Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIedereen die coke wil proberen, of (te) vaak gebruikt...

Iedereen die coke wil proberen, of (te) vaak gebruikt...

20 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Voor wiue hem niet kan/wil luisteren:

Dat eenzaamheid een ziel kan breken was voor mij een harde les.
Ik zag wat het deed met mijn neger, check,
Het deed zoveel pijn het dwong om z´n leven te nemen.
Ik zie nu in wat het met je doet, wanneer mensen niet om je geven,
Je kon niet meer tegen de pijn en de stemmen in je hoofd,
Om nou de met de wil om te vechten, nee je sprong van 7 hoog,
Alles achterlaten, geen geloof meer in hoop,
Je maakte de keuze me broeder, nee je koos voor de dood,
Maar het was niet je tijd om te gaan en je weet dat.
Het was de rede waarom je na die val alleen maar je been brak,
En het bewijs: je had de engel met je mee gast,
Niet velen kunnen navertellen wat je overleeft had.
Hoe gek het ook is, je had nog een kans gekregen,
En ik dacht al even dat we weer samen konden gaan spacen,
Jammer genoeg ik zag de pijn in je ogen,
Je lach kon niet verbergen dat je aan je einde wouw komen.
Je gevoelens maakte je gek, daardoor ben je kapot gegaan.
En wat de eerste keer niet lukte, dat heb je dan toch gedaan.
Wat je moet weten is dat ik mezelf nog vaak straf,
Omdat ik al je signalen weer net te laat zag,
Nu is het te laat, en ben je dood, het is zonde.
Je hebt het gedaan, een zak over je hoofd gebonden.
Ik zal ze meedragen, nooit helende wonden,
En wat ik hoop is dat je nu je rust hebt gevonden,

Refrein:
Niks is wat het zijn moet, ik lijk blij terwijl het binnen in me pijn doet,
Je kijkt moe, begrijp je wat ik in mijn lijf voel?
Ik twijfel schrei, geef me de tijd en ik blijf cool,
Maar mn gevoel jaagt me op als een schaduw,
maar dit is mijn manier waarop ik je waarschuw.
Laat me gaan nu, want ik weet niet wat ik ermee aan moet.
Ik kan alleen vertellen over leven op de straathoek.

K zie, k zie, k zie, k zie, k zie, k zie,
Een net meisje voor me, De mooiste van de klas,
Goed bij de les, toetsen minimaal een 8,
Goed opgevoed, blij dat kon je zien aan de lach,
Rolde door de buurt heen, sinds ze skeelers bezat,
Ze was een lief meisje, bij wie ik rust vond,
Kwam vaak voor me op, zodat ik ook met de bus kon,
K kende dr goed, ging nog een tijdje met dr zus om,
T is zo jammer dat ze zo vroeg de drugs vond.
Wat dr bezielde, die eerste trek te nemen,
Ze wist wat coke had gedaan met mijn familieleden,
De fout die ze maakte, maakte er velen maar
de coke had die van haar helaas niet vergeven,
het neemt haar in z'n macht waardoor ze op straat is gaan leven.
Steeds opzoek naar meer het blijft in d'r aderen kleven. Het doet me pijn om haar te zien, ik kom D'r dagelijks tegen,
Dat mooie meisje is nu een junk met magere benen.
Soms word ik wakker en haat m'n verleden,
Vrienden verloren,waarom hield geen van m'n daden dat tegen?
Alsof iemand daarboven me pest en me mentaal zit te breken,
En me kwetst door steeds een van m'n maten te nemen.
Meid de pijn verdwijnt even, je hebt ff geen zorgen,
Is ze hi of is ze nog harder dan rotsblokken?
Het vervelende is je kan alleen jezelf ervan verlossen,
Dus voor het te laat is hoop ik dat je kan stoppen.

Refrein: (2x)
Niks is wat het zijn moet, ik lijk blij terwijl het binnen in me pijn doet,
Je kijkt moe, begrijp je wat ik in mijn lijf voel?
Ik twijfel schrei, geef me de tijd en ik blijf cool,
Maar mn gevoel jaagt me op als een schaduw,
maar dit is mijn manier waarop ik je waarschuw.
Laat me gaan nu, want ik weet niet wat ik ermee aan moet.
K kan alleen vertellen over leven op de straathoek.
Klik om te vergroten...
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Luister eens naar dit nummer van de Nederlandse rapper Negativ.
http://www.fastshare.org/download/Negat ... n_Moet.mp3 (de reclame die in het beeld springt als je wilt downloaden kun je met het kruisje rechtsboven gewoon wegklikken)

Het is herkenbaar en zet je misschien aan het denken...
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Erg mooi nummer idd. Die negativ heeft wel goede teksten.
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#4
erg mooie teksten hoor

sommigen gaan zeggen dat ze het wel aankunnen maar mensen coke is sterker dan iedereen
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja.. mooie tekst.

Ik zeg het ook tegen iedereen.. alles behalve coke...
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#6
Qocaïne zei:
ja.. mooie tekst.

Ik zeg het ook tegen iedereen.. alles behalve coke...
Klik om te vergroten...

Dus hero, lsd,opium, Meth & Ice zijn niet erg :openmouth:
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kim zei:
Qocaïne zei:
ja.. mooie tekst.

Ik zeg het ook tegen iedereen.. alles behalve coke...
Klik om te vergroten...

Dus hero, lsd,opium, Meth & Ice zijn niet erg :openmouth:
Klik om te vergroten...
lsd heb ik nooit geprobeerd maar denk dat het toch minder erg is
S
SenecaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Moraal van het verhaal, gebruik geen coke als je het mentaal danwel financieel niet aan kan.

Ik blijf erbij dat coke toch wel vrij zelden tot een dergelijk trieste afloop leidt.. Coke heeft echter wel als geen ander de gave om een leven wat al klote is, in hoog tempo nog veel dieper de grond in te boren.

edit: ik zie nu pas dat het over crack gaat, en voor crack gaat het bovenstaande verhaaltje van me niet op.. Crack moet iedereen inderdaad maar gewoon van af blijven :rolleyes:

Heeft geen enkele functie behalve direct verslaving in de hand te werken. De meeste andere drugs hebben toch net even ietsje meer potentieel. Crack mijn inziens niet.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kim zei:
Qocaïne zei:
ja.. mooie tekst.

Ik zeg het ook tegen iedereen.. alles behalve coke...
Klik om te vergroten...

Dus hero, lsd,opium, Meth & Ice zijn niet erg :openmouth:
Klik om te vergroten...

ok ok..


alles.. behalve opiaten, meth/ice en coke :wink:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#10
sjaaktrekhaak zei:
Luister eens naar dit nummer van de Nederlandse rapper Negativ.
http://www.fastshare.org/download/Negat ... n_Moet.mp3 (de reclame die in het beeld springt als je wilt downloaden kun je met het kruisje rechtsboven gewoon wegklikken)

Het is herkenbaar en zet je misschien aan het denken...
Klik om te vergroten...

Valt me wel altijd op dat die gasten het altijd over hun verleden en shit hebben,terwijl ze net uit de pampers zijn...

Of dat ze gangsters zijn terwijl ze vroeger mischien een keertje een kraakje hebben gezet of iemand gepest hebben op het schoolplein.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hehe agreed, vind d'r maar weinig aan.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psychonaut1976 zei:
sjaaktrekhaak zei:
Luister eens naar dit nummer van de Nederlandse rapper Negativ.
http://www.fastshare.org/download/Negat ... n_Moet.mp3 (de reclame die in het beeld springt als je wilt downloaden kun je met het kruisje rechtsboven gewoon wegklikken)

Het is herkenbaar en zet je misschien aan het denken...
Klik om te vergroten...

Valt me wel altijd op dat die gasten het altijd over hun verleden en shit hebben,terwijl ze net uit de pampers zijn...

Of dat ze gangsters zijn terwijl ze vroeger mischien een keertje een kraakje hebben gezet of iemand gepest hebben op het schoolplein.
Klik om te vergroten...

hoe weet jij dat nou weer? don't talk trash
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kim zei:
Qocaïne zei:
ja.. mooie tekst.

Ik zeg het ook tegen iedereen.. alles behalve coke...
Klik om te vergroten...

Dus hero, lsd,opium, Meth & Ice zijn niet erg :openmouth:
Klik om te vergroten...
je gaat lsd toch niet op dezelfde hoogte als coke zetten :rolleyes:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jeller zei:
Kim zei:
Qocaïne zei:
ja.. mooie tekst.

Ik zeg het ook tegen iedereen.. alles behalve coke...
Klik om te vergroten...

Dus hero, lsd,opium, Meth & Ice zijn niet erg :openmouth:
Klik om te vergroten...
je gaat lsd toch niet op dezelfde hoogte als coke zetten :rolleyes:
Klik om te vergroten...
idd hoe kun je in godsnaam lsd op hetzelfde hoogte zetten
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Psykaholik zei:
Jeller zei:
Kim zei:
Qocaïne zei:
ja.. mooie tekst.

Ik zeg het ook tegen iedereen.. alles behalve coke...
Klik om te vergroten...

Dus hero, lsd,opium, Meth & Ice zijn niet erg :openmouth:
Klik om te vergroten...
je gaat lsd toch niet op dezelfde hoogte als coke zetten :rolleyes:
Klik om te vergroten...
idd hoe kun je in godsnaam lsd op hetzelfde hoogte zetten
Klik om te vergroten...
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#16
GabberSnoePie zei:
hoe weet jij dat nou weer? don't talk trash
Klik om te vergroten...

Hij heeft anders wel gelijk.

Blaffende honden bijten namelijk niet of amper en die gangstah rappers blaffen er alleen maar op los.
f
fcLid
01-01-2024, 00:00
#17
re

Seneca zei:
Moraal van het verhaal, gebruik geen coke als je het mentaal danwel financieel niet aan kan.
Klik om te vergroten...
klopt volledig als je het financieel en mentaal aankan dan is het toppie anders niet , een vb ik ga met mijn vrouw gaan eten in een leuk restaurantje en dan nog wat pinten pakken in een cafe kostprijs 200 euro en de volgende dag allebei een kater van het drinken, dus liever 4 gr coke kopen lekker een spagettie eten thuis en dan samen lekker snuiven een uur of 6, dan hebben we een hele fijne seks avond gehad leuk gebabbeld, naar leuke muziek geluisterd etc... geef mij maar het 2 de eens om de 2weken.
S
SniffieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: re

fc zei:
Seneca zei:
Moraal van het verhaal, gebruik geen coke als je het mentaal danwel financieel niet aan kan.
Klik om te vergroten...
klopt volledig als je het financieel en mentaal aankan dan is het toppie anders niet , een vb ik ga met mijn vrouw gaan eten in een leuk restaurantje en dan nog wat pinten pakken in een cafe kostprijs 200 euro en de volgende dag allebei een kater van het drinken, dus liever 4 gr coke kopen lekker een spagettie eten thuis en dan samen lekker snuiven een uur of 6, dan hebben we een hele fijne seks avond gehad leuk gebabbeld, naar leuke muziek geluisterd etc... geef mij maar het 2 de eens om de 2weken.
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens, al probeer ik het zelf wat specialer te houden dan eens in de 2 weken.
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#19
zommes zei:
GabberSnoePie zei:
hoe weet jij dat nou weer? don't talk trash
Klik om te vergroten...

Hij heeft anders wel gelijk.

Blaffende honden bijten namelijk niet of amper en die gangstah rappers blaffen er alleen maar op los.
Klik om te vergroten...
mwaa... meestal zijn het niet zulke grote gangsters als ze je willen doen geloven, maar ik denk dat die Negativ toch wel het een en ander heeft meegemaakt en niet alles uit z'n duim zuigt.

En de moraal van dit liedje, zoals in het topic beschreven door iemand, klopt als een bus. Daar ging het me eigenlijk om. Veel mensen onderschatten cocaine.
c
cordeliaLid
01-01-2024, 00:00
#20
herken inderdaad veel dingen uit het nummer het is soms echt jammer hoe in een korte tijd mensen (met problemen hoeft niet altijd hoor)zich kunnen vluchten in drugs zonde want niet iedereen komt eruit
zelf vind ik het wel een goede tekst

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."