#1
pffffffffffffffffflash kieke zei:en ik miste dat gevoel van xtc , en heb het maar int school genomen![]()
pffffffffffffffffflash kieke zei:en ik miste dat gevoel van xtc , en heb het maar int school genomen![]()
Nee,ik zal hem niet proberen te naaien, wenste alleen dat hij voor mij dan ook een pilletje had meegebracht hehe. Maar het is grappig, ik wil het zelf ook proberen...dingen als XTC,Coke,paddo's enzo. Maar als mijn broer het ofzo doet maak ik me zorgen maar om mezelf geef ik wat dat betreft geen fuck.
Kijk maar uit jongen, de sneaky verleider heeft je al te pakken. Onderschat deze shit niet. Slechts na een enkele keer gebruiken had de coke zich al in mijn geest en gedachtengang geboord als een computervirus. Heeft er toch wel een paar jaar lang gezeten.gabberkop18 zei:
Ik ga met je mee als ik het verhaal hier boven las zo ben ik zelf ook na xtc gebruik.Deranged zei:Ik denk dat het ecstasy was. Heb veel verschillende mensen gezien die erop stonden te spacen dus weet wel hoe het eruit ziet. Coke en speed zijn over het algemeen best moeilijk te zien en ook veel makkelijker te verbergen. De kop die je van xtc krijgt af en toe is zo hopeloos dat je kan proberen wat je wil, ze zien het toch wel.![]()
Ik zou dat echt niet durven op schoolspacekonijn zei:pffffffffffffffffflash kieke zei:en ik miste dat gevoel van xtc , en heb het maar int school genomen![]()
![]()
nie veel groterJeller zei:volgens mij zou het eerder speed zijn, want van coke gaan de pupillen niet zo veel groter.. maar ja hangt er vanaf hoeveel ge pakt en van persoon tot persoon
en ge kunt er echt op ieder moment van de dag aan denken en goesting in krijgenDeranged zei:Kijk maar uit jongen, de sneaky verleider heeft je al te pakken. Onderschat deze shit niet. Slechts na een enkele keer gebruiken had de coke zich al in mijn geest en gedachtengang geboord als een computervirus. Heeft er toch wel een paar jaar lang gezeten.gabberkop18 zei:
schranziewanzie zei:nie veel groterJeller zei:volgens mij zou het eerder speed zijn, want van coke gaan de pupillen niet zo veel groter.. maar ja hangt er vanaf hoeveel ge pakt en van persoon tot persoon![]()
![]()
![]()
![]()
dan heb je echt nog nooit doorgesnoven denk ik!!!!
d8 da eig ook altijd da ja da nie zo fel zag maar op nieuwjaar heb ik 2 gram erdoor gesnoven van redelijk goeie kwaliteit..
toen ik in de spiegel keek kreeg ik echt schrik van mijn eigen he!!!!
mijn pupillen waren bijna volledig zwart en had echt een angstaanjagende blik in mijn ogen he!!
zag er echt volledig verjunkt uit![]()
![]()
![]()
![]()
en GROOT gelijk !!!!!!!!!HDA zei:Drugs op school is sowieso taboe. Komaan zeg, gewoon eens om te kijken wat dat geeft ???
Ben je gek ?
16 jaar is in elk geval te jong om op zo'n manier met drugs bezig te zijn, punt.
Je bent op die leeftijd beïnvloedbaar, je weet doorgaans niet wat je wil en je weet ook niet hoe ver je kunt/wil gaan.
En hou aub op met die 'ik weet wat ik doe', want als je begint met slikken op school weet je NIET waar je mee bezig bent.
Sommige jonge mensen willen maar niet begrijpen dat je met drugs moet opletten...
Ik was 25 toen ik mijn eerst lijntje coke kreeg, en gelukkig had ik genoeg sociale verantwoordelijkheden/verplichtingen om te stoppen.
Mijn eerste keer XTC, toen was ik 27 jaar.
Je mag vroegrijp zijn of whatever, aan 16 jaar op heel regelmatige basis drugs gebruiken is jezelf naar de kl*te helpen.
Wanneer plan je te stoppen ?
Als je afgestudeerd bent ? Als je naar de univ gaat ? Als je gaat werken ? Als je gaat trouwen ? Als je kinderen gaat krijgen ? Als je een huis koopt ? Als je op pensioen gaat ? Als je sterft ?
Sorry dat ik het zo cru stel, flash kieke, maar het moet me echt van het hart. En ik voel mee met je ouders, want tot jij achttien bent zijn zij verantwoordelijk voor wat er met jou gebeurt, en als ze jou huisarrest geven is het echt wel omdat ze met jou inzitten.
Maar jij moet het doen, ik kan het alleen maar zeggen.
da doen ich wa te gjan

lol jaja ma je weet wa ik bedoel heBal0n zei:schranziewanzie zei:nie veel groterJeller zei:volgens mij zou het eerder speed zijn, want van coke gaan de pupillen niet zo veel groter.. maar ja hangt er vanaf hoeveel ge pakt en van persoon tot persoon![]()
![]()
![]()
![]()
dan heb je echt nog nooit doorgesnoven denk ik!!!!
d8 da eig ook altijd da ja da nie zo fel zag maar op nieuwjaar heb ik 2 gram erdoor gesnoven van redelijk goeie kwaliteit..
toen ik in de spiegel keek kreeg ik echt schrik van mijn eigen he!!!!
mijn pupillen waren bijna volledig zwart en had echt een angstaanjagende blik in mijn ogen he!!
zag er echt volledig verjunkt uit![]()
![]()
![]()
![]()
Pupillen zijn veelal zwart he, :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."