Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsik ben het zat

ik ben het zat

79 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Door drugs?
r
richelleLid
01-01-2024, 00:00
#2
Niet opgeven, doorzetten!!
Iets gebeurt nooit voor niets, Succes!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Cocaine sucks ..... brengt niets nieuws, ouwe koek waar je makkelijk zonder kan.

Succes.

Stonie
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
space scientist zei:
nee ik was geen dealer, ben ontslagen :(
Klik om te vergroten...

O zomaar of vanwege je gebruik ?

Enne spoot je de coke of base je die shit ?

Of ben je nog ' maar' in het snuifstadium ?

Stonie
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#5
gedeeltelijk wel door me gebruik. :(

ik was 3 a 4 weken geleden bezig mijn eigen coke om te zetten en te roken, dat is gelukkig niet helemaal gelukt, maar het spul werkte wel
P
Pure_Spiritual_ForceLid
01-01-2024, 00:00
#6
Te ipsum ab Inferis serva



Your friend D...
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Succes toegewenst!
Ik hoef het voorlopig ook niet meer. Ik deed het al sterk met mate, maar ik ben het allemaal ook even zat. :wave:
R
RintintinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk dat het belangrijk is dat je een plan maakt.
Probeer positieve dingen te doen die je voldoening geven en vraag 1 echte vriend of vriendin in je omgeving als steun tijdens het proces.
Ik weet niet hoe diep je zit , ikzelf zit heel diep en het allergste is vind ik de schaamte. ik had nooit gedacht dat het zover zou komen bij mij.
Het heeft ook niets met geen ,ruggegraat hebben, te maken.
Al mijn vrienden die ook gebruiken , echt hele verzorgde nette mensen zie ik ook langzaam wegglijden.
Je bent niet zomaar verslaafd maar op een gegeven moment bereik je een het punt van NO RETURN , dan ben je gewoon de lul.
Echt ik heb karakter , het proces heeft bij mij wel 12 jaar geduurd , als je ziet wat ik erdoor heen gooi is niet normaal, ik kan het financiel makkelijk veroorloven maar je hele levensgeluk ebt weg.
Volgens mij ben je nog heel jong, probeer te kappen.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#9
eerste weekend zonder coke, voelde wel raar. Ik heb we geprobeerd er aan te komen maar een vriend hielt me tegen. Het was wel weer alcohol de de trek maakte :(
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben er ooit van afgekicked toen ik het niet meer kon betalen.
Maar laat het a.u.b niet zo ver komen.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#11
space scientist zei:
eerste weekend zonder coke, voelde wel raar. Ik heb we geprobeerd er aan te komen maar een vriend hielt me tegen. Het was wel weer alcohol de de trek maakte :(
Klik om te vergroten...

Goed van je vriend! En goed dat het je gelukt is dit eerste weekend!
Kop op! Je zult zien, dat het snel beter zal gaan, probeer genoeg afleiding in de weekenden te vinden, zodat je minder eraan zult denken!
Succes nogmaals! :wave:
h
helenaLid
01-01-2024, 00:00
#12
je mag echt niet opgeven
ik ben er nu een zeven tal maanden van af en sinds ik het niet meer gebruik is mijn leven weer rooskleurig.
de eerste 3 tot 4 maanden ga je het mentaal nog heel moeilijk krijgen
maar als die voorbij zijn gaat het alleen maar beter en beter.
zorg er voor det je die vrienden van vroeger niet meer ziet want de kans is heel groot dat je het terug gaat gebruiken.

don't give up !!!
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#13
kleine terugval :(

zit hier een beetje te drinken, en toen kwam ik er achter dat ik nog een klein beetje had, net genoeg voor een mini lijntje.

heel dom van mezelf :(
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hmm dat is klote en dom ja, mag je je onderschrift in ieder geval weer veranderen.
Maargoed, morgen is er weer een dag... succes, heel erg veel succes toegewenst.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik lees hem te laat

net 3 gram gehaalt, 100 euro aan uitgegeven :(
H
HessaatjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Niet opgeven aub, je hebt een terugval. Ik had afgelopen vrijdag een hele heftige terugval.

Zal me even voorstellen, ben een vrouw van 38 met een zoontje van 3. Een anderhalf jaar geleden had een zwaar probleem met basen, het begon in het weekend maar al gauw zat ik doordeweeks te basen in mijn keuken terwijl de kleine op bed lag. Ben er niet trots op, schaam me zelfs diep ervoor. Ik was in die tijd meer een lijk dan dat ik goed functioneerde, ben gelukkig net niet mijn baan kwijtgeraakt maar dat scheelde ook niet veel. Dit alles heeft een half jaar geduurd, maar het was echt de hel. Mijn god, wat ik er allemaal niet voor over had, heb nog net niet mijn lichaam ervoor verkocht, bij wijze van spreken. Maar ik kwam in een wereld terecht die te vergelijken was met de hel, alles voor de flash.

Ik ben op een gegeven moment uit het centrum weg verhuisd naar een buitenwijk, ook dichter bij mijn familie en ben radicaal gestop met basen maar ook met snuiven. Al deed ik dat laatste niet meer omdat ik alleen nog maar wilde basen.

Nu afgelopen vrijdag had ik een waanzinnige ruzie met mijn vriend en ben ik naar mijn (oude) stamcafe gegaan om een beetje te drinken dacht ik, het eindigde met het leegplunderen van mijn huishoudgeld en heb weer mijn oude dealer opgebeld, heb 60 euro aan coke uitgegeven en heb er nog eens 40 verzopen.

Zit nu op de blaren thuis en voel me kut, schuldig en schaam me dood tegenover mijn kind. Het allerergste is dat ik thuis nog de resterende coke heb proberen uit te koken voor een base. Gelukkig was de coke van een dusdanige slechte kwaliteit dat er niets overbleef, zag het zo oplossen in de ammonia...maar als het niet zo was gegaan dan had ik weer zitten basen....en dat na een anderhalf jaar. Bizar!!!
Ik ben nu echt bang, bang dat het nooit meer overgaat die hang naar coke en vooral naar base.
Ik ga nu dus ook mijn bankpas afgegeven aan een vriendin, zodat ik ook al kom ik in zo'n situatie terecht, ik simpelweg geen geld heb om het te kunnen kopen.

Voorlopig moet ik aan damagecontrole doen, en zien hoe ik de maand uitzing, maar wie zijn billen brand moet op de blaren zitten, en dat gaat voor mij wel op.
Voel me lichamelijk een wrak, maar geestelijk is het nog erger...schaam me echt maar dan ook echt kapot.

Ik heb het wel aan mijn vriend verteld, die overigens nog nooit hard drugs heeft gebruikt, een jointje vind hij al gek genoeg. Het luchtte wel vreselijk op. Ik hoop dat ik me weer snel normaal ga voelen, voor mijn zoontje was het ook vreselijk, die had gisteren een moeder die als een zombie door het huis heen liep. Echt schaam me dood.

Dus hou vol, ik hou vol met je mee!!!!!
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#17
yea yea yea GOGOGOG je kan het !
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat klote! Denk even goed na waarom je er ook alweer zo graag af wilde, het lijkt misschien zonde van je geld, en van de coke, maar aan de andere kant, als je het nu wegsmijt zal dit wel een mentale kick opleveren. Dan voel je je waarschijnlijk echt sterk, omdat je het ondanks dat het letterlijk voor je neus ligt toch kan weerstaan.

Ik hoop dat je het doet... en als je al wat lijnen ophebt... het is nooit te laat om midden in je stack te stoppen. Al lijkt dit misschien niet tot de mogelijkheden te behoren. Het is het sterkste wat je kunt doen, en het zal je wat vertrouwen in jezelf teruggeven...

En het belangrijkste: ga je absoluut niet schuldig voelen later over wat je nu doet. 1 terugval is niet het einde van je strijd om eraf te komen, het is enkel een zwak moment, en het enige wat je nu nog kan doen is er vanaf nu weer goed mee bezig te gaan.

Sterkte ... ik hoop het beste voor je
D
DuisterPersoontjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik wens je er suc6 mee :)
j
jael_XXLid
01-01-2024, 00:00
#20
space scientist zei:
ik walg van me zelf, ik trap mezelf naar beneden. Vrienden die ik minder ga zien, familie waar ik alleen nog maar ruzie mee maak. Mijn geld gaat alleen op aan dat en ik zit in de schulden.

Het moet eens afgelopen zijn, ik ben het zat, ik stop er mee. Het is al ver genoeg gegaan.

alles wat ik had heb ik weg gegooit, mijn snuifkitje geef ik aan iemand anders. De mensen die het doen probeer ik te vermijden, telefoon nummer van dealers verwijderd.

nu rest alleen mijn eigen kracht om het niet te doen nog.........
Klik om te vergroten...

Dit klinkt heel bekend...
Ik had werkelijk precies hetzelfde...

Ook meerdere terugvallen gehad...

Ben er nu helemaal van af... al blijft de verleiding groot... af en toe blijft het moeilijk maar ik kan het aan nu...

Enige wat ik af en toe nog doe is een pilletje op een feestje... That's it...

Ben er helemaal zelf vanaf gekomen en ben daar best wel trots op...

If I can help you in any way... (ik was ook echt een junk... al mijn geld ging daarheen)

liefs xx

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."