#1
Ik zit jouw reacties beetje te lezen en jij bent echt een naar persoonDeze discussir is zowel hier als elders vaak genoeg gevoerd. Niemand rijd beter onder invloed wat diegene zelf ook denkt.
Nogmaals deze discussie voeren heeft geen zin. Je rijd gewoon NIET onder invloed van wat dan ook. Punt.
Natuurlijk ben en rijd je rustiger na wiet. Je hebt jezelf “verdoofd”.