#1
Mijn eerste lijnje (het stelde nikes voor , want ik kreeg een half lijntej van een vriend van mij) nou ik ging er als een speer op. Misschien omdat ik ook al een hhop alchol erin had zitten. Geweldig vond ik t.
NU 15 jaar verder weet ik wel beter.
Begin er nooit aan.
NU 15 jaar verder weet ik wel beter.
Begin er nooit aan.
)