Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmijn eerste lijntje

mijn eerste lijntje

37 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
c
cocaientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn eerste lijnje (het stelde nikes voor , want ik kreeg een half lijntej van een vriend van mij) nou ik ging er als een speer op. Misschien omdat ik ook al een hhop alchol erin had zitten. Geweldig vond ik t.

NU 15 jaar verder weet ik wel beter.

Begin er nooit aan.
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Mac... zei:
Dat is ook wel een beetje het verslavende van coke, het is heel snel al uitgewerkt en je verlangt naar meer. Tja naar mijn mening bljift het weggegooid geld, mja
Klik om te vergroten...

zo denk ik er ook over :wink:

nja je bent een speed-er of een coke-er
c
crazyfool_girlLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou het is normaal dat je bek verdoofd is ja..
en wat je zegt van dat doorslikken is niet erg hoor sommige mensen, likken het laatste btje soms op dus.. :grin:
marja wel vaag dat je nix voelde weet k ook niet
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat is ook wel een beetje het verslavende van coke, het is heel snel al uitgewerkt en je verlangt naar meer. Tja naar mijn mening bljift het weggegooid geld, mja
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb ooit eens gehoord dat een aantal percent van de mensen niets voelt van coke.. weet ik niet of het waar is want nergens iets van gelezen..

coke geeft ook geen enteogeen feect dus mss voel je er daarom niet van.. als je al zelfzeker en opgewekt bent dan zal je niet veel merken van coke denk ik
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja daar wordt je niet blij van,
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
juist, maar mijn ervaring is dat als je eenmaal pep gewend bent, je de sos maar balen vind
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#8
amfetamine maakt dopamine vrij & remt de heropname, cocaïne remt de heropname van dopamine alleen, hierdoor is amfetamine langwerkender en 'harder', en cocaïne vrij subtiel

ze doen geloof ik oko nog wat met je noradrenaline

ik vraag me alleen af hoe het bij base cocaïne zit, weet iemand waarom dat net zo zwaar aanvoelt als mdma? het maakt duidelijk iets vrij in de hersens (en ook het een en ander kapot :mrgreen: )
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
lidocaine verdooft geloof ik
H
HimselfLid
01-01-2024, 00:00
#10
hangt echt puur af met wat het versneden is.... als het hele goeie shit is dan verdooft het natuurlijk het meest.... geen prikkelend effect enzo
H
HimselfLid
01-01-2024, 00:00
#11
hmmm dat is wel weer een totaal andere theorie.... zou best kunnen opzich.... ik weet het niet... misschien erowid even checken
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#12
furny zei:
Wat ik me er nog van kan herinneren is dat ik een soort king-of-the-world gevoel kreeg maar dat was na een uur wel verdwenen.

Toch ben ik nog wel eens van plan om coke vaker te gaan gebuiken...al is het alleen al om de voorbereiding (lijntje leggen etc)
Klik om te vergroten...

DAT is coke. Ten voete uit.

Goeie coke is een andere ervaring, relaxter en makkelijker in de omgang alleen meer last van de neus na de tijd.

En de voorbereidingen, ja vind het ritueel eigenlijk wel leuk om te doen altijd, voorpret...

haat en liefde....
g
gabberkop18Lid
01-01-2024, 00:00
#13
hey

reageer even ôp de reacties van wat je lekkerst vinde
van hard drugs is enige wat ik allemaal al gedaan heb xtc speed
en sos en op het feit na dat pillen en speed zo slopend zijn voor je kaken/tanden vond ik het wel vet
maar sos vind'k nog het vetst alleen mijn portefuille ziet het liefst pillen of speed :cry: waarom moet sos zo duur zijn :cry:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Vind alle drugs (behalve weed en hash) niet echt de moeite waard om voor de smaak te nuttigen.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mac... zei:
Vind alle drugs (behalve weed en hash) niet echt de moeite waard om voor de smaak te nuttigen.
Klik om te vergroten...
ben t helemaal met je eens
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#16
tja coke....
kheb wel 100 lijnen gesnoven alles bij elkaar als men het aanbiedt maar ik heb nooit begrepen wat men er nu zo 'te gek' aan vind....

Ik kreeg er alleen maar een zenuwachtig gevoel van en als het uitwerkte hoofdpijn...
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#17
In principe is het grootste gedeelte van de verdovende werking het spul waar het mee versneden is (kom ff niet op de naam) Het aflikken doe ik ook, maar ook puur en alleen omdat ik het lekker vind als mijn bek verdooft is. Is wel uitermate slecht voor je gebit btw
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb me ooit eens laten vertellen, door meerdere cokesnuivers, dat wanneer de sos je bek goed verdooft, je meestal de slechtere coke hebt. Coke verdooft als het goed is niet zo direct op je huidweefsel. Maar dat is van horen zeggen, dus weet het niet zeker.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."