grover, o.a. de UB40 variant Klik om te vergroten... Mm moet je daar niet zo'n capsule voor hebben zoals deze? https://verdampftnochmal.de/products/en/Storm-Steel-Resin-Capsule Of bedoel jij iets anders?"
"Ik vape altijd best wel wat voor het slapen maar heb nooit echt meer moeite gehad met opstaan dan voor ik vapete. Ook nog niet gek geworden."