Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeeft hij coke gebruikt?

Heeft hij coke gebruikt?

57 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Nja durven, lijkt me gewoonweg geen relaxte plek om schijven te rossen.
F
Freaky_SLid
01-01-2024, 00:00
#2
He mensen,

Ik had even een vraagje over hoe je kunt zien of iemand coke heeft gebruikt. Mijn broer kwam namelijk een keer thuis en hij zag me er toch raar uit. Zijn pupillen waren groot en zijn bek stond scheef. Hij praatte zeg maar met zijn mondhoeken helemaal naar beneden. zag er echt eng uit. Hij beweerde zelf dat hij gewoon kei zat was...maar dat kwam er ook al niet op een fatsoenlijke manier uit. En nou heb ik hem al heel vaak zat gezien maar dit was dus echt anders. Mijn ouders kwamen me nog uit bed halen om te kijken wat ik ervan dacht (het was 03.00 ofzo) Nou beweerde mijn moeder dat ze ook al iets in zijn neus zag. En hij keek daarbij ook nog eens ontzettend raar uit zijn kop en zijn stem klonk heel raar. nou liep het geheel met een sisser af maar ik ben nog steeds van mening dat het coke of een andere drugs is geweest. Want wat blijkt nou een tijdje later: Heeft iedereen hem coke zien snuiven in de plee van een kroeg. (dit was dus weer een andere avond) dit heeft hij later ook toegegeven maar hij beweert het maar 1keer gedaan te hebben..wat ik niet geloof. Hij heeft een bloedtest laten doen, want dat moest van mijn ouders maar in zijn bloed konden ze niks vinden. Nee duh...ze hadden een afspraak voor hem gemaakt en er zat volgens mij wel een week tussen. dus wist hij wel dat hij even geen coke of iets anders kon gebruiken. Ik weet niet meer precies maar hoelang is coke nog toonbaar in het bloed? er zat niks raars in zijn bloed trouwens. En wat moet ik hiervan wel niet denken?
F
Freaky_SLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou ja, zijn stem klonk raar. waarschijnlijk omdat hij zijn bek zo scheef trok.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Tja hmm, ik begrijp dat je je zorgen maakt, maar waarschijnlijk is je broer oud en wijs geneg om zelf te beslissen. Sowieso als hij maar zeer incidenteel gebruikt is er ècht niks aan de hand. Als het de spuigaten uit zou lopen heb je dat waarschijnlijk best snel door. En als je dan in aktie wil komen is dat ook je goed recht, maar denk niet dat dat nu al het geval is, anders viel het niet zo op, dat het mogelijk wel zo was.
c
crazyfool_girlLid
01-01-2024, 00:00
#5
duidelijk heeft die volgens mij wat gebruikt..
maarja volgens mij is je broer idd oud genoeg om dit zelf tebepalen.
ik zou me er niet mee bemoeien, en als je er wat van zeg ofzo doe dat dan niet waar je ouders bij zijn.
Want dat vind ik persoonlijk een btje een naaistreek
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
volgens mij zou het eerder speed zijn, want van coke gaan de pupillen niet zo veel groter.. maar ja hangt er vanaf hoeveel ge pakt en van persoon tot persoon
F
Freaky_SLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee,ik zal hem niet proberen te naaien, wenste alleen dat hij voor mij dan ook een pilletje had meegebracht hehe. Maar het is grappig, ik wil het zelf ook proberen...dingen als XTC,Coke,paddo's enzo. Maar als mijn broer het ofzo doet maak ik me zorgen maar om mezelf geef ik wat dat betreft geen fuck.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk dat het ecstasy was. Heb veel verschillende mensen gezien die erop stonden te spacen dus weet wel hoe het eruit ziet. Coke en speed zijn over het algemeen best moeilijk te zien en ook veel makkelijker te verbergen. De kop die je van xtc krijgt af en toe is zo hopeloos dat je kan proberen wat je wil, ze zien het toch wel. :smoke:
c
crazyfool_girlLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja dat is ook wel weer waar.
Met coke kan je nog redelijk goed verbergen dat je het op heb, ik bedoel je kaken zijn niet altijd zo stijf, en je ogen zijn inderdaad ook niet altijd zo :openmouth: .. met xtc kan je het inderdaad bijna niet meer verbergen.
M
MchammerLid
01-01-2024, 00:00
#10
xtc valt echt wel op. dat valt toch niet te verbergen met ogen die bijna uit je kop vallen :P
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik had vandaag een pilletje op int scool en de leerkrachten hadden niets over gezegt.. wel heb ik in de les mij belachelijk gedragen maar tja.. :mrgreen:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
eerst was je aant twijfele voor speed en nu al xtc in de les :cry: hehe
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik was niet aan twijfellen,maar gwn zien wat de ervaring van anderen waren :mrgreen:


en wette ik ben ook gepakt door de flikken en zo(en mag nimeer buiten,zelfs niet meer naar vrienden) en ik mis het ervaring van xtc een beetje,en daarom heb ik het int school gepakt :wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rare jongens die Belgen.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#15
denkte gij dat er in nederland ni zo van die gasten zijn??? :mrgreen:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat had je gedaan dan als ik vragen mag...
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#17
een vriend van mij zijne neef heeft hem verklikt met dealen en drugsgebruik
en dan heeft die vader van die gast naar mijn moeder gebelt voor te zeggen dat ik ook deal en en deelneem aan drugsgebruik :angry:

dan heeft die vriend met zijn vader naar politie geweest(daar moest hij een verklaring afleggen,en mijne naam en dat van obsessend stond ook in die pv.

en mijn moeder was geshrokken toen die da wist van dat drugsgebruik en zo
en voor mijn eigen leven niet kapot te maken zei ze dat ik niet meer buiten mag en zo(tot hoe lang weet ik niet,ze zei tot mijn 18,maar ik weet dat die da ni volhoud mij zo lang binnne te houden)dus geen idde tot hoelang maar tjha..

en ik miste dat gevoel van xtc , en heb het maar int school genomen :mrgreen:

maar ben wel niet meer van plan :wink:
F
Freaky_SLid
01-01-2024, 00:00
#18
flash kieke zei:
een vriend van mij zijne neef heeft hem verklikt met dealen en drugsgebruik
en dan heeft die vader van die gast naar mijn moeder gebelt voor te zeggen dat ik ook deal en en deelneem aan drugsgebruik :angry:

dan heeft die vriend met zijn vader naar politie geweest(daar moest hij een verklaring afleggen,en mijne naam en dat van obsessend stond ook in die pv.

en mijn moeder was geshrokken toen die da wist van dat drugsgebruik en zo
en voor mijn eigen leven niet kapot te maken zei ze dat ik niet meer buiten mag en zo(tot hoe lang weet ik niet,ze zei tot mijn 18,maar ik weet dat die da ni volhoud mij zo lang binnne te houden)dus geen idde tot hoelang maar tjha..

en ik miste dat gevoel van xtc , en heb het maar int school genomen :mrgreen:

maar ben wel niet meer van plan :wink:
Klik om te vergroten...

Hoe oud ben je?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
flash kieke zei:
en ik miste dat gevoel van xtc , en heb het maar int school genomen :mrgreen:
Klik om te vergroten...
pffffffffffffffff :confused:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik zen binne 5 dagen 16

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."