Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgrootste aankoop?

grootste aankoop?

92 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#1
1 hele gram :openmouth:
I
IKKE1979Lid
01-01-2024, 00:00
#2
meerdere malen 6 gram in mijn eentje op 1 avond opgesnoven in een hele nare periode toen ik probeerde een overdosis te nemen. En dit nog in combinatie met medijnen. Ik ben er niet dood aan gegaan klaarblijkelijk maar heb er wel hartklachten aan overgehouden, ben nu aan het sporten en dat wordt ook minder.
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#3
6 gram in een avond!!??
Hoe moet jij je wel niet gevoeld hebben dan? :confused:
S
SniffieLid
01-01-2024, 00:00
#4
flashkop zei:
25 gramz voor 1000 eurows, was wel goed spul...
Klik om te vergroten...

Hmm... klein beetje quantum-korting had die gast je wel mogen geven. Eurootje of 750 voor heel goed spul, is ook geen verkeerde prijs.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Robdebob zei:
6 gram in een avond!!??
Hoe moet jij je wel niet gevoeld hebben dan? :confused:
Klik om te vergroten...

Als je based gaat het er rap door hoor. :mrgreen:
e
el_colombianoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sniffie zei:
flashkop zei:
25 gramz voor 1000 eurows, was wel goed spul...
Klik om te vergroten...

Hmm... klein beetje quantum-korting had die gast je wel mogen geven. Eurootje of 750 voor heel goed spul, is ook geen verkeerde prijs.
Klik om te vergroten...

haha 750 voor 25 gr goed spull.. .dan wil ik wel weten wat jij "goed" spul vind.. :mrgreen:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#7
el_colombiano zei:
Sniffie zei:
flashkop zei:
25 gramz voor 1000 eurows, was wel goed spul...
Klik om te vergroten...

Hmm... klein beetje quantum-korting had die gast je wel mogen geven. Eurootje of 750 voor heel goed spul, is ook geen verkeerde prijs.
Klik om te vergroten...

haha 750 voor 25 gr goed spull.. .dan wil ik wel weten wat jij "goed" spul vind.. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

90%
S
SniffieLid
01-01-2024, 00:00
#8
el_colombiano zei:
Sniffie zei:
flashkop zei:
25 gramz voor 1000 eurows, was wel goed spul...
Klik om te vergroten...

Hmm... klein beetje quantum-korting had die gast je wel mogen geven. Eurootje of 750 voor heel goed spul, is ook geen verkeerde prijs.
Klik om te vergroten...

haha 750 voor 25 gr goed spull.. .dan wil ik wel weten wat jij "goed" spul vind.. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Laat ik zeggen; het spul dat je aan 95% van de recreatieve gebruikers kan verkopen, zonder klachten. En dan komen ze nog terug ook.
I
IKKE1979Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Robdebob zei:
6 gram in een avond!!??
Hoe moet jij je wel niet gevoeld hebben dan? :confused:
Klik om te vergroten...

Nou, niet goed dus. Kleine hartinfarctjes, kleine herseninfactjes, bewustzijns verlies, supergevaarlijk dus. En het was geen base, gewoon gesnoven.

Ik kan me herinneren dat ik 6 uur lang naar een puntje op de muur heb staan staren staand in het midden van de kamer, zonder door te hebben dat er tijd voorbij gaat. Alsof je hersenen helemaal verdoofd zijn.

En pas na twee weken heb je weer energie om vóór 2 uur 's middags uit bed te stappen. Raar leventje.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#10
davie zei:
el_colombiano zei:
Sniffie zei:
flashkop zei:
25 gramz voor 1000 eurows, was wel goed spul...
Klik om te vergroten...

Hmm... klein beetje quantum-korting had die gast je wel mogen geven. Eurootje of 750 voor heel goed spul, is ook geen verkeerde prijs.
Klik om te vergroten...

haha 750 voor 25 gr goed spull.. .dan wil ik wel weten wat jij "goed" spul vind.. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

90%
Klik om te vergroten...

Bedoel je 90% pure coke? Of zit ik er nu helemaal naast? Ik hoop het. :mrgreen:
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#11
90 procent puur coke heb je in nederland niet eens die colombianen zijn zeker dom en hebben geen verstand van coke versnijden zekerdenken jullie
e
el_colombianoLid
01-01-2024, 00:00
#12
haha de cocaine die uit colombia komt is maximaal voor 93% puur als het in grote aantallen in nederland komt word het ook nog versneden.. 89% is ongeveer het beste wat je in nederland hebt en dan heb je echt de beste van het beste in nederland
x
xxmasterxxLid
01-01-2024, 00:00
#13
laatst 10 gram voor 325 ( in bolletje vorm)

moet alleen nog nieuwe snow saels hebben want oude zijn weer eens op

mja zo iets hou je toch wel
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#14
vandaag suus 4 gram
kim 4 gram
?? 2 gram
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#15
yellowmoon zei:
90 procent puur coke heb je in nederland niet eens die colombianen zijn zeker dom en hebben geen verstand van coke versnijden zekerdenken jullie
Klik om te vergroten...

Weet ik, dat kom je niet zomaar tegen. Maar ik wou wachten tot ik zeker wist wat hij bedoelde voor ik er verder op in ging. Overlaatst zei er ook iemand tegen mij dat hij aan 86% pure coke kon geraken. Dan moet ik eens goed lachen. :mrgreen:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#16
90% is hier eigenlijk niet te krijgen. Je mag blij zijn als je 70% hebt.

Op straat wordt het ooit tegen 40% of nog minder verkocht door van die mislukte dealertjes.

Maar tegen de 90% voor 20K een kilo is hier in Nederland te krijgen. Dan heb je goeie en zit je dicht bij de bron. Rechtstreeks uit de container :grin:
S
SniffieLid
01-01-2024, 00:00
#17
davie zei:
Maar tegen de 90% voor 20K een kilo is hier in Nederland te krijgen. Dan heb je goeie en zit je dicht bij de bron. Rechtstreeks uit de container :grin:
Klik om te vergroten...

20k de kilo is € 20,- de gram
750 voor 25 gram is € 30,- de gram

Denk dat de prijs zo verkeerd dus niet is. En zoals gezegd, ga niet opscheppen over percentages, maar als 95% van de weekendsnuivers niet klaagt en terugkomt, mag je aannemen dat het goed is, toch?!
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#18
2,5, valt wel mee dus :)
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#19
1,5 ofzo maar wel vaak gehaald.
a
angrrrLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zes gram... :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."