Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspel doen met de joint(s)

spel doen met de joint(s)

129 antwoorden
83 weergaven
18-5-2026
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik vroeg me af of meerdere van jullie spellen met joints doen

ik deed een half jaar trug egt heeel veel dierespel
(een hys neme, een dier zeggen (byv. hond), en dan pas uitademen en de joint doorpasen, en dan moet de volgende een dier met de laatste letter van jouw dier als beginletter zegge(als hond net geweest was byv. dromedaris))

mexen ook veel gedaan
(heb hier rondgeziochjt en sommige van jullie noemen het ook amerikanen of indianen?)(hys nemen, inhouden en doorgeven, en dan pas uitademe als de joint weer by jou komt)


pieter stotter
(de eerste begint: neemt een hys en zegt byv. peiter stotter liep over straat, dna gaat de 2e, die zegt de eerste na en verzint er iets by, dus byv. peiter stotter liep over straat met een joint, etc. etc. en dan maar onthoude he :wink: )

verder hebbe we nog zat spelle bedacht (supermarkt, voorwerpenspel, dinge uitbeelde, en nog zeker wel n stuk of 10 spelle, wil je wete welke en hoe ze gaan moeje mr ff vrage :grin: ) en van andere mense nog spelle geleerd, en dierenspel werd op een gegeve moment makkelyk als je da egt vaak gaat doen, dus dan geef je op een gegeve moment iemand steeds dezelfde letter om het hem moelyk te make :P , of je doet dierespel zonder bepaalde letters ofzo, mja als je al stoned bent en dan een spel verzinne das egt grappig soms

doe nog wel spelle mr niet zo uberveel meer als eerst
maarja de hoofdvraag welke spellen doe jy/heb jy gedaan?
vind je het leuk of zo af en toe?


:stoned:

:wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Amerikanen heel lang geleden wel eens gedaan; ik vond het nooit echt een meerwaarde hebben. Ik blow liever gewoon..
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hier vaak Mexicanen als iedereen een stuk of wat dampen heeft gehad. Maar dan niet al uitademen als de joint voor de 2e keer bij je komt, gewoon net zolang volhouden totdat je d'r bij neervalt. :mrgreen:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mexxen is inderdaad lachen ja. Alleen wel kut soms :P
Verder nooit echt spelletjes gedaan maar klinkt allemaal wel vet.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
matthijs zei:
Alleen wel kut soms :P
Klik om te vergroten...

Vet choken. :mrgreen:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#6
wij deden altijd een combinatie van indianen en het dierenspel

(je neemt een hijs, noemt een dier en ademt pas uit als de joint weer bij jou is)
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#7
Saivy zei:
Indianen deden we ook wel eens vroeger in de beginjaren. :P
Klik om te vergroten...
Wij ook. :grin:
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja hier is dat ook maar dan met TRIK en TRAK ipv tik en tak
:P
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tik en de volgende die als eerste TAK zegt krijgt de joint.
.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
frapannn zei:
Tik en de volgende die als eerste TAK zegt krijgt de joint.
.
Klik om te vergroten...

Dat soort dingen háát ik echt. In kringen waar ik vroeger af en toe verkeerde ging het van '1e' '2e' '3e' etc. om de volgorde. Ik weiger mijn joints aan dergelijke kinderachtigheid mee te laten doen. Meestal gewoon met de klok mee. Dergelijke dingen trouwens al jaren niet meer gedaan/gezien/gehoord.
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#11
frapannn zei:
Tik en de volgende die als eerste TAK zegt krijgt de joint.
.
Klik om te vergroten...

Dit is chill in grote groepen als iedereen al stoned is. "TIK" 1 sec later "TAK" en een paar verbaasde gezichten: "Owwww... TAK! , was ik sneller?" Tis wel heel kut als je nog niet stoned bent en maar zit te wachten. Maarja vaak zit ik met blowers en niet blowers samen, dan is t wel geinig
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#12
hier passen we die gewoon door hoor na een stuk of 10 trekjes :) we passen ze door als we denken genoeg geleurd hebben.
E
EtaksLid
01-01-2024, 00:00
#13
azgaza zei:
frapannn zei:
Tik en de volgende die als eerste TAK zegt krijgt de joint.
.
Klik om te vergroten...

Dat soort dingen háát ik echt. In kringen waar ik vroeger af en toe verkeerde ging het van '1e' '2e' '3e' etc. om de volgorde. Ik weiger mijn joints aan dergelijke kinderachtigheid mee te laten doen. Meestal gewoon met de klok mee. .
Klik om te vergroten...

helemaal mee eens!
E
EtaksLid
01-01-2024, 00:00
#14
we hebben een spel, hollandaisen noemen we dat. zeg maar het amerikanen, indianen (hoe je het ook noemt) maard an met ze tweeen. eentje houd de joint vast en geeft zichzelf en dan de andere een suck.
als je allebei een suck hebt gehad heb je 1 rondje gedaan
record: 39 rondjes (zonder uit te ademen)..
probeer maar te verbeteren, je bent hierna wel een joint armer, en helemaal knetter
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#15
Etaks zei:
we hebben een spel, hollandaisen noemen we dat. zeg maar het amerikanen, indianen (hoe je het ook noemt) maard an met ze tweeen. eentje houd de joint vast en geeft zichzelf en dan de andere een suck.
als je allebei een suck hebt gehad heb je 1 rondje gedaan
record: 39 rondjes (zonder uit te ademen)..
probeer maar te verbeteren, je bent hierna wel een joint armer, en helemaal knetter
Klik om te vergroten...

dat gaat toch niet. na 2 rondjes zitten je longen al zo vol met rook dat er neits bij kan
of je moet van die mini suckjes doen

of heb ik het nou helemaal verkeerd?
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#16
barry zei:
Etaks zei:
we hebben een spel, hollandaisen noemen we dat. zeg maar het amerikanen, indianen (hoe je het ook noemt) maard an met ze tweeen. eentje houd de joint vast en geeft zichzelf en dan de andere een suck.
als je allebei een suck hebt gehad heb je 1 rondje gedaan
record: 39 rondjes (zonder uit te ademen)..
probeer maar te verbeteren, je bent hierna wel een joint armer, en helemaal knetter
Klik om te vergroten...

dat gaat toch niet. na 2 rondjes zitten je longen al zo vol met rook dat er neits bij kan
of je moet van die mini suckjes doen

of heb ik het nou helemaal verkeerd?
Klik om te vergroten...

idd, heb wel welles gemext (of indianen/amerikanen/whateveren) en dan steeds 2 hyse en dan pas uitademe, dan hys je gwoon eerst je longe halfvol en dan by de 2e keer vol, mr 39? moeje volges my idd erg kleine hysjes neme :P
P
PsychoticoverdoseLid
01-01-2024, 00:00
#17
zo groot ben ik niet, maar spelletjes met joints vind ik gewoon maar apart...
P
PsychoticoverdoseLid
01-01-2024, 00:00
#18
nooit meegedaan aan zulke spelletjes, net als shotjes geven...
gewoon lekker jointje roken, chill doorpasen aan die nog wil/niet gehad heeft. als het kan met de klok mee ja. spelen doe ik wel in de speeltuin.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#19
mooi gezegd grote jongen
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#20
nja spelletjes doe ik ook nooit, ik wordt veel te tam van een joint om spelletjes te doen

shotjes heb ik wel een paar keer gedaan maar ik vind het maar nix

je moet geen opgefokt gedoe doen als je aan het blowen bent, je moet gewoon ffe chille

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."