Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeeft hij coke gebruikt?

Heeft hij coke gebruikt?

57 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
flash kieke zei:
en ik miste dat gevoel van xtc , en heb het maar int school genomen :mrgreen:
Klik om te vergroten...
pffffffffffffffff :confused:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik zen binne 5 dagen 16
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Whahaha
Nja, goed bezig.
Ga zo door.
Nou begrijp ik meteen waarom je er zo stoer over doet.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik doe der hellmaal niet over stoer

wrm zou ik?

ik heb mijn eerste pilletje niet gepakt om stoer te doen,maar om het eens te proberen:en na het 1 kwam het ander.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Nja het komt iig over alsof dat je jezelf heel wat vind met je drugsgebruik.
Vind wel dat je heavy bezig bent voor je lft, mja moet je ook allemaal zelf weten.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Nja durven, lijkt me gewoonweg geen relaxte plek om schijven te rossen.
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee,ik zal hem niet proberen te naaien, wenste alleen dat hij voor mij dan ook een pilletje had meegebracht hehe. Maar het is grappig, ik wil het zelf ook proberen...dingen als XTC,Coke,paddo's enzo. Maar als mijn broer het ofzo doet maak ik me zorgen maar om mezelf geef ik wat dat betreft geen fuck.
Klik om te vergroten...

Ach is normaal, mn broer rijd motor, en ik maak me ook zorgen of alles wel ok gaat en hij zich niet kapotrijd.
Zelf rij ik ook motor en zie het gevaar te slecht.
g
gabberkop18Lid
01-01-2024, 00:00
#8
hey

eeeuuhmmmm
heb jij al iem bekke zien trekken van stopjes of snelle
ikniet dit is gewoon sos of special k
en dan nog als ie gek praat bij speed en pille
praat je als een gek en ratel je een dikke vandaele woordenboek op 5 minuuten eruit :grin:

maar toch
:hearteyes: SOS :hearteyes:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: hey

gabberkop18 zei:
:hearteyes: SOS :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Kijk maar uit jongen, de sneaky verleider heeft je al te pakken. Onderschat deze shit niet. Slechts na een enkele keer gebruiken had de coke zich al in mijn geest en gedachtengang geboord als een computervirus. Heeft er toch wel een paar jaar lang gezeten.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#10
hmm dat zullen wel pillen geweest zijn ja, ik weet hoe mijn
bek eruit ziet als ik gebruikt heb :sunglasses:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#11
Deranged zei:
Ik denk dat het ecstasy was. Heb veel verschillende mensen gezien die erop stonden te spacen dus weet wel hoe het eruit ziet. Coke en speed zijn over het algemeen best moeilijk te zien en ook veel makkelijker te verbergen. De kop die je van xtc krijgt af en toe is zo hopeloos dat je kan proberen wat je wil, ze zien het toch wel. :smoke:
Klik om te vergroten...
Ik ga met je mee als ik het verhaal hier boven las zo ben ik zelf ook na xtc gebruik.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#12
spacekonijn zei:
flash kieke zei:
en ik miste dat gevoel van xtc , en heb het maar int school genomen :mrgreen:
Klik om te vergroten...
pffffffffffffffff :confused:
Klik om te vergroten...
Ik zou dat echt niet durven op school :grin:
Om twee redenen:
A. Kans om gepakt te worden en gezeik te krijgen.
B. Kwil niet dat iemand op school weet dat ik XTC slik.
d
dramaLid
01-01-2024, 00:00
#13
hartslag snel? ademhaling kort? ik checkte mijn vriendin op hartslag en zei haar dat ze loog. later gaf ze altijd toe na nacht ruzie
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#14
Drugs op school is sowieso taboe. Komaan zeg, gewoon eens om te kijken wat dat geeft ???
Ben je gek ?
16 jaar is in elk geval te jong om op zo'n manier met drugs bezig te zijn, punt.
Je bent op die leeftijd beïnvloedbaar, je weet doorgaans niet wat je wil en je weet ook niet hoe ver je kunt/wil gaan.
En hou aub op met die 'ik weet wat ik doe', want als je begint met slikken op school weet je NIET waar je mee bezig bent.

Sommige jonge mensen willen maar niet begrijpen dat je met drugs moet opletten...
Ik was 25 toen ik mijn eerst lijntje coke kreeg, en gelukkig had ik genoeg sociale verantwoordelijkheden/verplichtingen om te stoppen.
Mijn eerste keer XTC, toen was ik 27 jaar.
Je mag vroegrijp zijn of whatever, aan 16 jaar op heel regelmatige basis drugs gebruiken is jezelf naar de kl*te helpen.
Wanneer plan je te stoppen ?
Als je afgestudeerd bent ? Als je naar de univ gaat ? Als je gaat werken ? Als je gaat trouwen ? Als je kinderen gaat krijgen ? Als je een huis koopt ? Als je op pensioen gaat ? Als je sterft ?
Sorry dat ik het zo cru stel, flash kieke, maar het moet me echt van het hart. En ik voel mee met je ouders, want tot jij achttien bent zijn zij verantwoordelijk voor wat er met jou gebeurt, en als ze jou huisarrest geven is het echt wel omdat ze met jou inzitten.
Maar jij moet het doen, ik kan het alleen maar zeggen.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jeller zei:
volgens mij zou het eerder speed zijn, want van coke gaan de pupillen niet zo veel groter.. maar ja hangt er vanaf hoeveel ge pakt en van persoon tot persoon
Klik om te vergroten...
nie veel groter :confused: :confused: :confused: :confused:
dan heb je echt nog nooit doorgesnoven denk ik!!!!
d8 da eig ook altijd da ja da nie zo fel zag maar op nieuwjaar heb ik 2 gram erdoor gesnoven van redelijk goeie kwaliteit..
toen ik in de spiegel keek kreeg ik echt schrik van mijn eigen he!!!!
mijn pupillen waren bijna volledig zwart en had echt een angstaanjagende blik in mijn ogen he!!
zag er echt volledig verjunkt uit :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: hey

Deranged zei:
gabberkop18 zei:
:hearteyes: SOS :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Kijk maar uit jongen, de sneaky verleider heeft je al te pakken. Onderschat deze shit niet. Slechts na een enkele keer gebruiken had de coke zich al in mijn geest en gedachtengang geboord als een computervirus. Heeft er toch wel een paar jaar lang gezeten.
Klik om te vergroten...
en ge kunt er echt op ieder moment van de dag aan denken en goesting in krijgen
kappen met die handel
ben nu een maand clean (alleen van sos wel te verstaan kunt nie alles hebben natuurlijk) en pas sinds een week begin ik echt te merken da ik er nie meer zo veel aan denk, maar mijn weedverslaving is ook alweer een paar treden hoger gegaan en jah de rest (x/ speed / bla bla is gewoon op pijl gebleven eig
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#17
schranziewanzie zei:
Jeller zei:
volgens mij zou het eerder speed zijn, want van coke gaan de pupillen niet zo veel groter.. maar ja hangt er vanaf hoeveel ge pakt en van persoon tot persoon
Klik om te vergroten...
nie veel groter :confused: :confused: :confused: :confused:
dan heb je echt nog nooit doorgesnoven denk ik!!!!
d8 da eig ook altijd da ja da nie zo fel zag maar op nieuwjaar heb ik 2 gram erdoor gesnoven van redelijk goeie kwaliteit..
toen ik in de spiegel keek kreeg ik echt schrik van mijn eigen he!!!!
mijn pupillen waren bijna volledig zwart en had echt een angstaanjagende blik in mijn ogen he!!
zag er echt volledig verjunkt uit :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...

Pupillen zijn veelal zwart he, :P
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
wijze woorden HDA
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#19
HDA zei:
Drugs op school is sowieso taboe. Komaan zeg, gewoon eens om te kijken wat dat geeft ???
Ben je gek ?
16 jaar is in elk geval te jong om op zo'n manier met drugs bezig te zijn, punt.
Je bent op die leeftijd beïnvloedbaar, je weet doorgaans niet wat je wil en je weet ook niet hoe ver je kunt/wil gaan.
En hou aub op met die 'ik weet wat ik doe', want als je begint met slikken op school weet je NIET waar je mee bezig bent.

Sommige jonge mensen willen maar niet begrijpen dat je met drugs moet opletten...
Ik was 25 toen ik mijn eerst lijntje coke kreeg, en gelukkig had ik genoeg sociale verantwoordelijkheden/verplichtingen om te stoppen.
Mijn eerste keer XTC, toen was ik 27 jaar.
Je mag vroegrijp zijn of whatever, aan 16 jaar op heel regelmatige basis drugs gebruiken is jezelf naar de kl*te helpen.
Wanneer plan je te stoppen ?
Als je afgestudeerd bent ? Als je naar de univ gaat ? Als je gaat werken ? Als je gaat trouwen ? Als je kinderen gaat krijgen ? Als je een huis koopt ? Als je op pensioen gaat ? Als je sterft ?
Sorry dat ik het zo cru stel, flash kieke, maar het moet me echt van het hart. En ik voel mee met je ouders, want tot jij achttien bent zijn zij verantwoordelijk voor wat er met jou gebeurt, en als ze jou huisarrest geven is het echt wel omdat ze met jou inzitten.
Maar jij moet het doen, ik kan het alleen maar zeggen.
Klik om te vergroten...
en GROOT gelijk !!!!!!!!!
moet zelf wel nie veel zeggen van hoe vroeg ik begonnen ben , want bij mij was het nog vroeger (en ben er helemaal nie fier op )
maar zo vroeg beginnen is echt het stomste wa je kan doen.
heb nohg een klein beetje geluk da ik nog een beetje verstand heb en mij zeker kan bedwingen (en zeker nie ramverslaaft ga worden) ma ben toch weekendverslaaft en jah over weed daar gaan we nog nie over beginnen want pfffff :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: da doen ich wa te gjan
en heb ook altijd gezegt da ik kan stoppen wanneer ik wil maar nu ik er eens bij nadenk ik zeg da nu al 6 jaar en ben nog altijd nie gestopt :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bal0n zei:
schranziewanzie zei:
Jeller zei:
volgens mij zou het eerder speed zijn, want van coke gaan de pupillen niet zo veel groter.. maar ja hangt er vanaf hoeveel ge pakt en van persoon tot persoon
Klik om te vergroten...
nie veel groter :confused: :confused: :confused: :confused:
dan heb je echt nog nooit doorgesnoven denk ik!!!!
d8 da eig ook altijd da ja da nie zo fel zag maar op nieuwjaar heb ik 2 gram erdoor gesnoven van redelijk goeie kwaliteit..
toen ik in de spiegel keek kreeg ik echt schrik van mijn eigen he!!!!
mijn pupillen waren bijna volledig zwart en had echt een angstaanjagende blik in mijn ogen he!!
zag er echt volledig verjunkt uit :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...

Pupillen zijn veelal zwart he, :P
Klik om te vergroten...
lol jaja ma je weet wa ik bedoel he :wink: :wink: :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."