Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmijn eerste lijntje

mijn eerste lijntje

37 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb me ooit eens laten vertellen, door meerdere cokesnuivers, dat wanneer de sos je bek goed verdooft, je meestal de slechtere coke hebt. Coke verdooft als het goed is niet zo direct op je huidweefsel. Maar dat is van horen zeggen, dus weet het niet zeker.
k
kate_cocaineLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi allemaal, heb een vraag over de werking van coke.
Net heb ik namelijk voor het eerst een lijntje coke genomen, ongeveer 0,1 gram denk ik, maar ik merk er helemaal niks van. Is dat normaal bij gebruik voor het eerst? Het is nu ongeveer 3 kwartier geleden.
Wel heb ik het gevoel dat mijn gehemelte licht verdoofd is.

Nog een vraag, als ik na het snuiven mijn neus ophaal en ik slik een beetje coke door, is dat goed of moet ik het juist zovel mogelijk op het slijmvlies van mijn neus proberen te houden?

Alvast bedankt
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#3
dan heb je waarschijnluk slechte coke vast, van normaal voel je het al in 5minuten
gebruik je veel speed?
k
kate_cocaineLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb 2x speed gebruikt, ongeveer een maand geleden. eerste keer viel de werking mij ook wat tegen maar na een paar uurtjes en een half grammetje verder(2-3 lijntjes) kon ik het toch duidelijk merken.
de tweede keer kreeg ik eerst flink koppijn en vervolgens buikpijn en uiteindelijk heb ik zelfs flink lopen kotsen(ook toen had ik het iedee dat ik misschien te veel had ingeslikt bij het ophalen van de neus) dus geen speed meer voor mij. ook vind ik dat speed wat te lang werkt, ik was zeker 12 uur onder invloed.

maar goed, wat zou moeten merken van coke? betekend slechte coke dat er te veel snijmiddel inzit? dus meer snuiven?

wel heb ik een paar keer XTC gebruikt, super heftig was dat.
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#5
hmm klinkt heel raar, normaal is het zo bij mensen die veel speed gebruiken dat ze bijna niets hebben aan coke.. maar jij doet dat niet veel zeg je, nja dan denk ik aleen maar dat je slechte coke hebt, veel kan ik niet zeggen over wat coke met je doet, kben zelf meer een speedy :wink:
maar die keren dat ek et gedaan heb was het een goed gevoel ik dacht dat ek de hele wereld aankon, je gaat alles goed beginnen uitleggen, een hele sterke interesse hebben voor iets..
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#6
caatje zei:
Mac... zei:
Vind alle drugs (behalve weed en hash) niet echt de moeite waard om voor de smaak te nuttigen.
Klik om te vergroten...
ben t helemaal met je eens
Klik om te vergroten...
ik vind coke wel lekker, hou wel van de chemische smaak op de 1 of andere manier. en pep vind ik ook lkkr ruiken, alleen niet lekker om te snuiven. maar dat komt denk ik omdat het prikt en het doorsnuiven wel ranzig is.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik moet er altijd van kokke en das nie fijn
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb dat "king of the world" gevoel nooit gehad bij coke, was in het begin wel een teleurstelling.

Dan kun je denken aan slechte coke, maar heb bij veel verschillende dealers gehaald dus denk niet dat het echt aan de coke ligt.
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#9
mss dan maar lijn leggen van 0,2 gram he.
Da zal er al meer op lijken... :)
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#10
caatje zei:
ik moet er altijd van kokke en das nie fijn
Klik om te vergroten...
heb ik wel een paar keer gehad. de 2e en 3e keer dat ik ging snuiven ofzo. daarna nooit meer gehad.
bij pep nog wel, als ik dan net ff paar lijnen had gedaan en dan ging fietsen in de kou kreeg ik altijd een loopneus. en als ik dan ff m'n neus ophaalde zat ik half kotsend op de fiets.
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#11
mijn eerste keer snuifen (15 jaar geleden)stelde niks voor,ik had toen nog nooit drugs gebruikt maar kreeg toch niet t gevoel als dat ik dat later kreeg.
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mijn eerste lijntje was met een jaarwisseling. We waren in de ochtend al begonnen met drinken en die hele week ervoor hebben we ons ook goed gehouden dus ik had t die avond zo rond 00:00 uur wel een keer gezien. Was toen goed aangeschoten en ik raakte een beetje in een dipje. Toen kreeg ik een lijnte aangeboden en na een half uur was ik er weer helemaal bij :) Niet echt strak, maar voor t lijntje kon ik m'n ogen ook bijna niet meer openhouden.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Don't worry, gebeurt echt niet. In principe zit er niet zo heel erg gek veel verschil tussen coke en speed, coke is wel wat milder, maar fuckt wel heftiger met je geest.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
cocaientje zei:
het verschil tussen speed en coke is volgens mij. (heb zelf nooit speed gebruikt) dat speed je van speed soms flashbacks kan krijgen, Wat ik weet van vrienden heb gehoord die het wel een sgebruikt hebben, het blijft langer in je bloed zitten waardoor je een terugval kan krijgen, En dat heb je van coke niet.
Maar heb geen ervaring
Klik om te vergroten...
onzin denks :)
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#15
tja coke....
kheb wel 100 lijnen gesnoven alles bij elkaar als men het aanbiedt maar ik heb nooit begrepen wat men er nu zo 'te gek' aan vind....

Ik kreeg er alleen maar een zenuwachtig gevoel van en als het uitwerkte hoofdpijn...
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Merk er nooit wat van als ik mijn eerste lijntjes snuif. Mijn allereerste lijn voelde ik ook niet. Ben je misschien wel pillen oid gewend. Het kan zijn dat je een wazig gevoel verwacht, maar dat is het juist helemaal niet. Je wordt helderder, kan sneller denken en je denkt dat je god bent. Bij mij heeft het (pep welteverstaan) echt wel een tijdje geduurd voordat ik het echt kon waarderen. Zal bij jou mss ook wel zo zijn.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
gister mijn eerste keer echt goed sos gehad

Nou je bent idd wat helderder in je hoofd , de alcohol en de wiet geven een wat leuker effect en je kan geboeid zijn door slap geouwehoer. maar mn hele fucking bek voelde verdoofd aan en ik heb nu nog last van mn kaken..

geen sos meer voor mij , niet veel aan vind ik
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja is lekker snuiven en blowen, word je actief stoned van, heerlijk. Zuipen, tja je kan blijven zuipen en daar ligt ook voor een heel groot deel de schuld dat je je zo waanzinnig kut kan voelen de dag erna.
k
kate_cocaineLid
01-01-2024, 00:00
#19
oke dudes en dudettes, thx voor de racties. afgelopen zaterdag maar weer een poging gewaagt, mijn neus dus weer even lekker gepoederd, naast een verdoofde bek(en zelf mijn neus begon vreemd te voelen) voelde ik er dit keer toch meer van, hetzelfde zoals het overal staat beschreven. Ik enk dat ik er idd iets heftigers had verwacht. speed vond ik ook al vrij subtiel ivg met paddos'xtc etc, en coke is blijkbaar nog minder heftig, maar zekr wel lekker.

combintie blowen/coke bewaar ik nog even maar gaat ook zeker geprobeerd worden, misschien zelf wel gewoon in één joint? imand dat wel eens gedaan? wel gewone snuif coke dan he', geen crack of base coke oid....

bye bye
f
furnyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoi allemaal,

Ik heb vorige week voor de eerste keer in m'n leven coke gebruikt.
Na al een aantal jaren ervaring met XTC vind ik het effect van coke eigenlijk wel een beetje tegenvallen (misschien juist door het gebruik van XTC in het verleden).
Wat ik me er nog van kan herinneren is dat ik een soort king-of-the-world gevoel kreeg maar dat was na een uur wel verdwenen.

Toch ben ik nog wel eens van plan om coke vaker te gaan gebuiken...al is het alleen al om de voorbereiding (lijntje leggen etc)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."