Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"volgens mij weet je niet waar je over praat"
"wat een geouwehoer, je kan coke niet spuiten. Maar iemand moet de eerste zijn he?"
"sorry , maar ik heb nog nooit gehoord om cok t spuiten"
"voolegens mij heb jij een kronkel in je hersens, Je weet totaal niet waar je over praat"
"ik herken heel veel dingen die je geschreven hebt, Je raakt raakt steeds meer op jezelf gericht, Omdat je geen zin hebt om te lullen met andere mensen. Als alle ellende is uitegwerkt , zolanfg je maar daargaat dan gaaat het wel maar als het uitgewerkt is ....... FLIP JE en heb je geen zin meer om te praten en andere mensen interesseren je niet meet. Je hebt het al druk genoeg met jezelf"
"HET KOST DUUR< JA, maar toch redden we het iedre mnd weer.Maar vraag me niet hoe,Misschien omdat je bijna niet eet en geen boodschappen hoeft te doen Alleen een kratje bier, Ben ben nu aan t proberen om er vanaf te blijven (van de coke dan he) Hoop dat t me zal lukken Met er gewoon vertouwne in hebben dat t me lukt heb nu al 6 dagen niet gesnoven en dat is een hel prestatie. Weet je wat ook zo shit is. Als het koud is zoals nu gaat je neus zo'n pijn doen"
"Mijn eerste lijnje (het stelde nikes voor , want ik kreeg een half lijntej van een vriend van mij) nou ik ging er als een speer op. Misschien omdat ik ook al een hhop alchol erin had zitten. Geweldig vond ik t. NU 15 jaar verder weet ik wel beter. Begin er nooit aan."
"ik zou je wel het een en ander willen vertellen maar ik wil niet dat mijn vriend dit weet, Hij weet niet hoe erg ik ermee zit. tenminste hij weet t wel maar weet niet dat ik opdeze forum zit. Dus zeg t maar"
"ik wil ff reageren op het bericht van Flashing Moments. Ik gebruik al jaren en ik ben ECHT geen Stille, paranoia, en vooral geen egoistiche gemanipuleerde vrouw hoor. Hoe kom je aan deze info"
"Als ik naar een feest ga neem ik altijd coke, lekker. En coke gebruiken in een discotheek is net hoe je je eigen voelt Ik kan er vreselijk op kicken. Hoor de muziek beter, mijn lichaam gaat tintelen , kan helemaal uit mijn dak gaan. Maar kan ook gebeuren dat het niet goed aanslaat en wordt dan down. Dat is dan ff kloten. Maar heb er goeie ervaringen mee,"